Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu m-a deranjat prea tare faza cu 2 liniute doar ca in ultima vreme ma cam rupe la consum in jur de 12-13 in oras motor de 1.4
    De vina pentru consum e aderenta proasta cauzata de zapada, pe care primaria a curatat-o cate un pic, pic. pic....si aproape deloc printre blocuri. Cat a fost uscat pe jos si afara erau -10 grade ziua, consumul era in limite normale, nu?

    Comment


    • Nu consumul e dinainte sa ninga..acu vreo 2 luni i-am facut un consum si m-am speriar....
      Totusi cat de fierbinte e furtunul cand deschide?

      Comment


      • Pai iarna, in Iasi, consumul e ~10-10,5% daca mergi la ore de varf. Consumul cum l-ai facut, de ti-a iesit 12-13%? Un termostat care nu functioneazaperfect, nu-ti influenteaza consumul in asemenea masura.

        Comment


        • Originally posted by Cosmin-Poe View Post
          PROBLEME IN PARADIS
          Dupa un drum de 40 de km, mers in conditii de iarna....liniile de la temperatura apei au sarit de la 4 la 6...apoi cand am plecat de pe loc au aparut toate 9 :| a scazut rapid apoi la 6 si apoi la 4....de la ce o fi problema ? Precizez ca mai jos de 4 linii nu a scazut
          Tu probabil ai prombleme cu firele de masa, daca citesti mai sus ai sa vezi ca au avut mai multi probleme asemanatoare cu a ta si au rezolvat cu inca un fir de masa.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Pai iarna, in Iasi, consumul e ~10-10,5% daca mergi la ore de varf. Consumul cum l-ai facut, de ti-a iesit 12-13%? Un termostat care nu functioneazaperfect, nu-ti influenteaza consumul in asemenea masura.
            consumul e facut : pus 20l benzina si distanta parcursa..numai in oras
            repet consumul e facut prin noembrie la inceput si de atunci sunt atent tot asa se duce 11-12..

            inca o data ) cat de fierbinte trebuie sa fie furtunul spre radiator cand termostatul e deschis..poti tine mana pe el?

            Comment


            • Daca termostatul e in mintile lui apa din furtun trebuie sa aiba ~85°C deci ar trebui sa friga la mana.

              Comment


              • Daca termostatul e inchis furtunul e rece.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Originally posted by dutzuu View Post
                  consumul e facut : pus 20l benzina si distanta parcursa..numai in oras
                  repet consumul e facut prin noembrie la inceput si de atunci sunt atent tot asa se duce 11-12..

                  inca o data ) cat de fierbinte trebuie sa fie furtunul spre radiator cand termostatul e deschis..poti tine mana pe el?
                  Nu prea poti tine mana pe el atunci cand termostatul deschide, cert e ca pe fremea asta motorul ruleaza mai mult cu el inchis.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Dupa vreo 2 km mers bara la bara am 4 linii, pornesc aeroterma pe treapta 2, caldura maxima. Scade la 2 linii, si urca abia dupa cateva minute de mers inapoi la 4.

                    Asta inseamna ca trebuie sa schimb termostatul?

                    1.4MPI din 2007.

                    Comment


                    • da,dar vezi de care cumperi

                      Comment


                      • AVEAM ACEEASI PROBLEMA am scos sonda am curatat-o si acum ridica la 4 fara problem. infapt nu termostatul era de vina.

                        Comment


                        • Daca scot sonda de temperatura sa o curat, va curge lichid?

                          Comment


                          • Bineinteles.
                            Curata-i contactele de la mufa, nu trebuie sa scoti mufa pentru asta.

                            Comment


                            • Pe mine m-a disperat, pana la urma schimb iar si termostat si pun si sonda de temperatura noua, azi in 230 de km statea 15-20 km la 4 linii, la urma 20-30 la 2 si tot asa si a fost destul de cald azi.... , am curatat mufa sondei de temperatura, sa o scot afara sa curat si partea care inregistreaza sau nu rezolv nimic? Uneori sta la 4 linii fara probleme, dar in majoritatea cazului face cum am mentionat mai sus.
                              Last edited by AdryanMarius; 17 March 2014, 20:19.

                              Comment


                              • am curatat mufa sondei de temperatura, sa o scot afara sa curat si partea care inregistreaza sau nu rezolv nimic? .
                                Nu prea ai ce sa cureti la partea care vine in contact cu lichidul de racire, doar daca folosesti apa de la canal in loc de antigel; raman la parerea ca termostatul nu inchide corect circuitul spre radiator.
                                Attached Files
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google