Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • spik
    replied
    Eu stiu ca motoarele cu ardere interna au un regim de temperatura optim la care merg. Aceasta temperatura este undeva la 90°C.
    La vechea Nova gti avand probleme cu racirea am pus termocupla ce deschidea la 70°.
    Am gasit un termostat ce deschidea undeva la 75° , daar l-am schimbat repede deoarece a crescut consumul!
    Astfel vara puneam termocupla, de pe radiator, vara de 70°, iarna pe cea originala de 86°.
    Acum nu stiu daca sunt, si nu cred, diferente intre motoarele de pe logan la temperatura optima de functionare.

    Leave a comment:


  • kossak
    replied
    Originally posted by kossak View Post
    Am auzit si eu de la mai multi ca e ok Wahler de aceea am decis sa-l incerc. Eu l-am prins la promotie la 50 de lei. Cert e ca urca foarte foarte repede la 4 linii si ramane acolo.
    ....si asta a a mers asa pana la venirea frigului. De cand au scazut temperaturile foarte rar mai am 4 linii.

    Dupa cum zicea si t0rquemada, eu sunt convins ca problema e de afisaj in TdB.
    Asta e al 3-lea termostat si a doua sonda de temperatura ( cica "de origine").

    Eu unul n-o sa mai insist.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    Eu nu cred nimic - am aratat doar ce scrie uzina ( producatorul motorului )

    Daca tu preferi sa te iei dupa firme care isi promoveaza produsele fara sa aiba habar ce vand, e ok
    prefer sa nu bat campii ca tine. ti-a explicat si colegil ca la E 4 deschide la 83 de grade. cartea aia, pusa de tine e p;entru euro 3.
    suna la dacia, la vocea clientului si te lamuresti.
    nu mai induce lumea in eroare.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    ei uite ca nu e cum crezi tu. cele de euro 4 deschid la 83

    Eu nu cred nimic - am aratat doar ce scrie uzina ( producatorul motorului )

    Daca tu preferi sa te iei dupa firme care isi promoveaza produsele fara sa aiba habar ce vand, e ok

    Dupa cum a zis colegul mai sus, probabil unii din voi aveti termostate pt climat desertic/tropical; e cam la fel cu alte piese ( filtre, bujii ) facute prin mexic si vandute ca piese de origine......acelea merg ok, insa vedeti ca nu tot ce zboara se mananca


    Pt a preintampina probleme cu liniute la diesel ( benzinarul oricum nu e pretentios ) eu zic ca, inainte sa cumparati thermostat ( sau oricare piesa ) sa mai cititi manualul.....si sa adaptati la ce avem in romania

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    E de discutat temperatura de deschidere a termostatului, care de obicei e corelată cu tipul de climă din zona în care se livrează mașina.

    89 e ok pentru România și/sau climat foarte rece, dar e criminal pentru mașini livrate în zone calde(Turcia, Africa, Iran, India etc) unde trebuie temperatură de deschidere mică gen 83 (sau mai mică)

    Dacă deschide de la 72 de grade și e de origine(dar pentru climat tropical !) e ok să-l folosești în România? Da, dar doar vara !

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Eu am dat 85lei anul trecut in ianuarie whernet parca sau ceva de gen si e ok pana acum. Dar daca ai caldura cum trebuie eu zic sa nu te complici cu schimbatul, plus ca e de demontat sa-l schimbi crede-ma

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    Se observa debut deschidere ( 89 ) la TOATE motoarele si final deschidere (99) .......
    ei uite ca nu e cum crezi tu. cele de euro 4 deschid la 83
    ultimul e de origine si tot la 83 deschide.

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    dar la cat costa, mai stau cu asta pe care il am.

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
    Last edited by B997NDL; 15 January 2016, 00:12. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Eu nu inteleg de unde scoateti treaba cu termostate diferite ; dieselul nu ma intereseaza, dar azi m-ati facut curios asa ca uite ce spune manualul

    Se observa debut deschidere ( 89 ) la TOATE motoarele si final deschidere (99) .......

    In plus, cum s-a scris mai sus, poate fi si o eroare de afisaj; temp reala este normala ( 4 linii ) dar afiseaja numai 2 ( eroare display sau eroare circuit sonda temp apa )
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    La consum la fel. Nici o diferenta, eu nu am vazut nimic diferit. Poate mai putin galagioasa dar ceva neglijabil. Nu stiu daca dauneaza, eu am pus sa vad eu 4 linii acolo ca am crezut ca deaia nu aveam caldura... si pe ala vechii l.am vandut cuiva si a zis ca merge perfect dar tot la 2 linii.

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by mariusstf View Post
    L.am pus pe cel de euro 3 acum am 4lini , masina merge la fel.
    nici la consum nu e nicio diferenta ?

    poate ar trebui sa pun si eu termostat de E3.. nu "cauzeaza" ?
    Last edited by B997NDL; 14 January 2016, 20:16. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Nici după 126 de pagini nu s-a înțeles că e posibil ca temperatura afișată pe TdB să fie diferită(a se citi afișată eronat ) de cea reală citită de injecție - motivele au fost descrise de n ori pe acest topic.

    Am avut ocazia să folosesc, pentru câteva zile un Logan I 1,4 (2005) cu termostat și sondă temperatură originale, fără modificări(fire de masă) și ghici ce, 4 pavele tot timpul.

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    86grade mai exact apar 4linii. Eu am avut 4linii si la -15 dupa vreo 20km, dar repet am termostat de e3 si deschide 89. O sa pun o poza sapt viitoare cand se anunta friguri serioase

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    Deci, care e temp optima de lucru a dieselului potrivit manualului ? ( retoric)
    Pai daca dieselul vine echipat cu un termostat de 83, iar benzinarul cu 89, rezulta ca temperatura optima este mai mica decat a unui motor pe benzina. Iar daca 4 linii se fac atunci cand temperatura motorului ajunge la ~80 grade, e clar ca pe ger dieselul nu atinge aceasta temperatura.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Ceea ce nu ( vreti ) sa intelegeti este ca, chiar daca sunteti 1,2,3 ....n care nu atingeti 4 linii, nu inseamna ca este normal...
    Normalul este ce scrie in cartea tehnica a motorului diesel de logan.....de acord?

    Masina va merge la fel pt ca UCE face adaptarile necesare.....care sunt costurile, asta se vede mai tarziu

    Deci, care e temp optima de lucru a dieselului potrivit manualului ? ( retoric)

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Eu va zis asa diesel euro 4 in speta cel de 85cp nici vara nu urca la 4 linii daca nu dai drumul la ac. Am asa ceva nu existau probleme de nici un fel, am un amic acelas model la fel 2 linii. Citeam pe net ca cele euro 4 au altfel de termostat care deschide la 83 iar cele euro 3 la 89, nu venea a crede. Am fost la magazin luat termostat specific de euro 3 m.a intrebat vanzatorul de care si scria pe el 89grade, dat jos al meu scria pe el 83, automat nu o sa.ti apara 4 linii atata timp cat calculatorul iti va arata 4 linii doar cand trece peste 86grade. L.am pus pe cel de euro 3 acum am 4lini , masina merge la fel. Eu aveam probleme cu caldura, am crezut ca e termostatul, nu era el de vina, ci caloriferul. Deci prin urma asa sunt din fabrica dci.uri noastre termostatul deschide la 83, 4 linii apara la 86, deci e normal sa nu vezi niciodata 4linii la dci e4, poate doar vara la 50de grade afara

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google