Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut si la mine de cateva luni indicatorul de tem. lichid de racire nu mai arata 4 liniute dacat pt cateva secunde. Am cumparat termostat nou (90 lei) de la o reprezentanta Dacia si l-am schimbat, acum sper sa ma tina macar 5 ani termostatul nou cat ma tinut si cel de fabrica.

    Comment


    • al meu, luat din reperezentanta a fost defect de la bun inceput. si a doua oara am dat 45 ron pe un calorstat care pana acum merge brici. asa ca... eu unu m-am c-am lamurit si de reprezentante... de bani aia cata am dat la ei pe cel defect luam doua calorstrat-uri... parerea mea e ca la reprezentanta sa te duci numai la reparatii mai mari, ca sa ai garantie la lucrare, nu prea se merita sa iei piese si sa le montezi pe cont propriu si sa patesti ca mine, eu am avut noroc, 105 roni nu e o pierdere mare...

      Comment


      • In diminetile zilelor de 8 si 9 ianuarie, cand au fost -16, -18 (sau cat or fi fost), mi s-a intamplat sa oscileze de vreo 2 ori pavelele de la indicatorul de temperatura a apei de vreo doua ori (2-4-2-4) inainte sa se stabilizeze la 4. L-am urmarit pana acum, dar s-a comportat normal.
        Vi s-a intamplat si voua (cei care ati mers cu masina pe gerul ala), sau termostatul meu are inceput de sfarsit?
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Eu pe ger aveam 4 pavele, acuma pe "caldura am 2 foarte mult timp. Deci ori carton ori alt termostat.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Pai si eu aveam 4 pavele, dar pana sa ajunga la 4 s-a jucat putin cu nervii mei.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • si eu am mers in zilele alea, insa n-am sesizat oscialtii 2-4-2...
              doar timpul in care imi afisa 4 pavele crescuse simtitor.
              2 pavele imi afisa in 7-8min.

              acum imi afiseaza in 4-5 maxim, la prima ora.

              @vitriol, acum mai ai oscialtii dimineata, de cand s-a incalzit?

              Comment


              • Iarna asta, dupa aproape 8 ani, a inceput sa-mi arate 2-4-2-2-2-2-2-2-4-2-2-2-2 )
                Asa ca l-am schimbat si de atunci arata 2-4-4-4-4-4 )
                Nu stiu ce e, m-a costat vreo 80 de Lei. L-am schimbat la service, atunci cand am dus masina la reparat ca mi-o lovise un "bulgar".
                MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                Comment


                • ai mai spus pe aici, am avut si io o perioada in urma cu 2-3 ani, in sezonu' rece, de oscilatii 2-4-2-...cu stabilizare in final pe 4, si nu doar la prima ora / pornire din zi.
                  n-am schimbat nimic, am curatat bine mufa / contactele cu spray de contacte...si surprinzator de atunci n-a mai oscilat.

                  Comment


                  • nu e musai sa fie termostatul de vina pt oscilatii, poate sa fie si senzoru de temperatura a apei

                    eu am schimbat 3 termostate, toate de origine (cate unul pe an, cel cu care a venit din fabrica a tinut 3 ani), cu tot cu antigel de fiecare data si dupa 2-3 zile iar incepea cu 2-4-2 etc....vara nu face deloc, numai cand scade temperatura

                    consumul a ramas aproximativ acelasi, ii dau pace. eu am observat ca am pot sa merg 200 de km continuu cu 4 pavele si dupa cateva serpentine sa cada la 2 linii...posibil eroare de afisaj/masa insuficienta mai fericiti sunt cei cu logan 2 ca nu mai vad indicatorul buclucas
                    Last edited by cristi....; 20 January 2015, 19:07.

                    Comment


                    • excat. la mine se pare ca nu facea bine contact senzorul de temperatura, sau erau murdare contactele

                      Comment


                      • Cat de mult influenteaza pornirea caldurii timpul de a ajunge temperatura lichidului la 4 linii? Daca pornesc caldura, pe treapta 2, in oras nici in 3-5 km nu urca pana la 4 linii. Daca astept sa urce la 4 linii si pornesc caldura, nu mai scade. O singura data a scazut, cand am oprit la relanti, am oprit si caldura si a durat 5 minute sa urce inapoi la 4 linii, la relanti.

                        Trebuie schimbat termostatul?

                        Comment


                        • Termostatul e bun.El lucreaza la pragul de temperatura stabilit(90 GradeC),problema consta in conditiile in care motorul ajunge sau nu,la acel prag.Totul consta in compromisul dorit,caldura mai repede in masina,sau motor in regim termic,mai rapid.

                          Comment


                          • Sonda in sine masoara temperatura lichidului de racire, nu a motorului, care are niste grade in plus.

                            Comment


                            • Imi cer scuze de eroare,data viitoare o sa precizez si coeficientii de corectie...

                              Comment


                              • De cand am temperaturi cu plus, sta la 4 linii. Intre 0 si -10 grade sta pe al 2 linii desi face caldura. Cand era ger ca lumea urca la 4 linii.
                                Nu ma mai agit.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google