Probleme...si E Multe:((

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme...si E Multe:((

    salutare,mi-am cumparat si eu logan2(preferance,1.6 mpi) anul trecut in decembrie de la IPSO ploiesti(sper ca nu gresesc daca am scris si numele fiirmei de unde am achizitionat masina),si am ajuns dupa 7 luni sa am o groaza de nelamuriri si probleme:

    1.in fata la volan,al meu bord s-a desprins de marginea aceea de platic care e langa parbriz,nu inteleg de ce,deoarece nu a fost supus la socuri,iar drumul pe care am rulat nu a fost in masura sa produca asa ceva

    2.am schimbat uleiul si filtrul la 8000km si acum la aproape 11000(10800 ca sa fiu mai exact)deja s-a innegrit

    3.in timpul mersului,pe scumpurile noastre drumuri,cele din ploiesti,se aude un zdranganit enervant in partea dreapta,am scos tot ce era in topedou si in lateralele usilor,am verificat sa nu fie ceva de plastic desprins de pe acolo si acesta tot persista

    4.nu stiu ce consum aveti voi la masini dar stiu ca,am facut un drum dus-intors,ploiesti-bucuresti baneasa,cu o viteza medie de 100km/h si mi-a consumat 15 litri,3 liniute mi s-au dus dupa acest drum,drum de 120 km

    5.nu mai are,la inceput nu mi-am dat seama,putere sa traga,se aude si se simte motorul cum se chinuie,cand pornesc motorul si il las sa mearga singur,se aude ca si cum ar vrea sa se opreasca

    6.motorul se aude ca si cum ar fi un diesel

    mentionez ca rodajul l-am facut asa cum mi s-a spus,primii 3000 km la maxim 2800 ture,iar in rest am mers cu o viteza medie de 110-120 km/h,de 2-3 ori am ajuns la 130 km,atunci cand ma grabeam.sincer deja incep sa regret ca mi-am cumparat-o.astept un raspuns sau ceva sugestii din partea voastra.multumesc

  • #2
    In afara de punctul 2 care nu are nici o treaba cu o eventuala "malfunctionalitate" la celelalte puncte exisa thread-uri dedicate.
    Foloseste "Search" si vezi ce gasesti.
    Bun venit pe "loganclub"
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Originally posted by nonameyet View Post
      salutare,mi-am cumparat si eu logan2(preferance,1.6 mpi) anul trecut in decembrie de la IPSO ploiesti(sper ca nu gresesc daca am scris si numele fiirmei de unde am achizitionat masina),si am ajuns dupa 7 luni sa am o groaza de nelamuriri si probleme:

      1.in fata la volan,al meu bord s-a desprins de marginea aceea de platic care e langa parbriz,nu inteleg de ce,deoarece nu a fost supus la socuri,iar drumul pe care am rulat nu a fost in masura sa produca asa ceva

      2.am schimbat uleiul si filtrul la 8000km si acum la aproape 11000(10800 ca sa fiu mai exact)deja s-a innegrit

      3.in timpul mersului,pe scumpurile noastre drumuri,cele din ploiesti,se aude un zdranganit enervant in partea dreapta,am scos tot ce era in topedou si in lateralele usilor,am verificat sa nu fie ceva de plastic desprins de pe acolo si acesta tot persista

      4.nu stiu ce consum aveti voi la masini dar stiu ca,am facut un drum dus-intors,ploiesti-bucuresti baneasa,cu o viteza medie de 100km/h si mi-a consumat 15 litri,3 liniute mi s-au dus dupa acest drum,drum de 120 km

      5.nu mai are,la inceput nu mi-am dat seama,putere sa traga,se aude si se simte motorul cum se chinuie,cand pornesc motorul si il las sa mearga singur,se aude ca si cum ar vrea sa se opreasca

