probleme la ventilatie da sau nu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la mine pe dci70 euro4 are dar nu stiu daca functioneaza ca nu se aude nici un releu si nici nu baga caldura pana ajunge la 40grade apa.

    am atasat schema de functionare, poate mai are cineva nevoie de ea.
    Attached Files
    Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

    Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

    Comment


    • #17
      Sal
      Am si eu un 1.5dci si cand dau drumul la aeroterma se aud acele cuplari si decuplari dar problema e ca la relanti am niste intreruperi ale motorului (caderi de relanti ca zgomot) si acul la turometru creste pana la 1000 dupa care revine usor inapoi si in acelasi timp se aud si aceleasi zgomote de relee (cuplari ,decuplari) .Am fost pe tester totul e ok ( pe partea de injectie e ok ) mi-a zis ca e regulatoru de presiune
      Ce legatura are regulatorul de presiune cu acele relee ?
      De la ce sa fie acele intreruperi oare ? nu e pe parte electrica sau de la acele relee?
      E un logan cu 64k km filtru ulei , ulei ,filtru motorina , filtru aer schimbate la 58k (facea si inainte sa le schimb)

      Comment


      • #18
        Originally posted by tantar76 View Post
        Sal
        Am si eu un 1.5dci si cand dau drumul la aeroterma se aud acele cuplari si decuplari dar problema e ca la relanti am niste intreruperi ale motorului (caderi de relanti ca zgomot) si acul la turometru creste pana la 1000 dupa care revine usor inapoi si in acelasi timp se aud si aceleasi zgomote de relee (cuplari ,decuplari) .Am fost pe tester totul e ok ( pe partea de injectie e ok ) mi-a zis ca e regulatoru de presiune
        Ce legatura are regulatorul de presiune cu acele relee ?
        De la ce sa fie acele intreruperi oare ? nu e pe parte electrica sau de la acele relee?
        E un logan cu 64k km filtru ulei , ulei ,filtru motorina , filtru aer schimbate la 58k (facea si inainte sa le schimb)
        Salut

        Stai linistit, cresterea de turatie si scaderea ei se datoreaza cuplarii rezistentei electrice. Am si eu un Dci de 85 Cp, model KissFm si asa face cand e frig afara. La pornire se duce pana aproape de 1000 ture, apoi sta pe undeva pe la 800-900. Dupa un anumit timp scade la turatie normala.
        Iar daca te duci la service, multi se uita stramb la tine cand le spui de "problema" asta si spun ca nu e adevarat ca pe logan exista rezistenta electrica pe aeroterma

        Dar e bine ca exista, ca in 2 minute deja baga caldura

        Comment


        • #19
          Eu am un PH2 Laureate 1.6 16V si se aude la fel...rece afara se aud niste relee prin bord. Are si motorul pe benzina asa ceva? Au modificat un pic si aeroterma...are filtru de polen. Am inteles ca pana acum nu aveau....pareri ceva?

          Comment


          • #20
            Salutare. Aceeasi buba si la mine. Am masina de 2 ani jumatate si am remarcat sunetele alea gen releu pt prima data acum o luna si ma obsedeaza de atunci. Pana acum nu le am auzit si mi se pare ciudat,mai ales ca urca si ralantiul. Precizez ca la mine (ph2 1.5 85 - filtru polen din fabrica)daca pornesc incalzirea dupa ce pornesc motorul nu baga cald pana nu urca 2 linii temperatura la motor. Iar acel sunet gen releu l-am auzit si stand la ralanti dupa ce masina mersese prin oras si sufla fierbinte. Opresc incalzire scade la 800 rpm, pornesc clanc..1000. Nu mereu, nu cand e rece motorul sau cald..pur si simplu random. Pareri?

            Comment


            • #21
              Vlad las-o asa ca nu are nimic si nu-ti mai fa griji. Aeroterma de diesel e diferita fata de benzinar deoarece are o rezistenta electrica de incalzire suplimentara fata de benzinar deoarece cind este ger afara un diesel se incalzeste mult mai greu sau daca vreti deloc la o plimbare scurta prin oras.

              Rezistenta electrica porneste cu precadere iarna si de aici se aude si declicul releului care alimenteaza prima treaspa respectiv a doua treapta de incalzire a rezistentei.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google