Temperatura Mare La Apa, Chiar Fierbe.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by tedugoromania View Post
    Unde este acel termostat ca nici eu nu am prea vazut 4 liniute vara asta?
    salut, da click http://www.loganclub.ro/forum/doar_2...-t1126p19.html
    si vei vedea unde este termostatul si cum se schimba. Mie mi-a luat mai putin de juma de ora si nu sunt un talentat in ale mecanicii

    Comment


    • #62
      Va supun atentiei urmatorul fenomen...

      Aseara dupa ce am ajuns acasa de la un drum lung, am ajuns in parcare si am lasat motorul la relanti vreo 3-4 minute pana am luat baajele din portbagaj... cand am revenit pe bord urcase temperatura la 6 liniute si electroventilatorul nu mergea...am dat caldura la maxim si ventilatia pe 4 si daca intr-un minut am vazut ca nu scade am deschis capota , electroventilatorul nu pornise , am incercat sa desfac capacul de la vasul de expansiune si tot vasul s-a umplut repede de antigel , presiune in instalatie ...

      Am oprit motorul si am revenit cand s-a mai racit, daca pornesc AC porneste si electroventilatorul, daca merg la drum cu 4 linute si opresc deschid capota desfac fara probleme busonul de la antigel si mai creste nivelul cu 1 cm, daca merg la drum cu 4 linute si stationez la relanti 4-5 minute apa a ramas la 4 linute dar in schimb cand desfac busonul se umple iar vasul desi are tot 4 linute apa.

      Are cineva vreo parere?E normals a nu pornesca electroventilatorul la 6 linii? cam ce temperatura ar avea in acel moment ?

      Poate cineva sa faca testul de mai sus si sa spuna cum se comporta antigelul in cele 2 situatii? ambele cu 4 liniute de temperatura ...

      Va multumesc

      Comment


      • #63
        nu ma pricep foarte bn stiu doar ca 6 liniute este mult( antigelul este schimbat vreodata pana acum)

        Comment


        • #64
          Salut.
          Dar de ce desfaci busonul cind e apa calda?nu inteleg?e vreun motiv anume de faci asta?
          Daca vrei sa completezi,faci asta cu motorul oprit ,si apa rece.
          Numai bine.

          cauze posibile:
          -gmv-ars
          -termostat blocat

          bag-o pe tester si vezi exact despre cei vorba
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #65
            posibil sa se fi ars rzistenta aia de pe GMV care da treapta 1 de viteza. Cand pornesti AC pleaca gmv-ul direct pe viteza 2 cum e si normal de altfel .
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #66
              Drogas: daca nu a pornit electroventilatorul deobicei nu e cazul si e doar o eroare de afisaj din cauza masei precare a tabloului de bord. S-a mai discutat aici pe forum de chestia asta din cate stiu eu. Si eu am avut problema asta si mai face asa din cand in cand dar foarte rar. Cand pornesc/opresc consumatori mari(dezaburire, faruri) temperatura creste brusc la 6 linii pt. putin timp iar apoi revine la normal. Cand mai patesti asa, sa creasca la 6 liniute iar electroventilatorul nu functioneaza incearca sa pornesti/opresti dezaburirea, farurile sa vezi daca scade.
              Cat despre vasul de expansiune... l-am deschis chiar si cu motorul foarte incins(desi nu e recomandat pt. ca te poti arde). Face un puf si nivelul lichidul creste insesizabl. Incearca o aerisire a sistemului de racire. In stanga vasului de expansiune e un furtul care are un dop. Cu motorul pornit desurubeaza-l incet incet pana incepe sa curga usor. Cand lichidul curge limpede, fara bule de aer strange la loc.

              Desigur poate fi si o problema la electroventilator. Cand vi acasa de la un drum mai lung(sa ai 4 linii pe bord) las-o la relantiu cu ventilatia oprita. In 10-15 min. maxim, stand pe loc GMV trebuie sa porneasca.
              Last edited by Nepotu123; 7 March 2011, 12:33.

              Comment


              • #67
                @ Augustin YNG - am mai avut un opel astra diesel si nu avea nici o problema cu desfacutul busonului de antigel cu motorul cald / fierbinte - era diesel ce e drept ...
                Acum la Logan din cate observ asa lucreaza ea adica cu presiune mare in instalatie

                @ Nepotu - am citit si de faza cu cablul de masa si cu ridicarea liniutelor cand sunt consumatori pe masina ... nu se aplica la mine, pot sa merg cu dezaburirea, radio, faza scurta si proiectoare si nu creste temperatura aiurea pe bord , plus de asta cand eram in parcare aveam doar banalele pozitii aprinse din toata lista de mai sus. Legat de aerisire din cate stiu de la Astra - se aeriseste singur sistemul


                Deci eu cred ca am o problema cu GMV -functionarea pe treapta 1, din moment ce el porneste cand dau drumu la AC, termostatul e ok din moment ce merg constant cu 4 linii pe bord si aseara a aparut prima exceptie de acest gen.

