Ventilatorul porneste la 98 grade si se opreste la 94 grade .Multumita?
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Originally posted by romulandu View PostAm fost la service acum doua zile si totul este OK.
Multumesc tuturor pentru raspunsuri.Computer, did we bring batteries?... Computer?...
Comment
-
Originally posted by bluee View PostVreau sa-mi spuna cineva la cate linii porneste ventilatorul.. Am mers ZNU-ul meu 21.000 km si niciodata nu am avut mai mult de 4 linii. La 4 linii cam ce temperatura are apa?? Intreb asta ptr ca in luna august (la 4 linii temperatura) cand am oprit masina am auzit un zgomot fin (care cred eu ca era de la ventilator) dupa ce am oprit masina. Zgomotul a incetat dupa 2-3 minute..Am patit asta o singura data.
Comment
-
La dci e alta treaba decat la mpi, mai ales daca e un model mai recent. Cica 2 liniute indica faptul ca motorul lucreaza la temperatura optima. Cel putin asa spun cei de la service...Computer, did we bring batteries?... Computer?...
Comment
-
@bluee: Ventilatorul la dCi porneste rar si atunci in mers si cand ai AC pornit.
La 4 linii sunt in jur de 90 +/- 10 grade.
Comment
-
Multumesc Andrei pentru raspuns..
SUPERCAR, am 4 linii doar prin Bucuresti (in aglomeratie) si pe drumul de la Predeal la Rasnov..In rest am 2 linii, indiferent daca este vara sau iarna..
O singura data mi-a pornit ventilatorul (asa cred eu, ptr ca l-am auzit dupa ce am oprit motorul) si tot 4 linii aveam.. Eu credeam ca pe la 6 linii porneste ventilatorul...
Comment
-
@bluee: Mai mult ca sigur ala era ventilatorul pe care l-ai auzit, daca era dupa oprire. Oricum la dCi nu se aude asa tare, fiind mai mic.
Comment
-
Nu stiu cum e la voi cu incalzitul motorului dar la mine in maxim 2 km e la 4 linii si acolo intepeneste...Si care e faza ca motorul nu se incalzeste pe loc??? De unde si pana unde? Tocmai am alimentat o baterie moarta in parcare si cat a stat 10-15 minute dintre care primele 2-3 hai maxim 5 minute la 2000-2500 rpm si restul la relanti a pornit GMV-ul de vreo 3 ori...SINGURUL motiv pentru care nu se recomanda incalzirea pe loc este POLUAREA stationara, dupa maxim 1 minut de la pornirea motorului se poate pleca de pe loc indiferent de temperatura lui, tehnic este corect faptul ca motorul se incalzeste in mers mai repede deoarece evident turatia este mult crescuta fata de relanti si la pornirea la rece amestecul este mai bogat deci arde mai cald...
DOOH
Comment
-
A inceput si la mine sa se manifeste problema cu liniutele de la temperatura. Am facut zilele astea vreo 300km, in afara localitatii, si nici la dus (07.00-09.30) nici la intors (18.00-20.30) nu s-a ridicat temperatura mai mult de doua linii. Mentionez ca a fost o zi calduroasa (cel putin la intoarcere) iar viteza a fost de max 100-110 km/h.
Loganul este din martie 2005 si are 108.000km. Pana acum, indiferent cat de frig era, tot ajungea temperatura la 4 linii, e adevarat mai greu ca vara dar dupa vreo 10km de mers in oras sau ceva mai mult in afara, ajungea la 4 linii.
Mentionez ca nu am schimbat deloc antigelul (din cate stiu se schimba la 4 ani), ci doar am completat de 2 ori cate 200gr in iarna 2005/2006 , respectiv 2006/2007.
O sa urmaresc sa vad ce se intampla cand mai scad temperaturile.Last edited by gabinicu77; 10 October 2008, 20:01.It's nice to be important but it's more important to be nice!
Comment
-
Salutare.
Am si eu o problema asemanatoare.
Logan 1,4 mpi din 2007 cu 65.000 km la bord. De vreo 2 luni am observat aceasta anomalie cu liniutele. Pornesc de pe loc, motorul e rece, 0 liniute. Merg ce merg, nu mult, se fac 2 liniute. Apoi dureaza aproape o vesnicie pana se fac 4. Problema e ca atunci cand se fac 4, nu ramane acolo. Cand cobor un deal, spre exemplu, revine iarasi la 2. Si pot merge asa mult timp. La 4 ajunge in general cand urc sau cand e turata mai tare.
Acuma, spuneti-mi si mie legatura dintre liniute si temperatura de functionare a motorului. In plus daca merge mult la 2 linii, nu inseamna ca e ceva defect? Pompa de apa,radiator, antigel?
Sa nu mai spun ca, mergand de vreo 2 luni asa, n-am mai vazut consum mediu sub 7. Eu care, la stilul meu de condus aveam consum mediu max 6.5, acum am intre 7.5 si 8.
Andrei, astept o parere de la tine in special si niste sfaturi... Si de la ceilalti ce au mai avut problema asta si cum au rezolvat-o. Multumesc.
Comment
Comment