Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc de informatii. O sa incerc ce mi-ati zis. Azi am fost prin oras si culmea a ajuns la patru linii iar. Si azi a nins in Brasov si a fost destul de frig. Nu stiu ce sa mai cred.

    Comment


    • Nu mai stiu ce sa cred. Azi dupa ce am mers vreo 50 minute prin oras, fara sa opresc motorul chiar daca am si stationat vreo 15 minute a ajuns la 4 liniute iar. In tot acest timp am stat cam 15 minute sa se dezghete dimineata (au fost -21 grade), apoi am mers in continuu si a ajuns la 4 liniute. Ce credeti ca poate fi? Termostatul, sonda de temperatura? Apropo sonda unde este montata?

      Comment


      • În primul rând, a ta fiind diesel, ar fi indicat un paravan pe grila din fața radiatorului pe un asemenea ger. În al doilea rând, dacă ai mers 50 de minute în oraș și ai mai ținut-o și încă 15 min pe loc înainte să pleci și a ajuns la 4 linii e perfect normal, nu te mai stresa. Așteaptă să vină primăvara și atunci mai vorbim, deocamdată, e parfum.
        sigpic

        Comment


        • Cand au fost gerurile alea acum 2 zile, a stat la 2 linii toata ziua cat am mers cu masina, iar in masina se incalzea foarte greu, nu mai era ca iarna trecuta, unde dupa 10-15 minute, aveam 4 linii chiar si la -15 - 20 grade si caldura cat cuprinde inauntru. Azi am pornit-o sa vad, care e treaba, a ajuns repejor la 2 linii, furtunul dinspre termostat spre radiator era rece, cele dinspre habitaclu erau calde, am desfacut aerisitorul, am mai dat drumul crezand ca am aer, dar curgea lichid de racire. Am turat-o la relanti vreo 2 minute, am facut 4 linii la apa, caldura inauntru cum trebuie. Sa inteleg ca termostatul asta e cu toane? cand are chef deschide cand trebuie, cand nu are chef nu deschide ? Sau mai poate fi si alta problema, sa nu fie termostatul de vina?

          Comment


          • pe loc poate urca la 4 linii dar cand mergi daca termostatul deschide mai repede intra lichidul in radiator si raceste cat sa nu aiba 2 decat 2 liniute pe bord. Sau se mai intapla sa scada la 2 liniute cand dai drumu la caldura. Daca zici ca nu aveai caldura sigur e de la termostat. Daca aveai caldura era de la masa sau de la sonda.

            Comment


            • Daca aveti caldura cand sunteti la relantiu , clar nu e de la termostat !
              sigpic

              Comment


              • Chiar nu ma prea pricep, dar problema sta in felul urmator. La relanti a incalzit bine chiar de la 2 linii pe bord, dupa 2-3 minute de turat in jur de 2000 de rotatii, a facut 4 linii, caldura cat cuprind in habitaclu. La inceput cat erau 2 linii pe indicator, furtunul de la termostat la radiator era rece (cele spre habitaclu, calde), apoi cand a facut 4 linii pe indicator, furtunul spre radiator era caldut (cele spre habitaclu foarte calde). Ori functioneaza eronat termostatul asta ori mai e o alta problema de care nu ma prind eu.

                Comment


                • salutare.am schimbat si eu termostatul de origine cu unul de la gates acum vre'o doua saptamani.totul ok de la schimbarea lui, pana azi. apa sta la 4 linii, nu mai coboara, dar cand stau la semafor nu mai baga aer cald.baga rece.iar cand incep sa ma misc baga cald. am incercat sa stau cu ea turata in parcare, si dupa aprox 1 min a inceput sa bage cald, dar numai cat statea turata.in rest aer rece. de la ce sa fie???

                  Comment


                  • Cum stai cu antigelul ?
                    Poate fi si de la pompa de apa... Mai bine mergi intr-un service serios sa iti spuna exact
                    Last edited by bGy; 12 January 2013, 16:56.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by mihai007kelu View Post
                      am si eu probleme la benzinar de 1.4 ,imi scade de la 4 liniute la 2 dar cred ca este de la temperatura scazuta ,am incercat si cu carton pe jumatate din grila de sus ,dar sa comportat la fel,intradevar a crescut si consumul,mai astept sa vina primavara si vedem ce se intampla daca nu o sa schimb termostatul
                      revin, am schimbat termostatul si sa rezolvat problema urca la 4 linii si acolo ramane plus de asta baga si caldura mai bine,pret termostat 59 ron cel original 21 ron antigel + 3 ron apa distilata= 83 ron de scimbat l-am schimbat personal.

                      Comment


                      • antigelul a fost schimbat cand am schimbat termostatul, iar pompa de apa a fost schimbata in primavara cand am facut schimbul de distributie.o sa incerc la un service sa vad ce mi se spune.

                        Comment


                        • Cand sunt temperaturi pozitive afara, fluctuatia 2-4-2 nu mai apare, cred ca e mai bun contactul la mase.

                          Comment


                          • nu, e tot din termostat se incalzeste mai tare antigelul si nu apuca sa se raceasca suficient

                            Comment


                            • Imediat ce am schimbat antigelul si pompa de apa a inceput sa-mi merga si mie 2-4-2. Sa fie coincidenta?

                              Comment


                              • Originally posted by Drogas View Post
                                nu, e tot din termostat se incalzeste mai tare antigelul si nu apuca sa se raceasca suficient
                                Nu cred. Ceea ce spui tu se intampla cand afara sunt 35 de grade, iar la nivelul asfaltului vreo 60-70 de grade. La 2-3 grade afara nu poti spune ca e canicula, are timp sa se raceasca.
                                Pur si simplu termostatul standard ar trebui inlocuit iarna cu unul care sa deschida la o temperatura mai mare a antigelului, cel de la Logan functioneaza fix cum doreste la -15 grade, cam la limita. Indiferent de marca, ca e original sau nu, au aparut probleme.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google