      6.motorul se aude ca si cum ar fi un diesel

      mentionez ca rodajul l-am facut asa cum mi s-a spus,primii 3000 km la maxim 2800 ture,iar in rest am mers cu o viteza medie de 110-120 km/h,de 2-3 ori am ajuns la 130 km,atunci cand ma grabeam.sincer deja incep sa regret ca mi-am cumparat-o.astept un raspuns sau ceva sugestii din partea voastra.multumesc
      1.nu stiu despre ce plastic vorbesti

      2.daca ai circulat in oras mare parte ai facut bine ca ai schimbat uleiul la 8000...daca uleiul s-a inegrit nu inseamna ca deja nu mai este bun...si la porsche cayene se inegreste uleiu dupa 2.000 km....importante sunt proprietatile uleiului care nu au nimic in comun cu faptul ca este "negru"

      3. nu stiu de acest zgomot....insa se poate sa provina din interiorul usii de la vre-o tija care vibreaza sau de la vre-un renumit "plastic"

      4. orice masina noua pana in 10.000 km are un consum mai ridicat...nu are rost sa mai spunem de ce.

      5.nu am mai auzit asa ceva

      6. zgomotul asemeni unui deasel dispare in momentul in care apesi pedala de ambreaj.....nu este nici o defectiune si nici vre-o problema...provine de la arcurile discului de ambreaj care vibreaza...nu afecteaza in nici un fel absolut nimic.....sunt multe pareri si multe idei...ba ca ar fii rulmentul de presiune atacat ba ca ar fii priza de putere ba ca ar fii cutia de viteze...povesti...o masina noua si nu una "mii" nu are cum sa vina cu rulmentul atacat sau cu defectiuni la cutia de viteze.....arcurile discului vibreaza iar in momentul in care apesi ambreajul acesta cupleaza si astfel dispare zgomotul.....cine a desfacut motoare de logan poate sa-ti comfirme...cine nu...face pe grozavu


      nu-ti face nici cea mai mica problema....masina per ansamblu te tine mult si bine......daca nu o fortezi si mergi frumos cu ea...te apuca batranetile cu ea...am vazut motoare de logan incepand de la 100000 si pana la 300000 care mergeau "ceas"...si erau masini " ale firmelor"....ai adevarat ca are anumite lipsuri dar probabil pe viitor vor fii remediate....ca de exemplu ;un motor de 1,4 16v 90 cp ( care nu era mare lucru de realizat)...si poate sistemul de franare la rotile din spate regandit....dar per ansamblu iti faci treaba cu ea

      Comment


      • #4
        la punctul 5 probabil sunt de vina injectoarele care se pot infunda daca folosesti benzina de calitate slaba si un regim de functionare subturat. le poti curata la ultrasunete. treaba asta s-a discutat pe larg.
        sigpic

        Comment


        • #5
          1.cum stai la volan,in partea dreapta,pe langa parbriz,e o margine din plastic,la aceea ma refer
          2.alex nu compara loganul cu porcheul,totusi,nu imi explic cum dupa nici 3000km uleiul sa aiba aceeasi culoare,ca atunci cand l-am schimbat la 8000km
          3.acel zgomot,am verificat din nou si aseara si azi dimineata,nu e din interior,se aude de la roata dreapta din fata
          4.am trecut deja peste 10000km si totusi,15-16 litri la 120 km,numai normal nu mi se pare,am zis la inceput ca era in rodaj,dar si acum,asta nu prea imi pica bine
          5.am facut o mica comparatie cand am scris la punctul acesta cu alte 2 loganuri,1.4 si 1.6 16v.loganul 1.4 la 140 km/h ,motorul acestuia cu toate ca prietenul meu are deja 30000km facuti se aude ca al meu la 100km/h si nu se chinuie sa "traga" la fel ca al meu,iar cel 1.6 16v a fost forjat in adevaratul sens al cuvantului,nu tinut usor cum am facut eu,si dupa 40000km,nu are consumul care il am eu,e mult mai mic,nu se aude sunetul acela de motor diesel in timpul mersului sau doar cu motorul pornit