                Am nevoie de o confirmare de la cineva care a vazut 6 linii pe bord si a pornit electroventilatorul. Ma gandesc ca la 6 linii trebuia sa mearga pe treapta 1 si peste 6 linii sa intre pe treapta 2 ca si cum ar fi AC'ul pornit.

                Data viitoare cand se va incalzi ii dau drumul la AC direct- nu credeam ca cupleaza avand in vedere cat de frig e afara .

                @ slim daddy- masina face in aprilie 3 ani si are 27000 de km - deci garantat nu a fost schimbat, eu o am de la 25000 de km.
                Last edited by Drogas; 7 March 2011, 12:53. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #68
                  Te poate ajuta un tester. Monitorizezi temperatura antigelului si cand ajunge la 89-90C, vezi daca incepe sa se incalzeasca furtunul de dupa termostat. Daca termostatul deschide partial/tarziu, este normal ca in timp ce rulezi sa ai temperatura normala datorita ventilatiei.

                  Comment


                  • #69
                    Am rezolvat problema, nu ma intrebati cum... nu i-am facut nimic .

                    Azi cum a fost destul de cald pe afara a intrat electroventilatorul de mai multe ori pe la semafoare- cand motorul avea 4 linii la temperatura, culmea e cum v-am povestit mai sus, am vazut 6 linii si electroventilatorul nu pornise... si nu au aparut linii aiurea de la faza cu cablul de masa... ca aveam toti consumatorii opriti.

                    PS Acum astept sa se rezolve de la sine scurgerea de ulei de la simeringul de la vibrochen ... cine stie poate ma trezesc si cu niste curele noi
                    Last edited by Drogas; 12 March 2011, 23:41.

                    Comment


                    • #70
                      Am si eu o problema cu un logan 1.4 azi iarna cand a fost foarte frig in jur de -20 grade am observat de doua ori adica in doua dimineti geroase ca a urcat nivelul la apa foarte repede pana sus ... si in scurt timp a scazut la normal ... nu am luat in considerare chestia asta si acuma am fost la iarba verde si pe un drum de piatra am mers vreo 4 km numai in treapta 1 si doi pentru ca sotia mea ii gravida si nu am vrut sa o scutur prea tare si dintr-o data vad ca creste nivelul apei si am oprit... deschid capota fierbea apa ... am lasat-o sa se raceasca am venit acasa si pe drumu de intoarcere la fel ... am incercat testul cu AC pornit si nu porneste electroventilatorul .... ce ar putea fi ? cum as putea rezolva problema

                      Comment


                      • #71
                        Daca fierbea apa, pe bord erau 6 linii si ventilatorul nu era pornit e clar ca ai o problema cu el, mai ales ca nu-ti porneste cand stai pe loc si dai drumul la AC. Deobicei se arde rezistenta acestuia si nu mai porneste. Te duci la un magazin auto, cumperi acea rezistenta a Grupului Moto Ventilator si o inlocuiesti la un service sau chiar tu daca te pricepi. Deasemenea inainte de asta poti vizita un electrician ca sa fi sigur ca asta e problema. Nu mai merge cu masina asa pentru ca risti pagube serioase.

                        Comment


                        • #72
                          Am revenit cu problema rezolvata

                          am rezolvat si eu problema se pare ca inainte sa cumpar masina a umblat cineva pe la radiator, electroventilator si a inversat mufele si nu mai facea masa si nu pornea electroventilatorul. deci un dobitoc care nu stie sa umble la masini a scos mufele si nu le-a mai bagat unde trebuie ... pacat ca exista si astfel de mecanici sau ce o fi ei ...

                          Comment


                          • #73
                            salut!...vineri si duminica la mers exterior si tras putin de masina la niste depasiri 3500-4000 mi'o urcat apa la 6 linii in bord, dupa care am lasat'o mai moale si mi'o revenit la 4 linii si vineri si duminica la fel...ce banuiesc io ca ar' fi ii ventilatoru care de cand am luat masina in 2009(sh) nu am auzit nici o data se mearga

                            Comment


                            • #74
                              Nu porneşte gmv pe prima treaptă

                              Am urcat transfăgărăşanul şi aproape de bâlea lac în curbele alea strânse a urcat apa la 6 linii. Nu am oprit maşina, dealtfel nici nu aveam cum fără să încurc lumea degeaba, am pornit imediat ac-ul şi în aproximativ 1 minut a revenit la 4. Am mai urcat puţin şi acceaşi treabă. Am repornit ac-ul şi iar a scăzut la 4 linii. Am repetat figura de vreo 4 ori. Sus, am deschis capota şi nu era pornit electroventilatorul la 6 linii. Gmv funcţionează pe tr. 2 când cuplez ac. Termostatul l-am schimbat plus aerisire circuit aşa că nu e de acolo. În meniul de diagnosticare la erori memorate, cu motorul rece, apare un „to". Dacă mă poate ajuta cineva cu vreun sfat...

                              Comment


                              • #75
                                cum sa functioneze termostatul pe baza presiuni formate in instalatie.?!!!oare ce presiune e in blocul motor pina deschide termostatul?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google