Probleme...si E Multe:((

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Cristi_LCD View Post
    Uleiul se inegreste a doua oara in cateva sute de km pentru ca nu se spala motorul.
    Din ce am inteles insa iti este teama ca motorul are probleme de aceea te legi si de culoarea uleiului deci cel mai bine du-te la service pentru ca sunt banii tai nu ai lor.
    ...............................
    Uleiul NU are voie sa se innegreasca (benzinar) si dupa 15000 km rulati cu uleiu, tre' sa aibe o culoare maro inchis, nici macar spre negru.
    Daca dupa numai cateva sute de km s-a innegrit, e clar ca este o problema.

    Pt initiator: nu incerca sa mesteresti tu pe la ea, ai garantie, du-te in service sa o faca sa mearga cum trebie.
    Imi pare nespus de rau pt problemele aparute.

    Comment


    • #17
      si mie imi pare rau,ca am avut ghinionul sa o iau tocmai eu pe asta,in fine,concluzia...serviceul o mananca
      inca un lucru pe care am uitat sa-l mentionez,sunetul ca de diesel si faza cu se chinuie sa traga se simt cel mai tare dupa ce se incalzeste motorul(urca cele 4 liniute la caldura).si daca ar fi sa o duc la service,cam credeti ca or sa o tina acolo?si uleiul era negru si atunci cand l-am schimbat la 8000km si acum e cam tot la fel,dupa nici 3000km.

      Comment


      • #18
        Legat de zgomotul de diesel (pe benzinoasa) eu banuiesc altceva - UN PISTON INVERSAT - de aici si zgomot functionare anormala
        Poti rula cam 10000 km pana defectul devine flagrant - apar dezechilibre...majore
        Fa o sesizare deschisa in service pentru zgomot anormal motor si pierderea de putere si nu semna nimic pana nu se rezolva - chiar daca iesi din garantie tot poti sa rezolvi aceste reclamatii - sa se uite si in motor daca e nevoie

        Banuiala mea e legata de celelalte puncte reclamate (consum, ulei negru, lipsa putere si zgomot ca de diesel)
        Last edited by tutupiciu; 2 June 2009, 15:09. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Salut...

          Am si eu o nelamurire.
          Am vrut sa urc astazi cu masina o bordura, insa cand am vrut sa urc si roata din spate am auzit un zgomot destul de ciudat. Cred (mai mult ca sigur) ca am lovit cu roata fix marginea bordurii... pentru ca a ramas si un semn de frecare destul de vizibil pe cauciuc.

          Am zgaltanat putin masina si am auzit un zgomot ciudat care parea sa se auda de la roata, insa in mers nu se aude nimic.

          Exista vreo posibilitate sa fiu ingrojirat in aceasta privinta.
          Mentionez ca masina este un MCV si nu este al meu... si nu vreau sa am probleme dupa...

          Astept un raspuns. Multumesc.

          Comment


          • #20
            Nu se poate intampla nimic, decat o modificare a unghiurilor rotii si sa apara trepidatii in mers.

            @nonameyet: Mergi neaparat in service si reclama exact ce ai mentionat si aici pe forum si cere expres o diagnosticare completa si un test de injectoare.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Originally posted by tutupiciu View Post
              Legat de zgomotul de diesel (pe benzinoasa) eu banuiesc altceva - UN PISTON INVERSAT - de aici si zgomot functionare anormala
              Poti rula cam 10000 km pana defectul devine flagrant - apar dezechilibre...majore
              Fa o sesizare deschisa in service pentru zgomot anormal motor si pierderea de putere si nu semna nimic pana nu se rezolva - chiar daca iesi din garantie tot poti sa rezolvi aceste reclamatii - sa se uite si in motor daca e nevoie