          e normal ca un logan 1.4 sa prinda 140km/h mai repede decat prinde un 1.6 100?fara turatie mare,viteza schimbata undeva pe la 2500 ture.iar la mine de la 100 km/h la 120,e macel,se chinuie ca naiba sa traga,se aude motorul ca o dacie normala la viteza asta+ ca masina deja tremura si se aude foarte gros motorul de la 100km in sus.uleiul mi-au spus cei de la poliserv cand l-am schimbat ca cel mai bun ar fi cel care il pun cei de la dacia,nu m-am prins eu ce si cum dar au zis ca e foarte bun iar benzina am pus ori la lukoil 98' ori de la omv

          acum ma gandesc sa o duc la garantie,dar tinand cont ca am dat 250 lei numai pentru un schimb de ulei,tare imi e sa nu ma puna sa platesc daca e vreo rezolvare pt problemele acestea.credeti ca ar fi vreo problema la garantie daca am aripa din spate dreapta zgariata foarte putin deasupra rotii(am avut o mica problema cu un taximetrist cand eram la cumparaturi si nu stiu ce a vrut sa faca ala dar a trecut foarte aproape de masina si mi-a zgariat-o)cred ca cu un polish se duce zgarietura
          Last edited by nonameyet; 2 June 2009, 08:47. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            @nonameyet: n-are nimeni treaba cu o zgarietura. Daca ai schimbat uleiul si filtrul, spala motorul sau curata-l ca lumea sa nu se vada vreo urma de ulei. Du-te la garantie pentru fiecare partz tras aiurea de masina si stai pe capul lor pana la rezolvare. Daca nu te satisfac cei de la tine din oras, vezi ca Pitestiul e la o aruncatura de bat si nici Bucurestiul nu e mai departe. Citeste pe forum despre service-uri. Nu astepta sa pice masina, fiindca se vor lega de tine ca nu ai venit mai repede. In service zi-le si tu ca situatia a aparut si s-a agravat brusc, pentru ca altfel pici de fraier. Oricum, nu ierta nimic. Masina a fost o caruta de bani si stii ceva? Sunt banii tai. Mai ceva: bun venit pe forum si citeste-l pe toate segmentele care te intereseaza. Vei invata multe.

            Originally posted by raduprov
            salut nu stiu daca am postat bine dar am o intrebare
            cineva zicea ca atunci cand scoti la liber masina(cand o scoti din viteza) nu trebuie sa apesi neaparat ambreiajul inca e bine sa faci chestia asta , e adevarat ?
            Masina nu e bine sa o lasi pe liber, pentru ca, in situatii limita poti pierde controlul. Cine nu apasa ambreiajul sau este un foarte bun cunoscator al masinii si, fiindca masina nu e a lui, isi permite sa nu apese o pedala (economie de efort), sau nu stie ca ambreiajul pentru asta e facut la o masina cu cutie manuala sau are uzura mare in cutia de viteze si poate scoate din viteza fara sa mai apese ambreiajul. Poate ma insel, dar asta stiu din experienta mea si din a altora. La masina mea (12300 km) nu pot sa fac nimic din toate astea fara sa calc ambreiajul.
            Last edited by JREwing; 2 June 2009, 09:01. Reason: Automerged Doublepost
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • #7
              Nu spala motorul, nu isi are rostul, ca doar nu ai gatiti pe el.
              1. verifica fisa de bujii.
              2. verifica sa nu traga aer fals de pe undeva ( carcasa filtru prost pusa, tubulatura filtru desfacuta....mecanicii sunt ceva de speriat: mie de ex, au uitat sa stranga filtru de ulei, si pierdeam ulei, asa ca la ce te poti astepta).
              3. acele zgomote dr fata, se aud cand dai in gropi? sau cand esti in curba si accelerezi? ( desi putin probabil, caci masina e prea virgina).
              4. cu uleiul : ai 3000 km, e ok. ( depinde si pe unde mergi preponderent: oras/extraurban).
              5 injectoare infundate f putin probabil la acest nr de km. Catalizator infundat la fel.
              Pt linistea ta sufleteasca, du-o la plimbare vreo 20 km, in regim de turatii mari, (dupa ce ai verificat traseu filtru aer si fise bujii). Daca problema persista, mergi la un dealer sa-ti faca o diagnoza.

