Pls Helpppp Nu Se Aprinde Deloc In Bord Martorul Antipoluare Si Abs-ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pls Helpppp Nu Se Aprinde Deloc In Bord Martorul Antipoluare Si Abs-ul

    Am si eu o problema la loganu meu 1.6 MPI cand pun contactul martorul antipoluare si ABS-ul nu se aprind deloc care ar putea fi problema?

  • #2
    s-o fi ars ledurile....era mai rau daca stateau aprinse
    Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

    Comment


    • #3
      cum as putea verifica ledurile acelea daca sunt arse sau nu ca ma cam deranjeaza treaba asta?

      sa zicem ca ledurile sunt bune ar putea sa fie ceva de la instalatia electrica???
      Last edited by Madalinrm; 4 June 2009, 23:02. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        martorii nu au cum sa nu se aprinde deci teoretic sunt arse ... dai bordul jos (scoica si ceasurile) si le verifici tensiunea
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          ai mai umblat la tabloul de bord vreodata ?

          Comment


          • #6
            dap odata l-am desfacut dar nu am putut sa scot acele acelea 2 de la turometru si vitezometru si am renuntzat l-am pus la loc

            Comment


            • #7
              daca te pricepi, incearca sa verifici conectica la tablou - daca nu, roaga un amic electrician - s-ar potea sa fi derajat ceva acolo cand te-ai jucat cu ceasurile de bord - un aparat de masura si afli unde e buba
              PS - sa nu demontezi toata masina

              Comment


              • #8
                mai precizez ca masina nu este luata noua si de cand am luat-o nu sau aprins cei 2 martori deloc

                Comment


                • #9
                  Atunci te duci frumusel la un electrician auto (sau altul priceput) si il rogi sa-ti depaneze tabloul de bord;
                  Mi*e teama ca fostul proprietar l-a manarit (probabil in Km) si a stricat tabloul
                  Sau daca ai bani iei unul nou nout
                  BAFTA !!!

                  Si acum lasand gluma- serios nu lasa tabloul ala defect - repara-l sau ia altul
                  cel putin cu ABS-ul nu e de joaca !
                  Last edited by tutupiciu; 4 June 2009, 23:39. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Sunt doi martori foarte importanti. E foarte posibil sa fie "lucrati" in special acei martori de fostul proprietar.
                    Adica ei sa fi fost aprinsi din cauza unor erori si in loc sa remedieze eroarea/erorile a preferat sa "rezolve" martorii sa nu se mai aprinda.
                    Daca te pricepi putin sa desfaci tabloul de bord poti verifica daca ledurile sunt ok. Ori cu un aparat de masura ori poti alimenta cu 3V (2 baterii) fiecare martor in parte sa-l probezi.
                    Te ajut si cu o poza cu polaritatea ledurilor tip PLCC. Mare grija. .

                    Cu demontarea acelor nu e greu, se trage perfect drept de ele rotind usor in sens invers acelor de ceasornic. Inainte de asta fa un mic semn cu un creion in afara cadranului sa stii in ce pozitie a fost. Cand il pui inapoi: pe la jumatatea cadranului si presezi usor. apoi il aduci in pozitia de "0" initiala (marcata) rotind doar in sens invers acelor de ceasornic.

                    Daca il desfaci, analizeaza si firele din mufele bordului dar si cablajul imprimat pe placa.
                    Attached Files
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #11
                      Inainte de remediere ti-as recomanda sa-i faci o testare CLIP intr-un service Dacia sa vezi daca exista erori de functionare legate de sistemele antipoluare si injectie sau ABS si daca au fost facute ceva modificari de-a lungul timpului.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Azi am dat bordul jos am verificat ledurile si se aprind nush ce sa mai verific primul proprietar putea sa modifice ceva la instalatia electrica ca sa nu se mai aprinda

                        mai precizez ca masina este din 2004 decembrie si nu afiseaza consumul instantaneu in bord il afiseaza doar pe cel mediu
                        Last edited by Madalinrm; 5 June 2009, 12:35. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Cum a zis si Andrei, du-o la o testare CLIP intr-un service.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #14
                            ai toate sarmele in conectori? nu se vede sa fi umblat la mufele ce intra in tabloul de bord? verifica sa ai fire in conectorul negru al tabloului de bord, urmatoarele pozitii: pinul 4, martor antipoluare; pinul 16, martor frana de mana; pe conectroul gri, pinii 13 si 16, defectiuni abs; daca nu ai abs si ma gandesc ca nu ai, din moment ce nu ai consum instant, deci masina e versiunea preferance, cred. verifica mufa neagra si vezi daca e totul ok acolo...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              masina are toate optiunile pe care le poate avea un logan am vazut si pompa abs-ului in compartimentul motor deci nu poti sa zici ca nu am abs ca am odata ce are toate optiunile este full.

                              nu scrie ca pe "mirc/messenger", cu k, sh, tz si alte de-astea...
                              Last edited by Seba; 5 June 2009, 15:10.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google