              Banuiala mea e legata de celelalte puncte reclamate (consum, ulei negru, lipsa putere si zgomot ca de diesel)

              imi poti explica si mie ce inseamna PISTON iNVERSAT??faza e ca problemele acestea au aparut dupa 9000-9500 km,atunci le-am simtit ca se accentueaza.o sa sun maine la IPSO sa vad ce zic cei de acolo si pe urma la iatza cu masina.sper sa nu ma lase fara bani si acum,cum mi-au facut cand mi-au schimbat uleiul.thnx

              Comment


              • #22
                pe capul pistonului este un marcaj (o sageata) care arata pozitia de montare a sa - cu sageata spre volant (corect) - pentru a se compensa momentul de rotire la schimbarea de sens a pistonului (din cate imi amintesc de la scoala) - exista o "decalare" intre axul boltului pistonului si "centrul " pistonului - pentru a evita acest tip de 'smucitura' la schimbarea de sens
                Invers montat inseamna ca sageata (marcajul de pe piston) este intoarsa 180 grd fata de volant
                La un asfel de incident la inceput nu sesizezi mai nimic - insa dupa vreo 10000 apare o uzura accentuata a camasii (alezajului in bloc) pistonului intors, a segmentilor - si de aici simptomele - zgomot motor (bataie de piston) , ulei negru (adica ulei oxidat rapid prin contaminare cu hidrocarburi usoare (benzina), consum sporit prin pierdere de compresie in baie etc...
                De aceea m-am gandit la piston inversat - cunosc vreo doua cazuri de genul acesta

                Comment


                • #23
                  @Tutupiciu, am o curiozitate: pistoanele la motoarele astea de Renault (aici ma gandesc strict la motorizarile Loganului) au vreo ordine de montaj, prestabilita de fabricant? Deci nu ma refer la pozitia unui piston fata de volanta ci la pozitia (daca exista) a fiecaruia, incepand sa zicem, de la distributie.
                  Merci!
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by tutupiciu View Post
                    Legat de zgomotul de diesel (pe benzinoasa) eu banuiesc altceva - UN PISTON INVERSAT - de aici si zgomot functionare anormala
                    Poti rula cam 10000 km pana defectul devine flagrant - apar dezechilibre...majore
                    Fa o sesizare deschisa in service pentru zgomot anormal motor si pierderea de putere si nu semna nimic pana nu se rezolva - chiar daca iesi din garantie tot poti sa rezolvi aceste reclamatii - sa se uite si in motor daca e nevoie

                    Banuiala mea e legata de celelalte puncte reclamate (consum, ulei negru, lipsa putere si zgomot ca de diesel)
                    hiiiiiiiii hiiiiiii hiiiiiii...doamne isuse si cristoase......da esti comic rau de tot...mai omule....motoarele nu au nimic cu zgomotul de deasel....mai ca o paranteza ...ele vin din spania in cutii ...zgomotul de deasel nu are nimic in comun cu motorul....daca apesi pedala de ambreaj nici nu se aude motorul poti sa pui un pahar plin cu apa pe filtru de aer sa vezi ca nici macar nu-ti varsa paharu....asa de frumos merge.......nu are nici o treaba motorul cu zgomotul......du-te la ce service vrei tu de la cel mai renumit pana la cel mai slab.....du-te la astia care desfac motoare uita-te cand desface un motor de logan.......ce piston inversat ce povesti mai spui de te doare mintea.....mai...motoarele vin de la uzinele renault din spania...aia acolo au super tehnologie...tu ce crezi ca sta nea vasile si capseaza segmenti si pe urma incurca ordinea de aprindere.....da nici la 1300 nu putea-i sa dai asemenea sfat inteligent,........cat priveste sesizarea.....am facut eu o gramada la vechiul logan......dar iti spun cu cea mai mare sinceritate.....nu are rost sa desfaci motorul sa-ti faci bataie de cap pentru zgomotul asemanator cu deaselul....ala nu-i nici un defect nu produce nimic nu angreneaza vre-o piesa nu duce la nici o uzura........uleiul negru...nu inseamna ca daca este negru nu este bun.....toate uleiurile se fac negre dupa cateva mii...asta nu inseamna ca nu sunt bune sau ca si-au pierdut proprietatile.......ce dezechilibre majore ?....vezi de treaba...nu mai speria omu....vino in timisoara ti-am mai spus odata ..iti arat motor de logan cu 300.000 km ...care merge ceas si nu are nici un "dezechilibru major" cum spui tu

