Am mai facut o verificare. Am pornit, am stat lângă ea si abia când a ajuns la 4 liniute a început sa se incalzeasa si furtunul de dupa termostat. Nu stiu ce sa mai cred....daca rămânea deschis termostatul.....se incalzea furtunul de la radiator in acelaai timp cu celalalte....
Am vb si o sa mă duc cu ea la verificare pe tester.....azi in drum spre casa a stat la 4 linii...
Am observat referitor la primul pct mentionat ca la momentul la care a deschis termostatul (4 linii) dupa 1 min a scăzut la 2 linii masina stand pe loc....si ma gandesc ca s-a combinat apa fierbinte cu apa rece din radiator si a mai scăzut temperatura....
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Originally posted by B997NDL View Postdar ce ne facem la dci ?ca am vazut ca un termostat de origine E4 e 280 de lei.
cred ca si la mine e dus, de n-am vazut nici acum 4 linii.
doar cand a fost la fel de cald si am forjat-o mai mult timp, chiar daca avea doar 2. intr-un tarziu a urcat la 4. dar la pretul asta, il mai tin.
Leave a comment:
-
@ndl
nu ziceai ca termostatu de disel deschide la 83 si ca dasta nu afiseaza 4 linii? ca mi-am adus aminte de discutiile in contradictoriu cu hyra...pe tema asta
daca vrei 4 linii pune-i de benzina, sa deschida la 89si e pana in 100 de lei, cat 3 termostate de disel aproape
stiu, am fost rau
Leave a comment:
-
Eu am pus wahler la 1,6 mpi si am 2 apoi 4 linii si nu scade la 2.
Porneste mai des gmv-ul...
Leave a comment:
-
Originally posted by mr.K View PostDaca pe temperaturile astea exterioare nu aveti 4 linii pe afisaj, cel mai ieftin e sa puneti un termostat, abia apoi sa luati in calcul o alta sonda de temperatura.ca am vazut ca un termostat de origine E4 e 280 de lei.
cred ca si la mine e dus, de n-am vazut nici acum 4 linii.
doar cand a fost la fel de cald si am forjat-o mai mult timp, chiar daca avea doar 2. intr-un tarziu a urcat la 4. dar la pretul asta, il mai tin.
Leave a comment:
-
Am avut un furtun intepat care pierdea lichid si l-am inlocuit. Am suspectat ca problema ar putea fi din cauza proastei aerisiri. Acum pare ca si-a revenit la normal. Ar putea influenta o aerisire "defecta" comportamentul asta bizar? Adica se incinge motorul, are 4 linii, gmv nu porneste decat cu AC in functiune apoi , dupa schimbare furtun si aerisire corecta isi revine la normal.
Leave a comment:
-
Ultimul termostat montat pe Logan a fost Calorstat si a costat numai 18 lei. Pretul m-a facut sa-l suspectez ca-i fals, dar l-am montat oricum si a functionat mai bine decat termostate de origine, care au avut viata scurta, de 3-4 luni.
Singurul care a tinut 5 ani a fost ala de fabrica.
Daca pe temperaturile astea exterioare nu aveti 4 linii pe afisaj, cel mai ieftin e sa puneti un termostat, abia apoi sa luati in calcul o alta sonda de temperatura.
Leave a comment:
-
pornirea ventilatorului duce la o disipare mai rapida a caldurii...?
si mie imi facea la fel acu un an si ceva. la stop 4 lunii, in 10 m 2 linii; in frana de motor tot 2 linii etc. am tot schimbat termostate si nimic, la fel. i-am dat pace. toata vara a stat la 2 linii, dupa 1 an si un pic in iarna asta am avzut ca incepe sa stea mai mult la 4 linii si a reaparut jocul 4-2-4 deci sonda isi revine la viata)
in afara sta totusi la 2 linii indiferent de cat de repede merg, in oras mai urca la 4 si cand parchez lateral din mai multe miscari. nu-mi mai fac probleme
gmv-u nu a mai pornit din motive de supraincalzire de nu mai stiu cand, cel putin 3 ani, ma refer la anotimpul torid
prefer sa nu se supraincalzeasca motorul si sa stea la 2 linii (vreo 80 si ceva de grade) decat sa sufere de caldura excesiva
totusi, suspectez si o masa insuficienta. zilele trecute cand a nins si am dat drumu la dezaburire luneta (stateam la stop cu 2 linii) in vreo 5 secunde a urcat la 4 linii. vazand eu asta, am oprit dezaburirea si a scazut instant la 2 linii. deci ansamblul termostat-sonda cred ca functioneaza in parametrii optimi, o fi doar o chestie de masa insuficienta mai multLast edited by cristi....; 28 March 2016, 13:35.
Leave a comment:
-
Multumesc ptr răspunsuri. Mentionez ca gmv-ul pornea si fără AC pornit, asa cum porneste in mod normal in trafic când temp atinge 90C (sau pe acolo....) si eu tot 2 liniute am la apa (nu cred ca m am exprimat eu ok, subiectul AC era subiectul nr 2)))
De aceea cred ca are vreo eroare si sonda de temp......
