Problema Foarte Grava La Motor 1,5DCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Foarte Grava La Motor 1,5DCI

    Mergeam linistit cu 140 KM/h,brusc am simtit ca se frineaza masina ,ca si cum ar fi fost frina de motor,am calacat ambreiajul si a ramas in relantiu,nu sa oprit.problema este ca atunci cind accelerez rapana foarte tare injectia si scoate un fum ingrozitor pe esapamant,nu mai trage deloc,nu se acelereaza deloc fumega foarte tare.
    Deci o pornesc merge la relantiu nu se accelereaza deloc,cind calc aceleratia se aude un repenit foarte tare de injectoare.
    Mai mult de-atit acum nici nu mai porneste
    Ce ar putea sa aiba????????????
    Ce crdeti ca sa intimplat????????
    Last edited by djccc69; 7 June 2009, 07:53.

  • #2
    Posibil turbo crapat,face zgomot?Nu mai are putere?

    Comment


    • #3
      in orice caz problema pare grava, recomand vizita de urgenta la mecanic.
      Offtopic: cum mergeai linistit cu 140 km/h??? Reteta?
      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

      Comment


      • #4
        Offtopic: De ce n-ai merge linistit cu 140?Reteta: accelerezi pina la3300 rpm si mentii constant=140 km/h.
        Initiatorul spune ca scoate fum sinuare putere,deci turbo,(ajunge ulei in camera de ardere).Faza ca nu mai porneste nu are legatura cu turbo,si atunci doamne fereste de alte chestii.Ceva detalii,ce culoare are fumul?

        Comment


        • #5
          Posibil sa fie si ceva mai putin grav (Doamne da!) sa fie radiatoru de intercooler spart/fisurat, sau vreun furtun spart.
          Asa am patit la un HDI, s-a spart radiatoru de intercooler si nu se mai tura mai mult de 2500 rpm in gol si acolo scotea zgomot nasol si fum (la mers nu mergea mai mult de ~85/h, adica 1900-2000 rpm).

          Comment


          • #6
            Daca nu ne da mai multe detalii nu-i putem da mai multe informatii.Poate verifica si el coloanele de aer de la turbo,daca se aude suierat de aer,daca nivelu de ulei este bun,daca nu are aer pe conducta de tur alimentare.

            Comment


            • #7
              Originally posted by djccc69 View Post
              Deci o pornesc merge la relantiu nu se accelereaza deloc,cind calc aceleratia se aude un repenit foarte tare de injectoare.
              Mai mult de-atit acum nici nu mai porneste
              Acestea sunt unele din simptomele de injectoare ofilite (zgomot puternic si imposibilitatea de pornire, sau porniri greoaie)
              Cumva e un 65 CP? Cati km are?
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                Atunci,de ce ar scoate fum?Ce bine ar fi daca am sti ce culoare are fumul.

                Comment


                • #9
                  Daca nu ai intreba din 10 in 10 minute poate ai afla.
                  Posibil sa fie:
                  1. tubina dusa
                  2. tubulatura sau intercoolerul dus (valabil pentru dci 70cp si dci 85cp)
                  3. injectoarele infundate/duse
                  4. pompa de inalta si aici ai 2 cauze posibile: aer fals sau dusa fizic pompa.
                  5. debitmetrul
                  Eu ii recomand la om o vizita la tester.

                  O alta posibilitate ar fi o citire eronata si un amestec mult prea bogat, dar sunt slabe sanse.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Eu as suspecta probleme la unul sau mai multe injctoare sau pompa de injectie, dupa simptomele prezentate.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      fumul este alb spre negru,,,ceva amestecat alb cu negru

                      are 76 000 km motoru

                      in momentul ai care accelerez rapane foarte tare injectia fara sa se acelereze
                      Last edited by djccc69; 7 June 2009, 15:14. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        Asadar, cel mai bun sfat este sa te duci cu el la un service dacia, pentru o testare.
                        Si repet o intrebare: este un dci 65 CP? Merci!
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          pune-o pe un tester intai , fa-i o diagnoza, la prima vedere in cel mai optimist caz poate fii unul din senzori,dar pregateste-te de pompa sau injectoare, cu toate ca fumul acela indica o ardere incompleta ceea ce inseamana combustibil mult si aer putin , cei mai multi ar suspecta turbo.
                          Last edited by mdi_pro; 7 June 2009, 21:46.
                          http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                          Comment


                          • #14
                            nu vreau sa par rau dar e defect pe sistemul de injectie asa cum zice si mdi_pro si costa mult.cred ca e vorba de injectoare dar cel mai probabil pompa dupa cum se manifesta.bafta la diagnosticare.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google