Salut,am schimbat ieri distributia,e un logan ambiance chel,distributia nu este originala,nicio problema,masina are 60 de k,mecanicul s-a uitat la cureaua de alternator si a zis ca mai merge.Am pornit masina,totul bine,am ajuns acasa,cand sa-i dau 1 chei fluiera cv ca draq,am sunat mecanicul si a zis sa-i dau cu sapun pe cureaua de alternator,a trecut,nu a mai fluierat,acu pe seara la fel un fluierat dar mai fin,la fel s-a rezolvat cu un pic de sapun.Problema e alta:mi se pare ca fulia cam flambeaza si asta ar fi problema,daca e normal ca aceea fulie sa flambeze sau nu?Si daca fluieratul e de la curea sau ar putea fi rola etc.O parere de la cei cu mai multa experienta.Ms frumos
Problema Distributie?Rog Ajutor
Collapse
X
-
Mersi tutupiciu,chiar de la tine asteptam un raspuns,ce sa zic,nu a masurat-o deloc,omu spune ca ar fi cureaua acum de schimbat,deci ieri am fost la ieri,dupa ce a schimbat-o i-a dat cu sapun si nu a mai facut.Azi a inceput sa faca din nou,cureaua nu prezenta uzura,de asta nici nu a schimbat-o,dar fulia flambeaza,si sunetul de ieri,nici nu puteai sta langa masina pana nu i-am dat tot la sfatul lui cu niste sapun.
Am cam scris mesajul pe graba:deci problema e asa,s-a schimbat kit distributie fara a se schimba cureaua alternator,tu te referi la cotele curelei de alternator sau cea de distributie?Omul m-a asigurat ca ceea de distributie nu poate produce zgomot,ar ramane cea de alternator,se poate face vreun reglaj la cureaua de alernator sau o fi uzata,ca asta nu inteleg.
Comment
-
Corect,as face-o dar maine e duminica si simt ca mor,masina perfecta,motor perfect mai mergea distributia sigur,umbla prost la ea si o strica,problema e ca dupa ce ii dau cu sapun pe acolo pe la roata prin compartimentul ala la motor nu mai scartaie.Este posibil sa fie reglata prost cureaua la alternator?Stie cineva?
Comment
-
Originally posted by alin2009 View PostMersi tutupiciu,chiar de la tine asteptam un raspuns,ce sa zic,nu a masurat-o deloc.
Nope. Oare de ce or fi galetii intinzatori in zona aia? Ce job or avea?
Tocmai de aceea distributia se schimba cel mai bine in atelier dacia, pentru ca au dispozitvul de masurare a tensionarii curelelor. Tensionare care se face strict in anumite tolerante, nu dupa ureche.
Costa mai mult, dar e o garantie a lucrarii si o certitudine executiei.
Nu sapunul e solutiaLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Da,dar tind sa cred ca nu e vina distributiei,sper sa ma fac inteles acum,cred ca e vina curelei de alternator si nu stiu daca e normal sa aibe o flambare stanga dreapta,daca era distributia la cat i-am dat 140,sarea mama draq la distributie direct,aceea curea de alternator incerc sa aflu
ce e cu ea.
A fost asa:schimbat distributie,pornita masina,mergea fara sunet practic,am ramas impresionat,turat putin si se auzea un chitzait care a disparut,am mers pana acasa,mutat masina,etc,pornita dupa 2 ore chitzaia ca draq mai ales cand o turam,am dat cu sapun,a disparut sunetul,a reaparut azi.Si mai e o intrebare:normal trebuie sa flambeze aceea fulie sau e slabita si trebuie reglata din curea?
Comment
-
Este vorba de cea mare din stanga jos cum te uiti,care iese din arborele cotit cred daca nu ma insel,flambat in sensul ca nu merge perfect drept,se vede cu ochiul liber de simtit chiar nu stiu,este posibil ca la remontare sa nu fi strans cureaua de alternator sau fulia?
Comment
-
Daca fulia are bataie axiala atunic trebuie repozitionata
O curea de distributie sau de accesorii daca e stransa din greseala prea tare poti sa o arunci - exista riscul sa pocneasca oricand (deobicei fluieratul sau chitzaitul apare cand e stransa prea tare)
La service se masoara tensiune curelei cu un frecventmetru si trebuie sa aiba o valoare prescrisa de constructor
Rog pe cineva cu un manual sa ne dea si noua aceste valori
Comment
Comment