If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Buna seara, asta ma plimbam cu masina prin oras cand de odata am observat ca sau aprins 6 linii la apa, am oprit masina am stat 2 3 minute cand am pornito a stat putin pe 4 lunii a sarit pe 6 si dupa full... am deschis capota si cand ce sa vezi apa clocotea in borcan vrand sa dea pe afara dar nu putea ca aveam dopul, un mecanic mi-a zis ca sar putea sa fie garnitura de chiloasa ciubita si sa nu mai merg cu ea ca o sa ovalizez chiloasa, mentionez ca mi sa intamplat cand a fost frig afara nu cald, am mai gasit o problema asemanatoare dar erau peste 30 de grade afara la mine este aproape de 0 grade.
Multumesc anticipat!
Probabil termostat blocat; in mod normal ar fi trebuit sa-ti intre si GMV-ul.
Supapa vasului de expansiune e tarata sa deschida la o anumita presiune; atunci purjeaza circuitul.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Mda. Oricum cred ca e cel mai intelept lucru posibil sa nu isi mai dea cu presupusul si sa o duca la doctor. E clar ca masinuta are probleme. Bine ar fi sa fie doar termostatul.
"Motorul fierbe" cand temperatura lichidului de racire depaseste 100gradeC.
Informatie valabila la motorizarile ce nu ai instalatia de recire,sub presiune(presurizata).Presiunea din sistem,urca punctul de fierbere de la 100 gradeC,la 110-112gradeC,acest lucru a permis ridicarea pragurilor de lucru la termostate si acoperirea in intregime a inertiilor termice.
salutare,se poate inlocui rezistenta aceea de sub spirala in cadrul rezistentei gmv.la mine sunt topite atat mufa rezistentei gmv cat si mufa de pe fir.ce pot face pentru a nu fi nevoit sa cumpar alta rez gmv multumesc
e vorba de gmv pe o supernova clima 2003
Last edited by PH 85 MRS; 19 March 2013, 12:32.
Reason: Automerged Doublepost
Salutare...am si eu o problema mai noua cu masina(de 2 zile),temperatura la apa creste in 6 linii (1.6 mpi)
cum a dat putin caldura,prin oras aglomerat imi crestea temperatura la 6 linii si nu pornea electroventilatorul,pe AC porneste...
Am fost la un "meserias" de dupa blocuri a scos nu stiu ce mufe de pe electroventilator,s-a uitat la ele,le-a pus inapoi si surpriza...electorventilatorul pornea si nu mai crestea temperatura in 6 linii...
pana azi cand iarasi am iesit putin in trafic aglomerat ,caldura...si aceeasi problema,6 linii..si iar nu porneste electroventilatorul?aveti idee care sa fie cauza???
pe gmv e montata o rezistenta , intr-unul din colturi in partea de sus , probabil la tine e arsa sau mufa nu mai face contact bine. Rezistenta asta da viteza 1 a gmv-ului , din cauza ca la tine nu functioneaza rezistenta iti pleaca gmv-ul doar pe viteza mare , respectiv viteza a 2-a sau cea de functionare AC. Trebuie sa studiezi local problema , sa vezi daca e mufa compromisa sau pinii din ea sau e rezistenta arsa. O reziztenta de proba gasesti la un vecin cu logan cu AC , dar sa fie tot mpi ca la dci are alta valoare rezistenta respectiva
Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Colegul spune "6 linii..si iar nu porneste electroventilatorul?aveti idee care sa fie cauza???", deci cel mai probabil un contact imperfect sau pini oxidati.
@ManUtd25 Aceeasi problema am avut si eu. Rezolvarea a fost urmatoarea: scos mufa sonda temperatura si curatat contacte. Merge perfect de un an. Pentru a vedea daca n-ai probleme la gmv, scoate mufa de la sonda de temperatura. Ar trebui sa porneasca gmv-ul.
@ManUtd25 Aceeasi problema am avut si eu. Rezolvarea a fost urmatoarea: scos mufa sonda temperatura si curatat contacte. Merge perfect de un an. Pentru a vedea daca n-ai probleme la gmv, scoate mufa de la sonda de temperatura. Ar trebui sa porneasca gmv-ul.
Confirm si eu ce spune colegu'!
La fel am patit si eu vara trecuta, prin iulie. Drepti urmare, am scos mufa, am dat cu spray de curatat contacte si de-atunci s-a rezolvat, "ingheata" definitiv la 4 linii apa indiferent de cat de cald si aglomerat este.
ok colegii...ms pt sfaturi,mai nou se si aude cum electroventilatorul are un impuls dar nu o ia din loc
sper sa fie doar o siguranta sau contactul la mufe sa necesite spray de curatat contacte
apropo am un wd-40,oare e bun si pt contacte?scrie ceva pe el de curatat rugina,inlatura umezeala etc.
Asa ca o paranteza,toata problema asta a inceput dupa ce am spalat masina la spalatorie..nu stiu daca are vreo legatura cu asta,dar era putin ciudat ca pana atunci nu aveam nici o problema
astept un raspuns cu wd-40-ul daca e bun si pt contacte;)
Scoate mufa, baga-i wd40, baga si scoate mufa de vreo doua ori sa intre peste tot si gata.
gata se pare ca asta era...problema rezolvata cu wd40,se pare ca nu mai creste in 6 linii..se mentine in 4 normale
ms pt sfaturi,la relanti porneste electroventilatorul normal
drumuri bune
La 1.4 troaca am o problema asemanatoare, adica fierbe de-mi da peste borcan. Se ridica la 6-7 linii, si nu porneste gmv. Am scos mufa de la sonda de temperatura si porneste gmv si se opreste singur dupa cateva minute. Mai e alta sonda sau are releu de timp sau de unde stie cand sa porneasca si cand sa se opreasca gmv-ul? Deja merg asa cu mufa scoasa de cateva sute de km si nu stiu la ce sa ma mai gandesc.
Pana acum am schimbat gmv-ul (am avut altul de proba), termostat-ul, dop vas ca nu mai presuriza sistemul de racire, sonda de temperatura (pus vernet apoi am pus originala) toate astea cu rezultat zero.
Sa fie radiatorul de caldura infundat chiar asa rau incat sa nu mai circule apa? Cum sa verific cele 3 fire de la sonda la ecu sau unde duc ele
De verificat:
1.termostat
2.senzor temperatura aflat pe bloc motor
3.rezistenta de pe GMV daca ai AC
4.releu protectie GMV aflat in cutia sigurante de sub capota
1. schimbat termostat
2. schimbat senzor de temperatura
3 nu am AC=troaca deci nici rezistenta pe gmv
4 cand trag mufa de la sonda de ce porneste gmv daca ar fi releul
5 curatat mufa sonda cu spray contacte electrice
6 Rezultat=tot fierbe
7 merg cu mufa la sonda de temperatura scoasa si totusi porneste gmv-ul, merge cateva minute apoi se opreste, nu mai fierbe dar nu vad temperatura pe bord
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment