Originally posted by ftitus
View Post
Schimb Motor, Din 1.4 In 1.6 16V
Collapse
X
-
Originally posted by ftitus View PostSalut! vreau sa schimb motorul de 1.4 de pe masina cu un motor-cutie de 1.6 16V. A incercat careva operatia? Calculatorul se poate reprograma pt 16V sau trebuie schimbat? prinderea motorului pe sasiu e aceeasi? planetare? etc. Vreau pareri, da de la cine s-a ocupat efectiv, nu povesti ca nu merge, seria, probleme RAR etc. Ma intereseaza tehnic ce implica o astfel de schimbare. Multumesc.
(nervi si bani .......) Numai actele te costa cat 6 plinuri de benzina nu mai vorbesc de nepotrivirile care te asteapta.... Nu vreau sa te dezamagesc. Toate cele bune.
Originally posted by GOLAN91 View PostDin punctul meu de vedere, nu e asa de complicat si de tragica,trebuie motoru cu instalatia electrica(dar nu toata,se poate modifica cu cea existenta),se monteaza cv de 1,4 cu ambreaj de 1,6,timoneria ramane aceasi,suporti motor se potrivesc(adica iei motoru cu tot cu suporti) trebuie alt alternator de 16v are alta prindere parca,cateva conducte de AC si cateva de servo si cam astai balciu,nu cum aud aicea suspensie frane etc...da frane cine nare ventilate....Daca gresesc si sunteti siguri astept argumente.
Uitasem,si galeria de evacuare care e in spatele motorului.si admisia,
Comment
-
nu, daca pui 2500 de euro la 1.4 sa-l faci frankenstein 16v, in conditiile in care un 16v de la mama lui, dar de 1 an vechime, il cumperi cu 6500 de oiro, maxim care-i farmecul sa tigenesti 1.4? apropo, ftitus, vezi pe topicul de viteza maxima si liniute logan ce potent e 1.4 daca-l chipuiesti si-i pui o toba goala. mai un filtru sport si roti pe 19, deja ai batut toate 16v-urile. in mintea unora...bate vantul. eu zic sa vinzi 1.4 si sa-ti cumperi un 16v, merita mai mult decat transformarea. macar stai relax ca nu-s piese din carpeli, adaptari, tiganii...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Un pic offtopic : Nu vreau sa jignesc pe nimeni , dar exista RBN (cred ca a auzit toata lumea) care-si face reclama la aceasta remapare "super agresiva" . Sincer omul asta e un pic prea optimist , cand promit un + de 10 cai pentru 1.4 si 12 Cai pentru 1.6 MPI . Cred ca e cu capu`n nori ca altfel nu-mi dau seama cum / ce aport de putere produce el acolo )
Modificarea de la 1.4 la 1.6 16v nu ar trebui sa fie foarte grea , insa e nevoie de timp mult si pricepere + schimbul TOTAL al grupului MOTORPROPULSOR (planetare , cutie , motor , prinderi bla bla)1.6 MPi Icy White
Comment
-
pai tocmai ca nu trebuie schimbat total, dar sunt destul de multe modificari. singur nu recoman nimanui sa faca treaba. la unii le e frica de curent, iar altora nu le e destula frica. mai bine iei ce a facut fabrica, aia macar stiu cum tre' sa faca.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
sal.am vazut discutia asta si cred ca nu te comlipci deloc.pur si simplu iti iei motorul de 16v cu tot cu cutie cu tot cu calculatoare si instalatie electrica pt ca fata de a ta mai are cateva chestii in plus.se potiveste fara nici o ajustare doar sa ai rabdare si bani.iti mai trebuiesc si tobele.planetarele raman aceleasi nu te speria .baftaAsistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
-
Da... multe pareri,care mai de care. Toate sunt bune pe partea lor. Ideea e ca acum nu poti sa vinzi nici o masina... Apoi eu nu prea sunt adeptul de a cumpara un second care nu stii ce are sau n-are, si schimbul in sine, daca am toate cele, pe mine unul nu ma sperie deloc (mecanic, electric..etc). Totul se rezuma insa la a gasi toate cele necesare. Ideal ar fi sa gasesc o masina 16V facuta praf pina la jumate, dar partea cu motorul sa fie intreaga, si sa o cumpar cu cca. 1000E. Atunci eu poate m-as inhama la treaba asta. Multumesc pentru sfaturi.
Originally posted by Seba View Postnu, daca pui 2500 de euro la 1.4 sa-l faci frankenstein 16v, in conditiile in care un 16v de la mama lui, dar de 1 an vechime, il cumperi cu 6500 de oiro, maxim care-i farmecul sa tigenesti 1.4? apropo, ftitus, vezi pe topicul de viteza maxima si liniute logan ce potent e 1.4 daca-l chipuiesti si-i pui o toba goala. mai un filtru sport si roti pe 19, deja ai batut toate 16v-urile. in mintea unora...bate vantul. eu zic sa vinzi 1.4 si sa-ti cumperi un 16v, merita mai mult decat transformarea. macar stai relax ca nu-s piese din carpeli, adaptari, tiganii...
Comment
-
@ftitus: am spus clar ca "in mintea unora" daca faci modificarile alea bati 16v, apoi am completat si ce se intampla in realitate in mintea respectivilor: "bate vantul"...
@smaci: din ciclul "inteleptul isi face vara sanie sa aiba iarna ce sa puna pe foc". esti sigur ca chiulasa "pusca" pe blocul motor de k7j, ca distanta intre cilindrii e identica, raportul de compresie se pastreaza, sistemul de aprindere, alimentare, evacuare, admisie...e simplu, intr-adevar, la prima vedere. la a 3-a sau a 4-a vedere, parca nu mai e asa simplu.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment