tot termostatul il banuiesc si eu, a luat-o putin razna si deschide prea repede. Ar fi bun schimbat ca altfel motorul functioneaza la un regim termic scazut si consuma ceva mai mult
Temperatura Mare La Apa, Chiar Fierbe.....
Collapse
X
-
Multumesc pt raspunsuri. astazi am tot continuat sa merg si aceeasi treaba. Pleaca cu zero liniute ajunge la 2 dupa care 4 si intrun timp scurt revine la 2liniute. Daca mai merg cu el se poate INTAMPLA CEVA MAI NASOL in afara de un consum mai mare??? L-as schimba dar mi-a fost ridicata masina (870lei) si parca sa il mai schimb si pe acesta acuma .......sper ca intelegeti. Dar daca e musai o fac ca nu am incotro! Cine are idee cat mai costa un tester la dacia???
Ps ma gandesc la propunerea ta eugen.
Comment
-
ros si eu pe cineva amabil sa-mi raspunda si mie la intrebarea de mai sus sau la cea care urmeaza:
Daca continui sa merg cu termostatul defect(ramane la 2liniute constant, rar4) ce se poate intampla? (inafara de un consum marit) As vrea sa dau o fuga la mare pot merge cu 140km/h daca am termostatul defect? Alte probleme? Multumesc celor care imi vor raspunde.
Comment
-
daca ramane pe inchis ar fi o problema majora dar dupa cum ai spus tu ca ramane temperatura la 2 liniute si rar la 4 ar insemna ca e blocat pe deschis ,aici nu ar fi probleme prea mari,poate doar un consum putin mai mareInvingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
-
Nu porneste electroventilatorul
Salut,
Cine ma poate ajuta si pe mine?
Am plecat Marti seara de la Gara de Nord si pana la Cora Lujerului mi-a fiert apa in borcan.
Mergeam cu AC pornit pe treapta 3 si cu 15 sec innainte de a se aprinnde ledul de temperatura a inceput sa bage aer cald.
A inceput sa curga apa pe la capac-ul de la vasul de expansiune.
Miercuri dimineata am facut completare de 2,5 litri de lichid de racire gata preparat si m-am oprit direct in service. Pana la service (6 km distanta) nu a urcat temperatura mai sus de 4 liniute.
La service au turat motorul si au dat drumu si la AC dar cupla electroventilatorul la timp(6 liniut).
Dupa 30 de minute de teste pana la urma a sarit la 9 liniute si s-a aprins ledul de temperatura. Au pus testerrul si indica cu galben senzorul de temperatura.
L-au schimbat dar vineri seara am plecat cu AC-ul pornit pe treapta 2 de la Gara de Nord si pana la Agip Colentina iar mi-a fiert apa. La fel cu 15 secunde de a sarit de la 4 liniute la 9 liniute imi baga aer cald.
Imi vine sa cred ca am dat 200 ron degeaba pe senzor plus manopera.
Multumesc.
Comment
-
am si eu o problema...a inceput sa-mi urce temperatura de la apa peste 4 liniute...aprope de maxim fara o liniuta-doua(mai ales cand stau la semafor)...martorul de apa nu se aprinde, elctroventilatorul merge fara probleme.dupa cateva minute isi revine la 4.care sa fie cauza?m-am gandit la termostat ca ar avea o problema.
Comment
-
uzura prematura? insesizabila... ce parca iarna la navete scurte de 10-15 km ajungi vreodata la 4 liniute. Doar consum marit, atat.
La mine ajunge iarna in mai putin de 10-15 km la 4 liniute . Mentin parerea ca in timp apare uzura la motor lichidul de racire circuland tot timpul prin circuit motorul nu se mai incalzeste la temperatura optima, daca vara sta la 2 liniute si rar 4 iarna o sa vada numai 2 deci motor rece .Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !
Comment
Comment