Citesc tot mai multe posturi despre probleme la injectoarele de DCi si pompa de motorina, intrebarea este... "Sincer la cati kilometri schimbati filtrul de motorina?"
La Cati Kilometri Schimbati Filtrul De Motorina?
Collapse
X
-
Fabricantul zice la 20000 sau 2 ani.Mie mecanicii de la service-ul Dacia si de la alte service-uri mi-au recomandat sa schimb la fiecare 10000 sau un an ca o fi motorina de la Mol,Omv sau alte firme dar tot din Romania o cumpar,deci nici o baza.E un pic mai scump f.de motorina dar schimbal la fiecare revizie ca-i mai sanatos pt masina.Altcumva merge Golanul daca schimbi filtrul la fiecare revizie decat tot la doua revizii,trage mai bine.Multi schimba la 10000 sau un an.
-
La fiecare 20000km. Nu fac purjare pt ca cei de la IATSA GALATI unde fac reviziile nu au auzit de asa ceva. 5 revizii am facut la ei de 2 ori am schimbat filtrul de motorina, de 2 ori am cerut purjare la 30000km si la 50000km si de fiecare data au zis ca nu stiu ce e aia purjare. Cica filtru se schimba noi nu am auzit de purjare. Niste incompetenti dar macar de lasa cu uleiul tau si poti sa stai langa masina, fata de alte serviceuri din GL care nu accepta piese din alta parte si nici nu te lasa langa masina. Oricum toti sunt o apa si un pamant. Nicaieri daca nu te ti de capul lor nu fac treaba calumea. La medic si la service sa nu ajungi niodata.
Comment
-
Tocmai aici voiam sa ajung, vreau daca se poate sa postati cat mai multi (DCI-sti) aici si apoi poate facem o comparatie intre numarul de kilometri la care schimbati filtrul de motorina si problemele injectoarelor. (nu stiu daca am dat numele corect thread-ului)
Comment
-
Da, inchideti-l ! Nu m-am exprimat corect nici in titlu macar, si pe drum am pierdut si ideea...
Ca si incheiere: Cunosc foarte bine Logan cu filtru de motorina schimbat la fiecare 10.000 km (facuti cam in 2-3 luni), a juns la 200.000 km in bord fara sa schimbe injectoarele!Last edited by vasile78; 8 June 2009, 02:50.
Comment
-
Primul l-am schimbat la 20000, apoi la fiecare 10000. Bani irositi aiurea- am taiat ultimul filtru pe care l-am schimbat si era IMACULAT!!
Comment
-
am un papuc pe diesel la care am facut reviziile ca la carte iar filtrul de motorina schimbat la fiecare 10 mii ca la astea oricum la 10 mii ai revizie dar de schimbat tot ca la logan la 20 mii se schimba si are 120 mii fara probleme iar celalat care a avut parte de revizii cu economie de pe la 60 mii a avut belele cu pompa si injectoarele (are 140 mii dar merge de mai bine ar sta ).eu recomand si filtrul de aer sa se schimbe la fiecare revizie ca e mai bine asa.cu motorina si praful de la noi chiar ca sunt conditii speciale de exploatare.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
eu il schimb in jur de 13000 14000 km pt ca loganul e din 2008 si fac revizia numai la 15km..pt 1 milion nu merita sa l purjezi..si stai linistit
Comment
-
eu am schimbat filtrul prima data la 35.000 km,urmeaza la 70.000 km,purjare la fiecare 5000 km,folosesc motorina de cand am luat masina de noua numai OMV sprint diesel,niciodata nu am alimentat de la alta firma decat OMV
prima data cand am schmbat filtrul,de curiozitate l-am desfacut(taiat) sa vad si eu ce e prin el,tin sa va spun sincer ca degeaba l-am schimbat,era hartia alba fara nici un fel de impuritate sau pilitura de metal(cum zic unii),dar fiecare face si isi intratine masina cum doreste
tin sa precizez ca niciodata nu am avut probleme cu pornirea din cauza motorinei,la fieacare 10.000 km bag un aditiv pt curatare instalatie alimentare(sa nu confundati cu aditiv de imbunatatire a motorinei),la 20.000 km am dat bujiile incandescente jos pt a le curata de zgura cu un lemn de brad(niciodata sa nu le dati cu smirghel),totodata am scos si injectoarele si le-am verificat daca au depusa calamina,daca au avut am folosit tot lemnul de brad,dar am pus o sirma calibrata in gaurica injectorului,apoi cu deacarburol le-am curatat,cum deschizi un injector sa al faci sa scuipe, cu doua fire puse pe contcatul injectorului si pe baterie,mare grija ca e lucru fin care nu va pricepeti nu faceti asa ceva acasa,doar in service specializat in curatare calibrare pompe injectie,injectoare
plinul la masina al fac vara la tac ca sa nu am ghinionul ca din cauza presiunii sa imi pufneasca rezervorul si iarna ochi pina in gura busonului,asa elimin apa facuta in urma condensului
daca am fost un pic off topic am fost pt niste informatii care eu le cred utile,daca am deranjat rog a se sterge acest postsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
Comment