Multumesc de informatii. O sa incerc ce mi-ati zis. Azi am fost prin oras si culmea a ajuns la patru linii iar. Si azi a nins in Brasov si a fost destul de frig. Nu stiu ce sa mai cred.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Nu mai stiu ce sa cred. Azi dupa ce am mers vreo 50 minute prin oras, fara sa opresc motorul chiar daca am si stationat vreo 15 minute a ajuns la 4 liniute iar. In tot acest timp am stat cam 15 minute sa se dezghete dimineata (au fost -21 grade), apoi am mers in continuu si a ajuns la 4 liniute. Ce credeti ca poate fi? Termostatul, sonda de temperatura? Apropo sonda unde este montata?
Comment
-
În primul rând, a ta fiind diesel, ar fi indicat un paravan pe grila din fața radiatorului pe un asemenea ger. În al doilea rând, dacă ai mers 50 de minute în oraș și ai mai ținut-o și încă 15 min pe loc înainte să pleci și a ajuns la 4 linii e perfect normal, nu te mai stresa. Așteaptă să vină primăvara și atunci mai vorbim, deocamdată, e parfum.sigpic
Comment
-
Cand au fost gerurile alea acum 2 zile, a stat la 2 linii toata ziua cat am mers cu masina, iar in masina se incalzea foarte greu, nu mai era ca iarna trecuta, unde dupa 10-15 minute, aveam 4 linii chiar si la -15 - 20 grade si caldura cat cuprinde inauntru. Azi am pornit-o sa vad, care e treaba, a ajuns repejor la 2 linii, furtunul dinspre termostat spre radiator era rece, cele dinspre habitaclu erau calde, am desfacut aerisitorul, am mai dat drumul crezand ca am aer, dar curgea lichid de racire. Am turat-o la relanti vreo 2 minute, am facut 4 linii la apa, caldura inauntru cum trebuie. Sa inteleg ca termostatul asta e cu toane? cand are chef deschide cand trebuie, cand nu are chef nu deschide ? Sau mai poate fi si alta problema, sa nu fie termostatul de vina?
Comment
-
pe loc poate urca la 4 linii dar cand mergi daca termostatul deschide mai repede intra lichidul in radiator si raceste cat sa nu aiba 2 decat 2 liniute pe bord. Sau se mai intapla sa scada la 2 liniute cand dai drumu la caldura. Daca zici ca nu aveai caldura sigur e de la termostat. Daca aveai caldura era de la masa sau de la sonda.
Comment
-
Chiar nu ma prea pricep, dar problema sta in felul urmator. La relanti a incalzit bine chiar de la 2 linii pe bord, dupa 2-3 minute de turat in jur de 2000 de rotatii, a facut 4 linii, caldura cat cuprind in habitaclu. La inceput cat erau 2 linii pe indicator, furtunul de la termostat la radiator era rece (cele spre habitaclu, calde), apoi cand a facut 4 linii pe indicator, furtunul spre radiator era caldut (cele spre habitaclu foarte calde). Ori functioneaza eronat termostatul asta ori mai e o alta problema de care nu ma prind eu.
Comment
-
salutare.am schimbat si eu termostatul de origine cu unul de la gates acum vre'o doua saptamani.totul ok de la schimbarea lui, pana azi. apa sta la 4 linii, nu mai coboara, dar cand stau la semafor nu mai baga aer cald.baga rece.iar cand incep sa ma misc baga cald. am incercat sa stau cu ea turata in parcare, si dupa aprox 1 min a inceput sa bage cald, dar numai cat statea turata.in rest aer rece. de la ce sa fie???
Comment
-
Originally posted by mihai007kelu View Postam si eu probleme la benzinar de 1.4 ,imi scade de la 4 liniute la 2 dar cred ca este de la temperatura scazuta ,am incercat si cu carton pe jumatate din grila de sus ,dar sa comportat la fel,intradevar a crescut si consumul,mai astept sa vina primavara si vedem ce se intampla daca nu o sa schimb termostatul
Comment
-
Originally posted by Drogas View Postnu, e tot din termostat se incalzeste mai tare antigelul si nu apuca sa se raceasca suficient
Pur si simplu termostatul standard ar trebui inlocuit iarna cu unul care sa deschida la o temperatura mai mare a antigelului, cel de la Logan functioneaza fix cum doreste la -15 grade, cam la limita. Indiferent de marca, ca e original sau nu, au aparut probleme.
Comment
Comment