              Comment


              • #8
                Uleiul se inegreste a doua oara in cateva sute de km pentru ca nu se spala motorul.
                Din ce am inteles insa iti este teama ca motorul are probleme de aceea te legi si de culoarea uleiului deci cel mai bine du-te la service pentru ca sunt banii tai nu ai lor.

                Despre zgarietura nici macar nu or sa te intrebe cei cu ea pentru ca cei de la motoare nu se baga peste caroserii.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Cezar View Post
                  Nu spala motorul, nu isi are rostul, ca doar nu ai gatiti pe el.
                  1. verifica fisa de bujii.
                  2. verifica sa nu traga aer fals de pe undeva ( carcasa filtru prost pusa, tubulatura filtru desfacuta....mecanicii sunt ceva de speriat: mie de ex, au uitat sa stranga filtru de ulei, si pierdeam ulei, asa ca la ce te poti astepta).
                  3. acele zgomote dr fata, se aud cand dai in gropi? sau cand esti in curba si accelerezi? ( desi putin probabil, caci masina e prea virgina).
                  4. cu uleiul : ai 3000 km, e ok. ( depinde si pe unde mergi preponderent: oras/extraurban).
                  5 injectoare infundate f putin probabil la acest nr de km. Catalizator infundat la fel.
                  Pt linistea ta sufleteasca, du-o la plimbare vreo 20 km, in regim de turatii mari, (dupa ce ai verificat traseu filtru aer si fise bujii). Daca problema persista, mergi la un dealer sa-ti faca o diagnoza.
                  de gatit de asigur ca nu doar ca praf peste tot pe acolo
                  cum sa verific fisa sau la filtru,parca daca umblam la motor era pa garantia,in afara de lichid de parbriz altceva nu am fct pe acolo
                  acele zgomote in fata se aud in general pe drumuri cu dnivelari,drumuri de tara si in curbe
                  de mers cu ea,pot sa zic ca a fost mixt,oras/extern,mai mult extern
                  eeeeh..si la faza cu turatiile,deja imi e frica,de pe la 2700-3000 ture deja al meu motor zici ca-si ia zborul,deci sincer nu vad nici o diferenta intre dacia din 2000 a vecinului si loganul meu din 2008,la motor ma refer,acelasi zgomot,ba poate ca aia e cv mai silentioasa.deci cred ca o duc putin la spalatorie si dupa...la garantie cu ea,acum sa vad unde ma duc....ca la poliserv nu ma mai risc sa o duc iar la ipso am auzit ca nu sunt chiar atat de buni,la cei din ploiesti ma refer aici

                  Comment


                  • #10
                    @Cezar: daca a schimbat uleiul si nu a spalat motorul si mai si spune ca a schimbat uleiul, in cazul in care are probleme reale la motor, chiar va avea de furca cu cei din service, pe care nu-i doare gura sa spuna ca masina s-a dus dracu din cauza uleiului. De acord cu verificarile pe care le propui (desi omul nu-i obligat sa se si priceapa...), dar totusi... Mai ceva: din cate stiu, de mers mergi cu trei bujii (daca se duce una in mers), dar pornesti greu masina in trei bujii si la fel de greu o ia (chiar deloc cu ghinion) daca are probleme si trage aer fals pe undeva.
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by nonameyet View Post
                      de gatit de asigur ca nu doar ca praf peste tot pe acolo
                      cum sa verific fisa sau la filtru,parca daca umblam la motor era pa garantia,in afara de lichid de parbriz altceva nu am fct pe acolo
                      acele zgomote in fata se aud in general pe drumuri cu dnivelari,drumuri de tara si in curbe
                      de mers cu ea,pot sa zic ca a fost mixt,oras/extern,mai mult extern
                      eeeeh..si la faza cu turatiile,deja imi e frica,de pe la 2700-3000 ture deja al meu motor zici ca-si ia zborul,deci sincer nu vad nici o diferenta intre dacia din 2000 a vecinului si loganul meu din 2008,la motor ma refer,acelasi zgomot,ba poate ca aia e cv mai silentioasa.deci cred ca o duc putin la spalatorie si dupa...la garantie cu ea,acum sa vad unde ma duc....ca la poliserv nu ma mai risc sa o duc iar la ipso am auzit ca nu sunt chiar atat de buni,la cei din ploiesti ma refer aici

