Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si cum pot verifica daca este un contact imperfect..unde sa ma uit?

    Comment


    • Din cate am observat eu nici prin reprezentante nu au reusit sa remedieze problema, multa lume s-a obisnuit cu fluctuatia liniilor de la temperatura.

      Comment


      • Deci as putea sta linistit atat timp cat am caldura normala in masina si acel furtun e fierbinte?

        Comment


        • Originally posted by bad_hrc View Post
          Din cate am observat eu nici prin reprezentante nu au reusit sa remedieze problema, multa lume s-a obisnuit cu fluctuatia liniilor de la temperatura.
          Ti se va estompa observatia,daca vei citi tot ce s-a scris deja,pe aceasta tema,mai sus.Nu mai vorbi,gratuit si mai ales,nu generaliza...!

          Comment


          • Pai da, am citit, poate mi-au scapat unele posturi dar multa lume a schimbat termostatul si a scapat de problema doar ca sunt unii care au schimbat si problema persista si unii la care temperatura este ok dar nu indica cum trebuie. La cei din urma daca pornesc dezaburirea si faza scurta le indica 4 linii, cand opresc tot scade la 2, sa nu-mi spui ca daca ai mai multi consumatori creste temperatura cu 5-10 grade.

            Comment


            • La mine dupa ce am oprit consumatorii temperatura a ramas la 4 linii asa cum e normal.sunt curios maine cand o sa merg din nou cu masina daca va ajunge la temperatura optima si va ramane asa.

              Comment


              • Am scris si in urma cu cateva pagini: am schimbat 3 termostate si 1 senzor de temperatura si in continuare am doar 2 linii pe bord, furtunele ce duc spre habitaclu si cel in care este termostatul sunt fierbinti nu pot tine mana pe ele, caldura baga foarte bine. Am 4 liniute doar daca merg pe drum rau cu treapta 1 sau daca sta la relanti. In momentul cand a crescut viteza 50-60 la ora scade de la 4 la 2 liniute, sau la fel daca pornesc AC.Daca pornesc dezburirea lunetei ramane la 2 nu urca la 4 sau mai sus.
                Am facut un test cu un carton pus in fata, am avut 4 liniute pana ce am ajuns la 120 dupa care a scazut la 2 si acolo a ramas.
                Am sa merg din nou la un tester si sa urmaresc temperaturile in mers la 60-80-100 km/h, altceva nu stiu ce sa mai fac,poate doar sa o las asa.

                Comment


                • salutare.vad k va vaitati de ce nu apar 4 liniute la temperatura.eu la loganul meu de vreo 3 ani incoace rar ajunge la 4 linii.de vreo 1 luna jumate am observat k,cateodata dispar si alea doua linii.am fost intr-o seara pe la Bucuresti prin centru am parcat pe acolo si dupa vreo doua ore zic sa plec aksa(la 33 km).am pornit masina dupa 2 min sa ridicat doua linii,si dupa alte 2 min au disparut si alea.d-abea dupa 15 km au reaparut .in rest nu am nici o problema
                  NU APASA ACCELERATIA MAI MULT DECAT POATE DUCE INGERUL TAU

                  Comment


                  • Eu nu as fi chiar asa de linistit sa stiu ca merg fara nici o linie la temperatura. Ai verificat si tu "manual" temperatura furtunelor? Poate chiar e de vina termostatul si temperatura indicata este adevarata. Esti primul la care dispar de tot liniile din bord.

                    Comment


                    • Originally posted by none View Post
                      Am scris si in urma cu cateva pagini: am schimbat 3 termostate si 1 senzor de temperatura si in continuare am doar 2 linii pe bord, furtunele ce duc spre habitaclu si cel in care este termostatul sunt fierbinti nu pot tine mana pe ele, caldura baga foarte bine. Am 4 liniute doar daca merg pe drum rau cu treapta 1 sau daca sta la relanti. In momentul cand a crescut viteza 50-60 la ora scade de la 4 la 2 liniute, sau la fel daca pornesc AC.Daca pornesc dezburirea lunetei ramane la 2 nu urca la 4 sau mai sus.
                      Am facut un test cu un carton pus in fata, am avut 4 liniute pana ce am ajuns la 120 dupa care a scazut la 2 si acolo a ramas.
                      Am sa merg din nou la un tester si sa urmaresc temperaturile in mers la 60-80-100 km/h, altceva nu stiu ce sa mai fac,poate doar sa o las asa.
                      Daca ati schimbat si termostatul si sonda - faceti un car de bine si legati un fir (litat- gen de sudura) de minim 10mm intre motor si caroserie si o sa observati ca nu veti mai avea probleme. Voi chiar nu vedeti ca majoritatea cazurilor(mai sunt si exceptii) va dispar sau apar liniute la cuplarea altor consumatori(dezaburire luneta, faruri, aeroterma, chiar si o usa deschisa sau apasarea pe butonul de inchis usile de 2 ori).

                      Exista atatea probleme la stopuri si alte asemenea(care nu se observa chiar de toti). Problemele electrice la logan sunt cauzate in primul rand de masele insuficiente, sau prost gandite, cum vreti sa-i ziceti.
                      Last edited by Canto; 31 December 2012, 19:06.
                      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                      Comment


                      • La mine butonul dezaburirii lunetei "comanda" in continuare si aparitia celor 4 pavele.
                        Cand sting dezaburirea, cele 4 pavele dispar si apar doar in trafic bara la bara sau pe urcari, cand motorul se incinge mai mult.

                        Comment


                        • Si eu am aceeasi problema ca lui msK ,Oare ce o fii de facut?

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            La mine butonul dezaburirii lunetei "comanda" in continuare si aparitia celor 4 pavele.
                            Cand sting dezaburirea, cele 4 pavele dispar si apar doar in trafic bara la bara sau pe urcari, cand motorul se incinge mai mult.
                            masa insuficienta, sigur aia e.

                            @bossu vezi ca e mr.K nu "doamna K"
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • Originally posted by Urs View Post
                              Va tin la curent daca vor aparea probleme sau nu in timp, daca va mai fi nevoie sa schimb termostatul vreodata sau va iesi golanul la pensie cu el taiat.
                              In goana dupa termostatul ideal am inregistrat un nou episod. Nu m-am bucurat de termostatul taiat decat vreo 2 luni. S-a caracanat ca-n poza 1. Desigur, nu m-am lasat pagubas si i-am tras doua gauri ca-n poza 2. Apoi am taiat cu greu, cu patentul, din sarma de rufe a nevestii vreo 10 cm, am scos o spira de sarma otelita si am facut doua legaturi, ca-n poza 3. Cand gasesc timp liber si peste 0 grade afara, il montez din nou si comunic rezultatul. Multa sanatate si tot ce va doriti in 2013 !
                              P.S. Intre timp, circul cu un calorstat, pentru a suplimenta deschiderea mai rapida a termostatului, am acoperit grila de sub numar cu carton peste care am tras fasii de banda izoler neagra, pentru a nu aparea urat la ochi. Sper ca v-am binedispus, am readus la actualitate ideea ca Dacia se repara cu patent si sarma
                              Attached Files
                              Last edited by Urs; 2 January 2013, 23:27.

                              Comment


                              • am si eu o problema
                                am 4 linii la apa si cand dau la maxim caldura si la treapta a treia la ventilator
                                imi scade apa la 2 linii ,asta la 40-50 la ora daca maresc viteza creste la 4 linii
                                masina are 5ani si 8 luni nu am schimbat termostatul pana acum doar antigelul
                                aveti vreo idee ce ar fi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google