Problema mea e la un Logan Laureate 1.4 benzina din 2006.Vara trecuta imi crestea temperatura la apa si pana sesizam eu deja incepea sa iasa abur de sub capota. Am fost la service si dupa ce am dat aiurea bani pe senzorul de temperatura s-a descoperit ca era de la "rezistenta" care vine atasata pe suportul de la vantilatorul de pe radiator. Am schimbat-o si a mers, numai ca asta se intampla prin septembrie ,deci mare caldura dupa asta nu a mai fost, adik apa se racea din cauza temperaturii scazute de afara (cred!!??). Faza e ca a inceput iar sa se incalzeasca afara si temperatura la apa sa creasca; am verificat rezistenta si e din nou arsa...de ce???????
Mentionez ca am verificat rezistenta inlocuind-o cu un banal cablu dupa care ventilatorul a inceput sa se roteasca. l-am facut si testul cu aerul conditionat cum am vazut la cei de la service(adik am pornit motorul, aerul conditionat si ventilatorul nu se rotea, desi trebuia sa o faca) si nimic.
Concluzia e ca am schimbat o data rezistenta si acu trebuie s-o schimb iar, dar de ce se arde?? Astept ajutor din partea voastra......
Mentionez ca am verificat rezistenta inlocuind-o cu un banal cablu dupa care ventilatorul a inceput sa se roteasca. l-am facut si testul cu aerul conditionat cum am vazut la cei de la service(adik am pornit motorul, aerul conditionat si ventilatorul nu se rotea, desi trebuia sa o faca) si nimic.
Concluzia e ca am schimbat o data rezistenta si acu trebuie s-o schimb iar, dar de ce se arde?? Astept ajutor din partea voastra......
Comment