sal am un 1,5 dci si imi face probleme cutia de viteze.am depasit 100 d mii de curand si a inceput sa imi fluiere cutia numai in sarcina in toate treptele de viteza.i-am schimbat uleiul si tot face.aveti idee ce ar putea fii??
Fluieraturi In Cutia De Viteze
Collapse
X
-
avea ulei putin ? a pierdut ulei ? in general sirenajul in cutia de viteze inseamna ca s-au decalit pinioanele pentru ca s-a ramas fara ulei ... asta in cel mai rau caz.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
Salut taxi GT- daca fluiera in toate treptele, in sarcina, - a aparut o problema de angrenare intre arborele secundar si cutia diferential (e posibil si din cauza uzurii)
Solutia ar fi inlocuire - cutie diferential si arbore secundar. (ATENTIE SI LA RULMENTII ACESTOR DOUA PIESE)
Masina e in regim de taxi ? Daca da, uleiul de cutie de viteze trebuia schimbat mai des, cam la 30000km (pentru protejare cutie)
Comment
-
radule, ai mai intrebat, ti s-a raspuns: ambreiajul de aia e acolo, sa-l apesi, ca sa nu suprasoliciti piesele din cutia de viteze. tu esti liber sa faci cum vrei, un lucru e clar, de 100 de ani, lumea pune ambreiaje la cutiile de viteza din orice motiv vrei tu, numai nu: 1. de prosti si 2. ca sa fie acolo sa-l poti sari din schema
revenind, poti sa scoti din viteza fara sa apesi ambreiajul, dar in nici un caz nu e indicat. zi-i amicului tau cu dacia 1300 sa continuea el asa dar sa nu mai invete si pe altii sa faca la felDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Daca insisti cu scosul din viteze fara ambreiaj o sa ai placuta surpriza intr-o zi cand ai sa demarezi, iar cutia va sari din viteza la punctul mort
Dantura de cuplare este conica (un dublu con de fapt) - iar prin acest procedeu distrugi aceasta dantura a pinionului (pinioanelor) - la fel si pentru dantura baladorului
Revenind la subiect - in regim de taxi piesele ce se uzeaza cel mai rapid in cutie sunt - pinioanele de tr 1 si tr2 , dar si coroana diferential cu dantura arborelui secundar - de aceea uleiul trebuie schimbat mai des (particulele metalice nu sunt toate oprite de magnet si raman in suspensie in ulei devenind un fel de pasta abraziva pentru pinioane - mai rau e cu particulele nemetalice care nu sunt retinute de nimic - si care uzeaza intens in special rulmentii deschisi din cutie (particulele provin de la uzuri de sincronizatoare, furci usoare "exfolieri" interne ale carterului, etc...
De aceea o cutie de viteze curata are o viata mai lunga (cu ulei curat)
Comment
-
am inteles , aceeasi explicatie i-am dato si eu amicului meu dar el tinea una si tare ca un mecanic i-a zis chestia asta , asta inainte avea o dacia 1310 iar acum are un opel vectra din 97 , imediat cade din el , azi repara ceva maine suna altceva;))
merci mult , v-am intrebat ca sa fiu sigur ..stiu ca am postat in doua locuri , va multumescIts just a car ...
Comment
Comment