Temperatura Mare La Apa, Chiar Fierbe.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare, am avut o problema, imi picura lichid de racire pe la plamanul de gpl, am pierdut o parte din lichid iar ieri, in timp ce mergeam, a facut presiune si sa spart radiatorul, dar becul din bord nu sa aprins iar la temperatura imi indica 4 linii. Am schimbat radiatorul si am rezolvat cu pierderile de lichid, dar vreau sa stiu de ce nu sa aprins becul din bord si de ce imi indica temperatura normala (4 linii). Ce ar trebui sa verific sa imi pot da seama ce e stricat?

    E vorba de Logan 1.4 din 2007

    Comment


    • Poate ca ai pierdut o cantitate de antigel, dar daca nu ti-a fiert nu se aprinde martorul din bord. Sistemul reusea sa raceasca motorul cu restul de lichid.

      Comment


      • Pai radiatorul a cedat din cauza presiunii, deci banuiesc ca a fiert... cum as putea sa probez sensorul de temperatura sa stiu daca functioneaza in parametrii normali?

        Comment


        • Despre sonda de temperatura, am spus asta pe alt topic;
          Sonda te temperatura este defapt un termistor de tip NTC, cu doua terminale, la care rezistenta scade odata cu cresterea temperaturii, la care defectele in sine au o zona foarte restransa ; in general anomaliile se refera la transmiterea fidela a marimii electrice, datorate conecticii;
          Parerea mea e ca e aproape imposibil ca sonda sa fie defecta in situatia expusa de d.ta.
          Sonda poate fi masurata, in diferite stadii de temperatura a motorului, ocazie cu, care se vor obtine valori diferite, lucru confirmat si prin afisarea pavelelor pe tabloul de bord.
          Last edited by IancuMIC; 9 June 2013, 13:27.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Am inteles cum e treaba cu sonda de temperatura, dar vreau sa stiu daca becul din bord e actionat tot de aceasta sau daca mai este vreun senzor/sonda separata.

            Comment


            • Pe Logan exista o singura sonda de temperatura cu doua cai; una comunica cu ECU care gestioneaza aprinderea martorului alerta apa.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • am inteles, azi a mers taicamiu cu ea pana la bucuresti si sa comportat bine
                multumesc pt raspunsuri

                Comment


                • Salut
                  Am si eu o problema cu indicatorul de temperatura apa si nu stiu de la ce este...
                  Problema consta in faptul ca indicatorul urca destul de greu la 4 linii chiar si acum la 28-30°C. La 2 linii urca imediat.
                  Am verificat termostatul si incepe deschiderea undeva la 88-89°C, am inlocuit sonda de temperatura, efectul fiind acelasi...
                  Am curatat mufe contacte inclusiv mufele care intra in tabloul de bord.... rezultatul fiind acelasi.
                  Vineri am fost sa fac revizia la gaz si a fost pusa pe calculator. De fapt s-a pus in paralel pe un laptop -calculatorul de injectie gaz si pe un tester -calculatorul de injectie al masinii. Ce mi-a atras atentia a fost faptul ca pe calculatorul de injectie al masinii aveam 97°C iar pe cel de gaz aveam 84-85°C. Din ce am inteles de la baiatul care a facut revizia, ca semnalul pentru gaz este luat de pe pinul care duce semnal si in bord.
                  Sa fie "defect" si senzorul de temperatura pe care l-am schimbat? Senzorul vechi l-am verificat pe pinii care dau semnal catre ECU si este ok.
                  Cum pot verifica si pinul care da semnal catre tabloul de bord? ce valori trebuie sa indice?
                  Multumesc

                  Comment


                  • Mergand azi prin traficul din bucuresti dupamasa pe la 18.30, observ cu stupoare socat dupa vreo putini km, ca avea toate liniile sus si nici un bec in bord nimic aprins la inst de racire ceva ..
                    Faza e ca electroventilatorul de pe radiator e lemn/mort. Masina are si instalatie de AC din fabrica, pana acum n-am mai avut probleme cu instalatia de racire.

                    La viteza pe portiuni libere, mai coboara apa pana la 4 linii, dar canci electroventilator sa porneasca.
                    Nu a sarit apa pe la busonu de umplere de la vasul de expansiune.

                    Sunt 2 sigurante pe radiator? sau cate. M-as duce maine la un magazin apropiat de piese auto Dacia, sa iau sigurantele cu pricina si sa le schimb.

                    Eventual care ar mai fi alta cauza?

                    Comment


                    • Rezistența GMV.
                      sigpic

                      Comment


                      • Si eu am patit ceva asemanator. Niciodata nu a sarit in 2 ani de 4 linii. Fie vara fie iarna. Pornea GMVul vara cand era cald. Azi, la 20 de grade afara, apa a urcat la 6 linii, iar GMVul nu a pornit. Nicio miscare. Am tras pe dreapta si a scazut imediat la 4 linii.
                        De la ce poate fi problema? Antigelul e aproape de maxim.

                        Comment


                        • Vezi sa nu ai probleme cu rezistenta GMV-ului..
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • E posibil. Ce-i drept am dat talpa la masina vreo 10 min prin oras, faleza, am tras tare de ea cu turatii pana pe la 5000 rpm. Normal, GMVul trebuia sa porneasca.
                            Si rezistenta ce prbl ar avea? Trebuie inlocuita? Inseamna ca la vara cand e incins motorul, GMVul nu mai porneste?

                            Comment


                            • Incearca cu o alta rezistenta si vezi daca s-a rezolvat problema .
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Functionarea GMV -ului se verfica prin scoaterea mufei de la sonda de temperatura, sau pornind AC. Abia dupa aceea se pune problema rezistentei.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google