Apa nu va sta niciodata la fundul rezervorului cand mergi, numai cand stai e depune. Pompa trage o amestecatura de apa si benzina. E bine dupa o astfel de problema sa fie desfacuta pompa de benzina si curatata, deobicei ramana multa apa acolo si tot timpul o sa aiba o trepidatie usoara. Aceasta operatiune costa in service 150 ron.
Problema catalizator???
Collapse
X
-
-
Originally posted by andreiApa nu va sta niciodata la fundul rezervorului cand mergi, numai cand stai e depune. Pompa trage o amestecatura de apa si benzina. E bine dupa o astfel de problema sa fie desfacuta pompa de benzina si curatata, deobicei ramana multa apa acolo si tot timpul o sa aiba o trepidatie usoara. Aceasta operatiune costa in service 150 ron.Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Dap, multumesc. Eu pana acu nu am simtit trepidatii si nu am avut nici un fel de astfel de probleme, si am alimentat de voie de nevoie cam de la toate pompele posibile, dar cel mai mult de la lukoil. Sper nici sa nu patesc asa ceva.
Oricum explicatiile sunt clare. Mersi. BaftaDon't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
sa mergi la service sa iti citeasca eroarea, nu e neaparat problema de catalizator .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
check engineul inseamna o eroare la masina , nu neaparat catalizator , nu neaparat o sonda , poate sa fie senzori de temperatura ,senzor vitezometru etc etc .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
poate e de la apa din benzina, ar trebuie sa mi se aprinda si mie la cat benzina proasta pun , de nevoie [ a se citi nu ar trebui sa mi se aprinda desi pun benzina proasta))) ]
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
mie mi s-a aprins mai demult check engine, si era de la sonda lambda. baietii de la service, verificau tensiunea cu lama le la cutter in fire, fix acolo unde intra in sonda. a oxidat si s-a rupt unul din cele 4 fire. si dupa ceva chinuiala, am reusit sa repar acea problema. insa am dat cuiva masina intr-o zi, cu mine in dreapta, si a oprit din greseala motorul, si s-a reaprins martorul. ideea e ca firul nu are cum sa se fi dezlipit, pentru ca dupa ce am reparat problema, am pus peste toate firele silicon rosu, iar ala nu are cum sa se fi miscat de acolo. imi poate spune si mie cineva cumva ce tensiuni ar trebui sa am pe fiecare fir de la sonda lambda, la relanti, cu motorul cald, si rece? si ce face fiecare? sau macar unde le-as putea gasi. ca ma apuc eu sa o verific, sa nu fie altceva, nu de alta, ca e cam scumpa o sonda. este vorba despre sonda de dupa catalizator, aval cred ca ii zice. si e drept ca totusi motorul meu are o fluctuatie a turatiei la relanti. nu foarte mare. se misca acul de la turometru destul de des cu maxim 1 mm, sa zic, mai sus si mai jos fata de 750 de rot/min, cu motorul cald.
Comment
-
salut,azi mergand cu masina logan1.4,pe gpl,
85000km am observat ca dintr-o data a inceput sa se auda un zgomot ciudat care suna ca un zgomot de toba, m-am bagat sub ea si cred ca se aude ceva in catalizator atunci cind accelerez masina dar citeodata si la relanti parca ar fii ceva desprins inauntru.Ce parere aveti vi sa intimplat vreodata?Cam ce pret are o toba cu catalizator sau poate stiti voi ce trebuie facut....
Comment
Comment