                      Deci, in afara de zgomotul ala din dreapta cred ca in rest esti prea subiectiv...de ce spun asta? Pai daca zici ca ai impresia ca motorul isi ia zborul la 3000 RPM....ala abia de acolo prinde viata ...si mai cred ca nu sti sa folosesti masina corect, cu tot respectul
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        cristi asa cum a spus si JREwing imi este frica sa nu-mi faca aia vreo faza,totusi,sunt un pusti de 19 ani si mi-am rupt 2 veri cocoasa in cipru la betoane ca sa pot sa mi-o cumpar.si in plus sti foarte multe cazuri in care cei de la service i-au pus pe clienti cu toate ca masina era in garantie,sa plateasca,si la cate prob m-au busit cu ea acum,tare imi e ca o las in garaj ca nu o sa am cum sa platesc.am zis masina noua tocmai pentru grija asta...oooffff
                        PS:dark,daca pt tine prinde viata cand se aude ca un tactor si tremura din toate incheieturile,atunci asa sa fie.la partea cu condusul pot sa spun ca stiu destul de bine,conduc de la 9 ani si am avut instructor bun,pe unchiul meu care e instructor auto
                        Last edited by nonameyet; 2 June 2009, 09:36.

                        Comment


                        • #13
                          mergi cu ea in service daca are garantie. verifica fisele, bujiile, tubulatura de aer, sa nu ai vreun senzor desprins de pe admisie, senzorii lambda de pe evacuare sa nu aibe fisuri galeria. fa un diagostic mai intai, costa undeva in jurul sumei de 50 ron. daca e vreo problema electrica, se depisteaza la diagnoza. mi-e ca tu ai o problema cu electronica motorului, mergi la service, fa-i diagnoza si apoi pune-i sa faca un test de drum. avand masina in garantie, nu vad ce ar trebui sa platesti. eventual diagnoza...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Teoretic, nici macar diagnoza, mai ales daca omul se duce si spune care-i treaba cu consumul. Ai dreptate, Seba, cu testul de drum (nu stiam termenul, de-aia nu mi-am dat cu parerea) se vor edifica si maistorii de zgomote, sa nu mai vorbim de consum si mersul in general al masinii si nu ar trebui sa-l taxeze.
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              1 dute cu ia in servis e in garantie si trebuie sa remedieze
                              2 daca nu se inegrea erau probleme, schimbarea culori inseamna ca bazele uleiului [TMB,sau cam asa ceva] incep sa lucreze
                              3 sar putea sa fie de la contraripile de plastic de la roata din fata ,stinge suruburile mai tare[la mine de acolo era]
                              4 daca tei invirtit prin bucuresti consumul e bunicel daca tia luat 15l doar pe dn1 e masol in servis cu ia
                              5 in servis cu ia e ceva probleme acolo [corelat cu puctul 4] calculatorul de injectie sau senzori buliti
                              6 asa face toate ,lipsa insonarizarii,care lipseste cu desavirsire ,exista metode de imbunatatire
                              deci in concluzie
                              la garantie cu ia ,
                              ps INCEARA LA IATZA CIMPINA ,POLISERVU SI IPSO AU LUCRARI MULTE SI LE FAC PE GRABA SI DE MINTUIALA
                              baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google