                    Comment


                    • #25
                      Domnu alex, daca nu incetezi cu replicile astea, ai cartonas rosu la urmatoarea abatere...ca sa nu mai zic ca, tehnic, esti pe dinafara cu unele chestii.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #26
                        da-mi cartonase de care vrei tu...de asta nu mai pot eu...ce crezi ca raman fara casa fara masina sau fara loc de munca..oricum imi place teribil de unii..cred ca nu stiu nici cum se porneste o masina.....da-mi cate cartonase vrei tu din partea mea interzi-mi si accesul pe site...de asta nu mai pot
                        Last edited by darksid3; 2 June 2009, 22:27.

                        Comment


                        • #27
                          Pt 77 - nu au o ordine prestabilita pentru ca ansamblul piston bolt biela se incadreaza intr-un camp foarte strans vis a vis de greutatea lor (se monteaza aleator)
                          Dar mai pot aparea situatii in care furnizorul de pistoane - marcheaza gresit sageata pe piston sau nu marcheaza deloc iar operatorul nu-si da seama de eroare - insa e grav cand lasa pistoane nemarcate sa fie montate pe motor (n-are nicio referinta care sa-i spuna ca pistonul e montat invers)
                          Mai este in linia de montaj motor o verificare pe care nu te poti baza (din cauza erorilor de mai sus) - o camera de luat vederi cu cititor de pozitie piston care alerteaza operatorul de montajul invers
                          - ce stie alex - mai bine sa ne zica daca mai e umflata BEGA de la ploaie

                          In plus pistonanele sunt pe trei clase de dimensiuni (respectiv greutate) - nu va ganditi la diferente uriase intre acestea (sunt infime) - se monteaza deobicei aceeasi clasa de pistoane pe un motor
                          Ti-am raspuns ?

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by alex4257 View Post
                            da-mi cartonase de care vrei tu...de asta nu mai pot eu...ce crezi ca raman fara casa fara masina sau fara loc de munca..oricum imi place teribil de unii..cred ca nu stiu nici cum se porneste o masina.....da-mi cate cartonase vrei tu din partea mea interzi-mi si accesul pe site...de asta nu mai pot
                            Pe langa faptul ca aberezi 70% pe partea tehnica mai si esti miserupist de comunitatea asta.
                            Data viitoare ai Ban.

                            PS: Nu mai da Quote la postul anterior...te rog pentru a zecea oara
                            Last edited by darksid3; 2 June 2009, 22:30. Reason: Automerged Doublepost
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by tutupiciu View Post
                              Pt 77SKY (;P) - nu au o ordine prestabilita pentru ca ansamblul piston bolt biela se incadreaza intr-un camp foarte strans vis a vis de greutatea lor (se monteaza aleator)

                              Ti-am raspuns ?
                              Da, ma asteptam la acest tip de raspuns . Era mai mult o curiozitate personala, nu legata de disputa de mai sus.
                              In principiu, datorita tehnologiei actuale marjele, tolerantele sunt infime.
                              Adica sunt motoare foarte echilibrate. Dovada o reprezinta sutele de mii de km inregistrate de multe motoare.
                              Inca o data, multumesc, @Tutupiciu
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • #30
                                sper sa fie liniste de acum inainte...
                                ca o completare la tutupicu, echilibrarea se face pt ansamblul biele-bolt-piston, in cadrul aceleiasi clase de greutate se admit diferente de cateva grame per ansamblu. daca retin eu bine, sunt clase din 3 in 3 grame sau din 5 in 5...scrie in manualul de service pt cine vrea detalii.
                                Last edited by Seba; 3 June 2009, 10:33.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google