Sa vad maine. Ideea este ca si inainte sa o schimb tot in 2 mergeam. Imi apareau 4 doar daca prindeam multe semafoare si mergeam numa cu a-I-a si cu a-II-a. in rest can mergeam mai mult constant hop la 2 iar.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Termostatul a fost schimbat pe garantie in vara.
Da am impresia ca mi-au pus o ragalie desi a fost testat de 2 ori si e "perfect".
Dupa cum ziceam ieri am schimbat sonda cu una de origine , s-au curatat si masele de la motor si nimic.
Azi am plecat de acasa am ajuns la doua linii si din berceni pana la Afi Palace Cotroceni in doua a ramas.
Pe la jumatatea drumului am prins coloana si am turato pe loc au aparut 4 linii , am plecat dupa un km de rulat pac inapoi la 2 ma scoate din minti nu m pot de nervi.
Daca sonda nu e, masele de la motor sunt curatate ala de la bord a zis ca cica foarte rar se intampla sa fie de la ele nu mai stiu inseamna ca e ragalia aia de termostat ca de cand mi la schimbat face figuri. Ca atunci cand porneste ventilatorul imi scadea tempereatura pana l 89 :-?? Nici nu mai stiu schimb piese la ghici cu incompetenti astia .. x(
Poate sa fie de la faptul ca am un cm juma de antigel peste semnu de max? da nu cred..???
Comment
-
Nu are treaba cu pavelele un pic de antigel in plus. Daca vrei sa verifici, scoate cu o seringa mare din vas pana ajunge la minim nivelul si ai sa vezi ca nu conteaza.
Cand am schimbat termostatul in primavara probabil a coincis cu incalzirea vremii, de aia a stat la 4 linii.
Cand a dat frigul, 2-4-2. La primavara vor aparea probabil iar 4 linii. Daca nu, mai schimb odata termostatul si o sa schimb si sonda.Last edited by mr.K; 5 December 2012, 10:25.
Comment
-
Sigur ti-au pus un termostat defect. Eu v-am mai zis,,am pus unul de origine ( de la evali_daniel,,35 de lei ) si nu am mai avut probleme deloc de atunci. Am mers si pe A2 luni cand era frig afara si batea vantul cu 160 la ora si tot nu a scazut la 2 linii. Cand apar 4 linii alea acolo mor,,nici in sus, nici in jos, indiferent ca merg in afara cu viteza sau in oras bara la bara.
Comment
-
Da da pe tester cica e perfect .....
Sonda mea de am puso acum tot de la Evali este deci e buna sigur deso cred ca si aia veche este buna.
Masele sunt curatate decat ragalia de termostat a mai ramas. O fi pus unu la misto ca a fost pe moca pe garantie facuta..... Or fi pus vreun stift... da era in cutie ma rog...
Fara limbaj mirc, te rog!Last edited by vitriol; 5 December 2012, 12:36.
Comment
-
Nu prea cred eu ca au aia cum sa iti vada pe tester daca iti deschide termostatul.
Ala este bagat pe acel furtun si apoi in blocul motor si antigelul fierbinte face sa-l deschida.
DAca tie iti deschide mai devreme de 89 de grade,,aia e,,deaia nu mai urca la 4 linii. Pe tester iti vede doar temperatura de lucru,adica ce citeste sonda de temperatura.
La mine a fost testata si de CANTO cu o aplicatie foarte tare ,aplicatie ce este instalata pe un telefon cu android. Temperatura la mine ramanea intre 78 de grade si 81 de grade. Mai sus nu urca deloc si de aici si oscilatia mea de 4/2/4/2 si tot asa.
Ps,,Canto a avut si el probleme cu termostatul,,la el numai urca temperatura mai sus de 78 de grade. Adica ii ramaneau in bord doar 2 linii. La mine de bine de rau mai vedeam 4 linii,,la el nimic,,doar 2.Last edited by Ivan Marian; 5 December 2012, 12:29.
Comment
-
NU mai stiu exact ca nu mai stiam la ce sa ma uit mai mult ideea este ca scadea pana la 89 parca atunci cand pornea ala. si ala zicea ca nu e bine. mi.a schimbat sonda de o aveam cu una de la Evali deci buna mi.a curatat masele de la motor q smirhel si a zis ca cica sa merg cu ea sa vad ca 90% sigur nu mai face. si ca sa vezi tot aia este deci practic sonda am schimbato degeaba.
Da intradevar pe loc imi apareau cele 4 linii si nu scadea odata
Comment
Comment