Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • george_c_ro
    replied
    la aprox 96600 km am schimbat pt a 2-oara termostatul cu unul tot original (cost 80 ron) , anterior l-am avut schimbat pe la 65000 km prin 2012
    simptomele au fost aceleasi : aveam 2 liniute
    dupa schimbare sunt din nou 4 + caldura mare

    Leave a comment:


  • anddy
    replied
    daca baga caldura normal este senzorul de temperatura de vina

    Leave a comment:


  • GrasuBairam
    replied
    Motorul nu se incalzeste stand pe loc, chiar si o ora daca il lasi tot nu se ridica l

    spune un baiat andrei eu am un logan 1,4 si daca il tin pornit 15 min la relanti face 4 liniute. Cauza ca nu se ridica la 4 liniute este blocarea termostatului pe deschis

    Leave a comment:


  • nicumig21fn
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    masa insuficienta

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    masa insuficienta

    Leave a comment:


  • nicumig21fn
    replied
    Salut,
    mers pe autostrada cu 130-135km/h si dupa aproape o ora observ ca am decat 2 linii la apa, opresc, iau contactul si dupa 2 minute pornesc.. 4 linii la apa pentru ca dupa 10 km sa am din nou 2 linii si tot asa pana in Bucuresti; azi dupa un drum de aproximativ 40 de minute, la semafor observ 7 liniute la apa, demarez, opresc( fara a oprii motorul) scade la 4 si asa am mai mers 15 min pana acasa. Am antigelul in ea de 4 ani (trebuia sa-l schimb in februarie).

    Leave a comment:


  • aslanalbert
    replied
    Si saptamana trecuta cand a fost ger a ajuns foarte repede la 4 linii si nu a scazut in mers.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Azi la 9.30 am plecat cu niste treburi prin oras. Am pornit masina, am lasat-o vreo 3 minute si am plecat. Dupa cca 800 m am stat la un stop. Cand am plecat de la stop am vazut ca am 4 linii. Dupa vreo 3 km am ajuns unde aveam treaba prima data si am stat vreo 5 minute. Cand am plecat aveam tot 4 linii. Dupa alti 4-5 km alta orpire de vreo 5 minute, tot 4 linii. Am mai facut drumul de intors vreo 8 km si n-a scazut sub 4 linii. Concluzia este ca merge normal la temperata care este azi in Bucuresti. Zilele trecute cand au fost temperaturi negative n-a urcat la 4 linii decat o data pentru scurt timp (am zis mai sus).

    Leave a comment:


  • aslanalbert
    replied
    Si la mine, de cand l-am schimbat imediat se incalzeste, in 2-3 km am 4 liniute si nu mai scade. Inainte doar cand mergeam mult prin oras ajungea la 4 liniute.

    Leave a comment:


  • jelly
    replied
    @fanez, nu e normal sa ai 2 liniute la motorul pe benzina, mai ales dupa 30 km. La mine in maxim 2 km am 4 liniute si acolo a ramas.

    Sent from SM-G920F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by darksid3 View Post
    Repet, doua linii pe bord, iarna, e ceva normal la dci -uri. Asa a fost de cand au aparut
    Eu am 1,4 MPI si pare normal doua linii acum, pe frigurile astea, chiar si dupa 30 km parcursi in Bucuresti cu 250 de opriri la semafoare. Astept sa se mai incalzeasca afara sa vad daca mai face.

    Originally posted by prometheus View Post
    Sau sonda de temperatura defecta.
    Sau! Asta ar fi un motiv pentru "afisaj dereglat" cum am zis mai sus.
    Last edited by Fanez; 28 January 2016, 09:27. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Dacă pragul X grade e prost ales, sau fals(vezi mai jos) apa se va plimba de la început(X-10 sau 20 de grade) și prin radiator astfel încât motorul nu va ajunge la temperatura optimă.
    In afara de temperatura apei, pe termostat il doare la basca de alte afisaje false sau nu. Asa ca apa nu se va plimba niciunde, pana nu atinge temperatura de deschidere.

    P.S Am menționat un Logan 1,4 2005 cu termostat original, ghici ce, tot ajunge și stă la 4 liniuțe după 10 minute de mers
    Si la restul, de milioane, 2-4-2.
    Daca tot afiseaza prost, cu temostat si sonda noi, nu e clar ca Dacia/Renault a calibrat ceva prost? Asa-i cand lasi amatorii sa faca masini, ei pricepandu-se la vin si croissante. Stiu cum se fac masinile, dar la modul general, nu in detaliu.

    Mai bine dam vina pe termostate, ca au inscriptii false pe ele.
    Last edited by mr.K; 27 January 2016, 19:44. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Repet, doua linii pe bord, iarna, e ceva normal la dci -uri. Asa a fost de cand au aparut

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Normal toti indicatorii si senzorii trebuie sa-ti indice corect. Acum fiecare cu ale lui, dar eu sunt adeptul ideii de normalitate, altfel nu stii exact starea masinii.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Daca motoarele merg asa de ani de zile, care e rostul discordiei???

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google