Schimb Motor, Din 1.4 In 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ftitus View Post
    Daca gasesc un motor cu cutie, impreuna, toata povestea asta cu potrivitul cutiei dispare. Ce nu stiu e daca cutia de 16V merge pe planetarele de la 1.4. Am auzit ca ar fi diferente. Frine nu ma intereseaza... ca tot asa se opreste masina, adica de loc
    Intr-adevar, pe parte electrica ar putea fi ceva distractie din ce am citit in postarile de mai sus. Astept momentul sa am in fata un 1.6 16V sa o studiez in amanunt. Din pacate inca nu am avut ocazia.
    Mai astept pareri.
    la fuzeta sunt diferite... cred ca la intrarea in cutie sunt ok.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      Originally posted by ftitus View Post
      Salut! vreau sa schimb motorul de 1.4 de pe masina cu un motor-cutie de 1.6 16V. A incercat careva operatia? Calculatorul se poate reprograma pt 16V sau trebuie schimbat? prinderea motorului pe sasiu e aceeasi? planetare? etc. Vreau pareri, da de la cine s-a ocupat efectiv, nu povesti ca nu merge, seria, probleme RAR etc. Ma intereseaza tehnic ce implica o astfel de schimbare. Multumesc.
      Vinde masina si iti iei 16V noua cu garantie. Esti de doua ori mai castigat
      (nervi si bani .......) Numai actele te costa cat 6 plinuri de benzina nu mai vorbesc de nepotrivirile care te asteapta.... Nu vreau sa te dezamagesc. Toate cele bune.

      Originally posted by GOLAN91 View Post
      Din punctul meu de vedere, nu e asa de complicat si de tragica,trebuie motoru cu instalatia electrica(dar nu toata,se poate modifica cu cea existenta),se monteaza cv de 1,4 cu ambreaj de 1,6,timoneria ramane aceasi,suporti motor se potrivesc(adica iei motoru cu tot cu suporti) trebuie alt alternator de 16v are alta prindere parca,cateva conducte de AC si cateva de servo si cam astai balciu,nu cum aud aicea suspensie frane etc...da frane cine nare ventilate....Daca gresesc si sunteti siguri astept argumente.
      Uitasem,si galeria de evacuare care e in spatele motorului.si admisia,
      Nu sunt c-am multe ?
      Last edited by lau; 14 June 2009, 21:38. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        nu, daca pui 2500 de euro la 1.4 sa-l faci frankenstein 16v, in conditiile in care un 16v de la mama lui, dar de 1 an vechime, il cumperi cu 6500 de oiro, maxim care-i farmecul sa tigenesti 1.4? apropo, ftitus, vezi pe topicul de viteza maxima si liniute logan ce potent e 1.4 daca-l chipuiesti si-i pui o toba goala. mai un filtru sport si roti pe 19, deja ai batut toate 16v-urile. in mintea unora...bate vantul. eu zic sa vinzi 1.4 si sa-ti cumperi un 16v, merita mai mult decat transformarea. macar stai relax ca nu-s piese din carpeli, adaptari, tiganii...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Asculta lumea ca nici unul nu-ti zice cu rautate, mai bine dai masina cu 1.4 si-ti iei una cu 1.6 16v. Scapi de multe griji, in special de grija reomologarii masinii!
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • #35
            Un pic offtopic : Nu vreau sa jignesc pe nimeni , dar exista RBN (cred ca a auzit toata lumea) care-si face reclama la aceasta remapare "super agresiva" . Sincer omul asta e un pic prea optimist , cand promit un + de 10 cai pentru 1.4 si 12 Cai pentru 1.6 MPI . Cred ca e cu capu`n nori ca altfel nu-mi dau seama cum / ce aport de putere produce el acolo )
            Modificarea de la 1.4 la 1.6 16v nu ar trebui sa fie foarte grea , insa e nevoie de timp mult si pricepere + schimbul TOTAL al grupului MOTORPROPULSOR (planetare , cutie , motor , prinderi bla bla)
            1.6 MPi Icy White

