mariusdricu ai doua variante una ieftina acum dar scumpa in viitor si una scumpa acum dar ieftina in viitor
1 tai catalizatoru scoti tot din el dar pe viitor poate afecta sistemu de injectie plus ca creste consumu si daca te duci la ITP esti respins pe motiv de noxe
2 cumperi toata coloana de evacuare si cele 2 sonde de oxigen si scapi de toate neplacerile
la 85 de mii nu trebuia sa se duca catalizatoru vezi poate ai ceva desprins la esapament si ala zdrangane,daca nu te-ai uitat sa vezi ce are,asa doar din auzite din masina e greu de dat cu parerea
o metoda simpla de verificare daca sa desprins ceramica din catalizator este sa te bagi sub masina si sa lovesti (nu cu obiecte dure,dai cu pumnu,cu latu )sau sa misti tare de esapament si esti atent la zgomotele care le face,sa ai motoru oprit de cel putin 2 ore te poti frige grav daca atingi catalizatoru
1 tai catalizatoru scoti tot din el dar pe viitor poate afecta sistemu de injectie plus ca creste consumu si daca te duci la ITP esti respins pe motiv de noxe
2 cumperi toata coloana de evacuare si cele 2 sonde de oxigen si scapi de toate neplacerile
la 85 de mii nu trebuia sa se duca catalizatoru vezi poate ai ceva desprins la esapament si ala zdrangane,daca nu te-ai uitat sa vezi ce are,asa doar din auzite din masina e greu de dat cu parerea
o metoda simpla de verificare daca sa desprins ceramica din catalizator este sa te bagi sub masina si sa lovesti (nu cu obiecte dure,dai cu pumnu,cu latu )sau sa misti tare de esapament si esti atent la zgomotele care le face,sa ai motoru oprit de cel putin 2 ore te poti frige grav daca atingi catalizatoru
Comment