idee e ca poate baga caldura si daca motorul n-are temperatura optima.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Originally posted by B997NDL View Postsi mie imi merge caldura bine, dar consumul... anul asta ii pun carton.
din cate am inteles, caldura nu se bazeaza doar pe pemperatura motorului. exista un radiator...
Comment
-
Cine zicea că la Diesel nu mai vede până la primăvară 4 pavele pe ceasul de temperatură lichid răcire motor?
Poză făcută în seara aceasta după o plimbare printr-un Bucureşti plin de luminiţe (doar în centru, bineînţeles) şi într-o atmosferă hibernală autentică.
Comment
-
Problema Liniute Apa
Am o problema la logan 1.4 mpi din 2008, nu mi se mai ridica apa la 4 liniute sta doar la 2, in masina se face cald repede ca si inainte, si masina nu mai trage abia ajung la 100-110 km/h si consuma mai mult. Ce problema ar avea?
Comment
-
Sint muuuulte pagini aici pe forum despre problema 2-4 pavele temperatura apa, atitea discutii au aparut ca la Logan 2 au renuntat la termometru lichid de racire in tabloul de bord si au revenit la model Dacia 1300 cu un bec care se aprinde cind creste temperatura prea mult.
Na ! Mergem inainte !
Comment
-
Faptul ca soferul este multumit de temperatura data de climatizare,care poate fi 75 gradeC,este una,iar realizarea unui regim termic optim pentru motor,este cu totul altceva.Fiecare poate fi mai mult sau mai putin exigent,cu propria masina.Faptul ca trebuie sa mergi,relativ,"legat la ochi",prin eliminarea unui instument de supraveghere a temperaturii motorului,nu o consider o masura benefica,unii o sa-i de o conotatie economica,dar indiferent ce-o fi,nu sprijina pe sofer in supravegherea motorului...
Comment
-
Originally posted by eugen59 View Post... si masina nu mai trage abia ajung la 100-110 km/h ...sigpic
Comment
Comment