La Cati Kilometri Schimbati Filtrul De Motorina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    purjarea se face prin desurubarea acelui dop de culoare neagra si se lasa sa curga tot ce e in filtrul de motorina,iti atasez si o poza cu filtrul de motorina,sus ai tevile de tur si retur iar la baza lui e un dop cu filet si garnitura prin care se poate efectua operatiunea de purjare
    purjarea se poate face si cu motorul pronit,dar necesita putina pricepere,ca motorul sa nu se opreasca,adica nu desfaci de tot acel dop ci foarte putin
    sper sa se vada in poza filtrul,pt ca are o rezolutie mica
    Attached Files
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #17
      nu merita purjare..la fiecare revizie schimbati filtrul pt siguranta voastra..
      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

      Comment


      • #18
        poate nu toata lumea isi permite sa schimbe acest filtru,poate nu toata lumea alimenteaza de la 7 benzinarii,sa fie necesar inlocuirea filtrului motorina,purjatul are rostul lui si daca al schimbi la 10.000 km sau,cum spune producatorul la fiecare 20.000 km,dar fiecare e stapin pe propia lui masina si face ce doreste,cand doreste si cum doreste,nu trebuie sa faci ca mine sau ca x si y,noi aici dam niste detalii sfaturi care nu cred eu ca daca le dam de dragul de aduna numar de posturi sau a de a strica masina vreunuia,ma repet...FIECARE E STAPIN PE PROPIA LUI MASINA SI FACE CUM VREA, CAND VREA ,CE DORESTE SI CUM DORESTE,NU TREBUIE NEAPARAT SA SE IA DUPA MINE ,X SAU Y
        :SOFER5:
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #19
          Vreau să vă spun şi părerea mea vizavi de acest subiect!!! Având în vedere ceea ce am păţit eu pot să vă spun că eu voi schimba filtrul de morină la 10000 km maxim 15000 km cu unul original. La revizia de 40000 km am înlocuit filtrul de motorină original cu unul UNIFLUX iar după aceea au cedat injectoarele. Nu am certitudinea că motivul cedării a fost respectivul filtru dar prima replică a celor de la firma unde am reparat injectoarele a fost:" E clar,. e filtru UNIFLUX!!!" De aceea, ţinând cont de acest lucru şi de calitatea motorinei comercializată în toate staţiile PECO vă recomand schimbarea filtrului de motorină la 10000 km!!! Tot ceea ce înseamnă Delphi înseamnă performanţă şi fiabilitate în condiţiile unui carburant pe măsură!!! Nu este cazul în România!!! Nu vreau să generalizez, dar nu putem ştii de unde putem alimenta cu o motorină de calitate, fără apă, mizerie etc...........!!!

          Comment


          • #20
            @daniel_67-imi pare sincer rau pt patania ta,sper ca altii sa nu pateasca la fel si sa traga niste invataturi
            tot ce scriem aici sunt sfaturi,nimeni nu e obligat sa le urmeze,ci doar sa isi faca o idee si sa isi dea cu parerea
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #21
              Am mai scris şi pe alte posturi.....explicaţi-mi şi mie cum se purjează filtrul de motorină de la MCV, care este mai lung decât cel de berlină.

              Comment


              • #22
                Am sa-l schimb din 10000 in 10000 si eu.Decit sa schimb injectoare(mai des) mai bine filtre.Despre aditivi de motorina, folosesc cam la 5000 km

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google