Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O fi din sonda de temperatura,ceva condens pe mufe?

    Eu de exemplu aveam doua linii si furtunul acela de care spui era cald.

    Deci termostatul era deschis la doua linii ceea ce este anormal dar poate era sonda defecta,e un paradox.
    Last edited by john Q; 6 December 2013, 11:19. Reason: Automerged Doublepost
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • stie cineva cat costa o sonda? sau unde e situata sa o pot scoate sa incerc curatarea acesteia? parca n-as schimba sonda direct si sa ma trezesc ca nu e nici de la sonda...

      Comment


      • Nu ai ce sa cureti la ea,decat contactele poate cu niste spray,pretul este cu cateva posturi mai sus.
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • Cel mai bine le cumperi pe amandoua si ai terminat si vei avea 4 linii cu siguranta.
          Un termostat de origine este 35 lei
          Sonda temperatura 40-50 lei

          Comment


          • Unde-i 35 ron de origine ?
            sigpic

            Comment


            • Incearca la userul @evali_daniel.

              Comment


              • De origine incerta vroia sa zica.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Eu am luat si am luat din magazin, mentionez ca arata perfect identic ca cel original avut pe masina si culmea mai si functioneaza.

                  Comment


                  • Intreb si eu acum ca sa ma aflu in treaba dar codul asta pentru termostat este bun?
                    Cod producator: 8200 772 985
                    "light up the darkness" Bob Marley

                    Comment


                    • Iti recomand termostat thomson dauphine, nu stiu ce cod are, dar exact acelasi termostat am avut pe masina si l-am schimbat degeaba crezand ca e termostatul de vina si cand colo era sonda, asta e nu-mi pare rau ca l-am schimbat, cert e ca le am pe amandoua noi. Bafta!

                      Comment


                      • @John: da, acela e codul. thomson dauphine e producatorul si e cel care era si pe masina mea inainte sa il schimb.

                        Comment


                        • Mersi,incep sa am indoieli in legatura cu termostatul mai ales, vad ca s-a stablilizat la patru linii temperatura la apa si ramanea acolo o sa mai astept,duminica programasem sa schimb termostatul.

                          Am primit termostatul,in punga cu scrisul acela alb peste tot pieces d'origine dar fara eticheta cu holograma pe ea.Termostatul, pe o parte scrie France iar pe cealalta Calorstat plus o combinatie de cifre si litere pe tubul acela de cupru,temperatura de deschidere si V2142 iar pe garnitura Renault si codul 8200267272.
                          Last edited by john Q; 6 December 2013, 18:04. Reason: Automerged Doublepost
                          "light up the darkness" Bob Marley

                          Comment


                          • Eu nu as merge pe calorstat, pe un prieten de al meu la tinut 2 saptamani, s-a decalibrat nu stiu ce s-a intamplat si deschidea mai repede de 89 si cum a pus thomson masinuta sta la 4 linii.

                            Sent from my PMP3370B using Forum Runner

                            Comment


                            • L-am probat aseara intr-un ibric si cu un termometru stil tepusa alaturi,fix la 89 incepe sa deschida,oricum vad ca nu mi prezinta simptomele de acum cateva zile,apa in 2 km creste in 2 linii si dupa vreo 25 km creste la 4 si ramane acolo fara fluctuatii,caldura baga chiar inainte sa afiseze doua liniute si acum ma gandesc ca nu avea cum sa faca asta daca termostatul deschidea prea devreme.Mai degraba as suspecta sonda,ceva condens,ceva din instalatia electrica legat de masa.
                              "light up the darkness" Bob Marley

                              Comment


                              • Din cate stiu eu cand sunt fluctuatii de 2-4-2 nu este de la masa, poate gresesc, cand face probleme cablul de masa atunci urca la 6 si coboara iar la 4, asta in general cand sunt consumatori mari. Ce sa zic, mai testeaz-o si vezi cum se comporta.

                                Sent from my PMP3370B using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google