            Comment


            • #36
              pai tocmai ca nu trebuie schimbat total, dar sunt destul de multe modificari. singur nu recoman nimanui sa faca treaba. la unii le e frica de curent, iar altora nu le e destula frica. mai bine iei ce a facut fabrica, aia macar stiu cum tre' sa faca.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                am vazut prestige cu 5800 eur cu 43 mii in bord si 2 ani vechime.io zic ca merita sa dai tigaia de 1,4 si mai strangi din buci pentru un 16 v.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #38
                  sal.am vazut discutia asta si cred ca nu te comlipci deloc.pur si simplu iti iei motorul de 16v cu tot cu cutie cu tot cu calculatoare si instalatie electrica pt ca fata de a ta mai are cateva chestii in plus.se potiveste fara nici o ajustare doar sa ai rabdare si bani.iti mai trebuiesc si tobele.planetarele raman aceleasi nu te speria .bafta
                  Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                  Comment


                  • #39
                    Da... multe pareri,care mai de care. Toate sunt bune pe partea lor. Ideea e ca acum nu poti sa vinzi nici o masina... Apoi eu nu prea sunt adeptul de a cumpara un second care nu stii ce are sau n-are, si schimbul in sine, daca am toate cele, pe mine unul nu ma sperie deloc (mecanic, electric..etc). Totul se rezuma insa la a gasi toate cele necesare. Ideal ar fi sa gasesc o masina 16V facuta praf pina la jumate, dar partea cu motorul sa fie intreaga, si sa o cumpar cu cca. 1000E. Atunci eu poate m-as inhama la treaba asta. Multumesc pentru sfaturi.

                    Originally posted by Seba View Post
                    nu, daca pui 2500 de euro la 1.4 sa-l faci frankenstein 16v, in conditiile in care un 16v de la mama lui, dar de 1 an vechime, il cumperi cu 6500 de oiro, maxim care-i farmecul sa tigenesti 1.4? apropo, ftitus, vezi pe topicul de viteza maxima si liniute logan ce potent e 1.4 daca-l chipuiesti si-i pui o toba goala. mai un filtru sport si roti pe 19, deja ai batut toate 16v-urile. in mintea unora...bate vantul. eu zic sa vinzi 1.4 si sa-ti cumperi un 16v, merita mai mult decat transformarea. macar stai relax ca nu-s piese din carpeli, adaptari, tiganii...
                    Nu stiu ce sa zic, in sinea mea nu prea cred in ideea cu chipuitul. Logica imi spune ca mai mult de 2-5 CP nu ai cum sa scoti. Toba poate mai ajuta un 5% da asta inseamna galagie..., rotile pe 19 nu ajuta de loc!!! asa ca...mai greu sa bati loganuri de 16V. Parerea mea.
                    Last edited by ftitus; 20 June 2009, 16:31. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      salutare,modificarea ar fi buna ,dar ar fi cel mai bine sa mai astepti un pik si o sa gasesti ceea ce iti doresti...multa bafta!

                      Comment


                      • #41
                        Cel mai bine schimbi chiuloasa si cele 4 pistoane pe 1,4 16V si repprogramezi softul. Bafta

                        Comment


                        • #42
                          @ftitus: am spus clar ca "in mintea unora" daca faci modificarile alea bati 16v, apoi am completat si ce se intampla in realitate in mintea respectivilor: "bate vantul"...
                          @smaci: din ciclul "inteleptul isi face vara sanie sa aiba iarna ce sa puna pe foc". esti sigur ca chiulasa "pusca" pe blocul motor de k7j, ca distanta intre cilindrii e identica, raportul de compresie se pastreaza, sistemul de aprindere, alimentare, evacuare, admisie...e simplu, intr-adevar, la prima vedere. la a 3-a sau a 4-a vedere, parca nu mai e asa simplu.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by tutupiciu View Post
                            ... Si eu as fi vrut sa mearga masina mea ca un 1.6 FSI cu cutie DSG ...
                            Hmmm ... 1.6 FSI ... hmmm, asta DA motor ...
                            Sorry de off topic - nu m-am putut abtine!

                            Comment


                            • #44
                              poate tfsi, ca fsi de 1.6 e ca un 1.6_16v de la logan. chiar nu e vreun spectacol motorul 1.6fsi. ala tfsi, da, sau tsi...eh...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Din cate tin eu minte 1.6FSI are 115CP... TFSI este 2.0 si TSI de 1.4 dubla supraalimentare. „Twincharger“, un compresor mecanic combinat cu un turbocompresor,
                                Last edited by GGI78; 24 June 2009, 11:09.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google