Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La al 2-lea termostat mi s-a decalit arcul dupa 10k si cateva luni, pe timp de vara.
    Se pare ca ii place sa deschida pe la ~80 de grade, nu ma deranjeaza cat e ok caldura, motorul merge ok, consumul e identic cu cel cand erau 4 linii.
    Cele 4 linii apar cand doresc, in special in trafic bara la bara. Sincer, m-am plictisit sa bag in seama problema, o ignor.

    Comment


    • e un pic fortata ideea de caldura, ea vine dar nu incinge bordul sa il topeasca, e o amorteala de caldura.

      motorul merge la 80 de grade nu 90 si are o idee de consum mai mare+ uzura mai mare dar e drept ca utilizatorul obisnuit nu percepe treburile astea pentru ca sunt insesizabile.

      Baga un termostat nou sa vezi atunci caldura.

      4 linii apar pe la 85 de grade daca nu ma insela memoria

      Comment


      • Masina are 93000 km termostatul este cel din fabrica,nu am bagat de seama sa se fi intamplat asta pana acum poate si pentru ca a fost mai frig in dimineata asta.

        Doua linii au aparut in cam 2 km si caldura baga,sa inclazit in masina destul de repede doar ca a urcat greu in patru linii
        Last edited by john Q; 3 December 2013, 12:51. Reason: Automerged Doublepost
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • e un pic fortata ideea de caldura, ea vine dar nu incinge bordul sa il topeasca, e o amorteala de caldura.
          Aia e in cazul cand termostatul e blocat pe deschis. Caldura la mine in masina e de stai in tricou, cu 2 linii afisate.

          Uzura la 70-80 de grade temperatura lichid racire cu cat e mai mare decat uzura la 80-90 de grade? Hai sa fim seriosi.

          Voi vreti sa tratati boala Loganului. Una din ele. Succes la schimbat termostate, dar totul revine la normal temporar.

          Nu mai bine la Logan 2 ca au scos indicatorul de temperatura lichid racire, ca sa nu se mai streseze lumea? Daca ai caldura in masina, nu mai suspectezi nimic legat de termostat, poti sa-ti vezi de viata linistit.
          Last edited by mr.K; 3 December 2013, 13:11. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Si eu am caldura in masina si cu 2 linii pe bord dar sunt constient ca nu e maximul cat poate , depinde cat de delasator esti si cat de mult te complaci in situatie . Si intr-un drum de 10 km la -10 grade prefer sa am caldura la maxim in 4 km decat in 8 km cu un termostat defect / decalibrat si in plus sa stiu ca masina merge in parametrii normali .
            sigpic

            Comment


            • Acum si mie imi arata 2 linii si 4 doar cand vrea, dar nu mai baga caldura la fel si consumul e mai mare decat atunci cand functiona termostatul. In seara aceasta schimb termostatul si revin in zilele urmatoare cu pareri...
              Iarna trecuta la -20 de grade imi ingheta parbrizul in mers cu caldura pornita si aveam 4 linii in 3-4 km, deci se poate!

              Comment


              • Am facut un drum de 20 km acum si imediat in primii 2 km a afisat 2 linii.am oprit deschis capota,am pus mana pe furtunul gros care intra in radiator si era caldut,asta in doua linii.imediat dupa ce am pornit motorul a afisat 4 linii dupa care imediat 2.Cred ca trebuie sa schimb termostatul.Deschide prea devreme sau este blocat pe partial deschis
                "light up the darkness" Bob Marley

                Comment


                • Pune un termostat Vernet care deschide la 86 grade si totodata schimba si garnitura lui.Completezi cam 1,5 l de antigel si verifica primele doua zile nivelul in vasul de expansiune.Succes!

                  Comment


                  • Pai daca termostatul ala deschide la 86 si nu la 89 cum trebuie nu o sa mai arate 4 linii in veci. La 2 linii apa are 50 grade si la 4 linii 80 grade.
                    @john Q eu as suspecta si sonda de temperatura.

                    Comment


                    • dimineata, pe vremea asta, merg aprox 5 km prin oras cu nu multa aglomeratie, si abia cand ajung la munca ajunge la 4 linii. pe mine ma deranjeaza 3 chestii, pe care n-am avut timp sa ma ocup de ele si ma gandesc poate a mai patit cineva:
                      1. cand dau drumul la caldura la maxim, cand motorul e la 4 linii dupa ceva mers miroase a incins. cat de normal e ?
                      2. daca merg, in oras ca n-am mai iesit de mult in afara, cu motorul la 4 linii, si apoi merg constant cu a 4 a la 60 sau in frana de motor, coboara la 2 linii...iarasi, e normal?
                      3. de caldura nu prea sunt multumit, deschide mai tarziu termostatul ?

                      masina e 1,4 din 2006, 73 500 km la bord.
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • Deschide mai devreme termostatul. Cu o diagnoza in mers se vede imediat.
                        Eu zic ca 99% e termostatul defect.

                        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                        Comment


                        • Originally posted by iulius s.p. View Post
                          Pune un termostat Vernet care deschide la 86 grade si totodata schimba si garnitura lui.Completezi cam 1,5 l de antigel si verifica primele doua zile nivelul in vasul de expansiune.Succes!
                          Nu-i bun ala pentru un benzinar; la ~90 grade va avea deschiderea completa, prag de la care un termostat adecvat de-abia incepe deschiderea; motor la peste 90 grade n-ai sa vezi cu termostatul ala.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Revin cu noi informatii,aseara dupa cei 20 km si o oprire scurta in drum spre casa in sfarsit a crescut apa la patru linii iar dupa nici doua minute a scazut iar la doua si tot asa.Deocamdata nu am timp sa il schimb,ca solutie temporara am pus un carton pe jumatate de radiator poate ajuta la ceva.Cine stie cat costa un termostat Oem si garnitura lui,numele producatorului?Multumesc
                            "light up the darkness" Bob Marley

                            Comment


                            • Originally posted by john Q View Post
                              ...Cine stie cat costa un termostat Oem si garnitura lui,numele producatorului?Multumesc


                              Pretul exact nu-l stiu....De cand am masina- 2004 primele loturi- numai o sg data l-am schimbat, anul trecut, am cumparat un Gates care a venit cu garnitura proprie la vreo 55 lei....

                              Termostatul original care l-a avut masina mea era Calorstat si a cedat dupa vreo 8 ani; curios ca dupa a picat si senzorul, l-am schimbat si de atunci nu mai am probleme(am si GPL)

                              Comment


                              • Originally posted by john Q View Post
                                Revin cu noi informatii,aseara dupa cei 20 km si o oprire scurta in drum spre casa in sfarsit a crescut apa la patru linii iar dupa nici doua minute a scazut iar la doua si tot asa.Deocamdata nu am timp sa il schimb,ca solutie temporara am pus un carton pe jumatate de radiator poate ajuta la ceva.Cine stie cat costa un termostat Oem si garnitura lui,numele producatorului?Multumesc
                                eu am dat pe un termostat de origine 30 de lei,in ambalaj cu holograma
                                vroiam sa va intreb aveti idee la schimbarea radiatorului trebuie schimbat si antigelul,sau nu este obligatoriu?
                                Last edited by panselin4; 4 December 2013, 10:29.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google