Asa cum zicea si mr.K, cred ca este necesara o punere pe tester sa vad ce si cum...
Termostatul este cel original al masinii din 2009....
Am mai facut o verificare in dimineata aceasta. Am pornit motorul, conductele de la motor se incalzeau treptat, dar dupa termostat spre radiator au rămas reci. Deci termostatul nu este bloc pe deschis ptr k am ajuns la munca si condcta de dupa termostat era fierbinte. In schimb, nu inteleg ce legatura are comanda de caldura din masina ptr ca eu stiam ca apa circula prin calorifer in permanenta. Mai exact, daca dau drumul la caldura si am 4 linii la apa si plec de la semafor, îmi scade la 2 linii in 100m, daca am ventilatia închisă si comanda pe rece, rămâne la 4 linii....wtf???
Leave a comment:
-
daca ai avut ac-u pornit e normala pornirea intermitenta a gmvului, compresorul merge in reprize, nu continuu
initial am crezut si eu mai demult ca e o problema la mine dar am ascultat o gramada de masini straine si toate fac asa cu ac-u pornit
legat de turatie... pana sa schimb distributia se simtea cand dadeam drumul la ac, adica se simtea o usoara trepidatie in primele 2 -3 secunde impreuna cu o crestere a turatiei. dupa ce i-au schimbat distributia nu stiu ce i-au facut dar pornirea compresorului se face pe nesimtite (se aude doar acel clanc dar fara nici o vibratie suplimentara) iar turatia de relantii ramane la fel, nu creste. ac-u merge normal
legat de oscilatie zic sa nu-ti faci prea mari griji. poti schimba termostatul, daca nu l-ai schimbat niciodata pana acum sau a trecut mult timp, impreuna cu tot antigelul. daca face la fel nu e nimic, lasa-l asa. ori nu e nimic, ori e sonda dar care nu afecteaza cu nimic bunul mers al masinii. vara face bine un motor usor mai rece, rece e impropriu spus, cand afara sunt 40-50 de grade numai rece n-are cum sa fie
e o problema f des intalnita la loganurile mai vechi oscilatia asta, dar ti-am zis, nu-ti face probleme prea mari. termostat schimbat si gata. la multe masini noi, inclusiv noul logan nu mai ai nici un indicator de temp, asa ca...un stres in minusLast edited by cristi....; 28 March 2016, 00:35.
Leave a comment:
-
Originally posted by enc_edy View PostDragilor,
Astăzi au fost aprox 13c in Bucuresti si dupa câteva minute de la pornire (1-2 min) a ajuns la 2 linii si acolo a rămas....am prins aglomeratie, am mers de pe Stefan cel Mare pana la Granitul (ptr cei din Bucuresti) si tot 2 linii au rămas......culmea este ca am ajuns la destinatie, am lăsat motorul pornit, am iesit din masina sa fumez o tigare si pornea periodic gmv-ul....cateva secunde (teoretic nomal ca si cum motorul avea temp optima) dar eu aveam tot 2 linii pe bord si înainte de pornirea gmv ului si dupa....
Ma gândesc ca este senzorul nu? Sa încerc sa ii curat mufa? I am dat o resetare a computerului.....(butonul de la ceasuri apăsat....) si acum am ba 4 linii, plec de pe loc...am 2 linii si tot asa...(
Senzorul de temperatura comanda si AC-ul? Ca in mod normal statea mi turat motorul cu ACul pornit.....acum statea normal...
Ca am testat si ACul......si gmvul merge permanent...
Leave a comment:
-
Dragilor,
Astăzi au fost aprox 13c in Bucuresti si dupa câteva minute de la pornire (1-2 min) a ajuns la 2 linii si acolo a rămas....am prins aglomeratie, am mers de pe Stefan cel Mare pana la Granitul (ptr cei din Bucuresti) si tot 2 linii au rămas......culmea este ca am ajuns la destinatie, am lăsat motorul pornit, am iesit din masina sa fumez o tigare si pornea periodic gmv-ul....cateva secunde (teoretic nomal ca si cum motorul avea temp optima) dar eu aveam tot 2 linii pe bord si înainte de pornirea gmv ului si dupa....
Ma gândesc ca este senzorul nu? Sa încerc sa ii curat mufa? I am dat o resetare a computerului.....(butonul de la ceasuri apăsat....) si acum am ba 4 linii, plec de pe loc...am 2 linii si tot asa...(
Senzorul de temperatura comanda si AC-ul? Ca in mod normal statea mi turat motorul cu ACul pornit.....acum statea normal...
Ca am testat si ACul......si gmvul merge permanent...
Leave a comment:
-
In 120 000 km am intampinat de 2 ori preblema cu liniutele la apa. Prima data am fost la reprezentanta, au schimbat termostatul si problema a persistat, dupa care s-a inlocuit senzorul de temperatura si s-a rezolvat (am pierdut atunci 1/2 din zi in service). Anul acesta in Ianuarie ma lovesc de aceeasi problema. Am schimbat senzorul de temperatura si totul a revenit la normal.
Leave a comment:
Leave a comment: