Problema Distributie?Rog Ajutor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Distributie?Rog Ajutor

    Salut,am schimbat ieri distributia,e un logan ambiance chel,distributia nu este originala,nicio problema,masina are 60 de k,mecanicul s-a uitat la cureaua de alternator si a zis ca mai merge.Am pornit masina,totul bine,am ajuns acasa,cand sa-i dau 1 chei fluiera cv ca draq,am sunat mecanicul si a zis sa-i dau cu sapun pe cureaua de alternator,a trecut,nu a mai fluierat,acu pe seara la fel un fluierat dar mai fin,la fel s-a rezolvat cu un pic de sapun.Problema e alta:mi se pare ca fulia cam flambeaza si asta ar fi problema,daca e normal ca aceea fulie sa flambeze sau nu?Si daca fluieratul e de la curea sau ar putea fi rola etc.O parere de la cei cu mai multa experienta.Ms frumos

  • #2
    cred ca mecanicul tau n-a intins corect acea curea
    a masurat tensiunea curelei cand a schimbat-o ?

    Comment


    • #3
      Mersi tutupiciu,chiar de la tine asteptam un raspuns,ce sa zic,nu a masurat-o deloc,omu spune ca ar fi cureaua acum de schimbat,deci ieri am fost la ieri,dupa ce a schimbat-o i-a dat cu sapun si nu a mai facut.Azi a inceput sa faca din nou,cureaua nu prezenta uzura,de asta nici nu a schimbat-o,dar fulia flambeaza,si sunetul de ieri,nici nu puteai sta langa masina pana nu i-am dat tot la sfatul lui cu niste sapun.

      Am cam scris mesajul pe graba:deci problema e asa,s-a schimbat kit distributie fara a se schimba cureaua alternator,tu te referi la cotele curelei de alternator sau cea de distributie?Omul m-a asigurat ca ceea de distributie nu poate produce zgomot,ar ramane cea de alternator,se poate face vreun reglaj la cureaua de alernator sau o fi uzata,ca asta nu inteleg.
      Last edited by alin2009; 6 June 2009, 23:44. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Dea aceea este bine sa se schimbe intr-un service autorizat ca iti da garantie pe ce au facut!

        Comment


        • #5
          Am promis ca e ultima oara cand ma mai zgarcesc la chestii de genul asta.Totusi astept un raspuns de la intrebare.

          Comment


          • #6
            Asa se intampla scutesti bani intr-o parte bagi in cealalta parte!

            Comment


            • #7
              eu zic sa mergi intru-n service adevarat faci o constatare te costa vreo 25 lei si afli ce e problema si dupa aia mergi la mecanicul tau.
              sigpic #

              Comment


              • #8
                Corect,as face-o dar maine e duminica si simt ca mor,masina perfecta,motor perfect mai mergea distributia sigur,umbla prost la ea si o strica,problema e ca dupa ce ii dau cu sapun pe acolo pe la roata prin compartimentul ala la motor nu mai scartaie.Este posibil sa fie reglata prost cureaua la alternator?Stie cineva?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by alin2009 View Post
                  Mersi tutupiciu,chiar de la tine asteptam un raspuns,ce sa zic,nu a masurat-o deloc.
                  Mai sa fie...Parca ar fi cureaua de la Dacia veche. O montai, puneai vreun levier sa vezi daca e tensionata si gata...
                  Nope. Oare de ce or fi galetii intinzatori in zona aia? Ce job or avea?
                  Tocmai de aceea distributia se schimba cel mai bine in atelier dacia, pentru ca au dispozitvul de masurare a tensionarii curelelor. Tensionare care se face strict in anumite tolerante, nu dupa ureche.
                  Costa mai mult, dar e o garantie a lucrarii si o certitudine executiei.
                  Nu sapunul e solutia
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca ai gresit mergand la acel mecanic, cel mai sigur este sa te duci totusi la un service autorizat, o parere...te cred ca nu-ti convine, plus sa ungi cu sapun sa nu mai faca asa....rahat!
                    Si eu as fi tot ca tine, nici somn nu as avea ! succes.
                    sigpic
                    Maică, ce mafioți de treabă !!!

                    Comment


                    • #11
                      Da,dar tind sa cred ca nu e vina distributiei,sper sa ma fac inteles acum,cred ca e vina curelei de alternator si nu stiu daca e normal sa aibe o flambare stanga dreapta,daca era distributia la cat i-am dat 140,sarea mama draq la distributie direct,aceea curea de alternator incerc sa aflu
                      ce e cu ea.

                      A fost asa:schimbat distributie,pornita masina,mergea fara sunet practic,am ramas impresionat,turat putin si se auzea un chitzait care a disparut,am mers pana acasa,mutat masina,etc,pornita dupa 2 ore chitzaia ca draq mai ales cand o turam,am dat cu sapun,a disparut sunetul,a reaparut azi.Si mai e o intrebare:normal trebuie sa flambeze aceea fulie sau e slabita si trebuie reglata din curea?
                      Last edited by alin2009; 7 June 2009, 00:48. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        ce vezi tu e fulia de accesorii si a pompei de apa care poate sa flambeze, fulia mare a distributiei nu ar fi ok sa flambeze ..

                        ps: flambat inseamna ca vezi nu ca simti cum se misca sper
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • #13
                          Este vorba de cea mare din stanga jos cum te uiti,care iese din arborele cotit cred daca nu ma insel,flambat in sensul ca nu merge perfect drept,se vede cu ochiul liber de simtit chiar nu stiu,este posibil ca la remontare sa nu fi strans cureaua de alternator sau fulia?

                          Comment


                          • #14
                            Daca fulia are bataie axiala atunic trebuie repozitionata
                            O curea de distributie sau de accesorii daca e stransa din greseala prea tare poti sa o arunci - exista riscul sa pocneasca oricand (deobicei fluieratul sau chitzaitul apare cand e stransa prea tare)
                            La service se masoara tensiune curelei cu un frecventmetru si trebuie sa aiba o valoare prescrisa de constructor
                            Rog pe cineva cu un manual sa ne dea si noua aceste valori

                            Comment


                            • #15
                              nu ti-a strans bine cureaua accesorii de asta fluera asa am patit si eu, cel care a starnso prima data a stranso cu un livier

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google