Salut si la mine de cateva luni indicatorul de tem. lichid de racire nu mai arata 4 liniute dacat pt cateva secunde. Am cumparat termostat nou (90 lei) de la o reprezentanta Dacia si l-am schimbat, acum sper sa ma tina macar 5 ani termostatul nou cat ma tinut si cel de fabrica.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
al meu, luat din reperezentanta a fost defect de la bun inceput. si a doua oara am dat 45 ron pe un calorstat care pana acum merge brici. asa ca... eu unu m-am c-am lamurit si de reprezentante... de bani aia cata am dat la ei pe cel defect luam doua calorstrat-uri... parerea mea e ca la reprezentanta sa te duci numai la reparatii mai mari, ca sa ai garantie la lucrare, nu prea se merita sa iei piese si sa le montezi pe cont propriu si sa patesti ca mine, eu am avut noroc, 105 roni nu e o pierdere mare...
Comment
-
In diminetile zilelor de 8 si 9 ianuarie, cand au fost -16, -18 (sau cat or fi fost), mi s-a intamplat sa oscileze de vreo 2 ori pavelele de la indicatorul de temperatura a apei de vreo doua ori (2-4-2-4) inainte sa se stabilizeze la 4. L-am urmarit pana acum, dar s-a comportat normal.
Vi s-a intamplat si voua (cei care ati mers cu masina pe gerul ala), sau termostatul meu are inceput de sfarsit?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
si eu am mers in zilele alea, insa n-am sesizat oscialtii 2-4-2...
doar timpul in care imi afisa 4 pavele crescuse simtitor.
2 pavele imi afisa in 7-8min.
acum imi afiseaza in 4-5 maxim, la prima ora.
@vitriol, acum mai ai oscialtii dimineata, de cand s-a incalzit?
Comment
-
Iarna asta, dupa aproape 8 ani, a inceput sa-mi arate 2-4-2-2-2-2-2-2-4-2-2-2-2 )
Asa ca l-am schimbat si de atunci arata 2-4-4-4-4-4 )
Nu stiu ce e, m-a costat vreo 80 de Lei. L-am schimbat la service, atunci cand am dus masina la reparat ca mi-o lovise un "bulgar".MULTA LUME, PUTINI OAMENI...
Comment
-
ai mai spus pe aici, am avut si io o perioada in urma cu 2-3 ani, in sezonu' rece, de oscilatii 2-4-2-...cu stabilizare in final pe 4, si nu doar la prima ora / pornire din zi.
n-am schimbat nimic, am curatat bine mufa / contactele cu spray de contacte...si surprinzator de atunci n-a mai oscilat.
Comment
-
nu e musai sa fie termostatul de vina pt oscilatii, poate sa fie si senzoru de temperatura a apei
eu am schimbat 3 termostate, toate de origine (cate unul pe an, cel cu care a venit din fabrica a tinut 3 ani), cu tot cu antigel de fiecare data si dupa 2-3 zile iar incepea cu 2-4-2 etc....vara nu face deloc, numai cand scade temperatura
consumul a ramas aproximativ acelasi, ii dau pace. eu am observat ca am pot sa merg 200 de km continuu cu 4 pavele si dupa cateva serpentine sa cada la 2 linii...posibil eroare de afisaj/masa insuficienta mai fericiti sunt cei cu logan 2 ca nu mai vad indicatorul buclucasLast edited by cristi....; 20 January 2015, 19:07.
Comment
-
Cat de mult influenteaza pornirea caldurii timpul de a ajunge temperatura lichidului la 4 linii? Daca pornesc caldura, pe treapta 2, in oras nici in 3-5 km nu urca pana la 4 linii. Daca astept sa urce la 4 linii si pornesc caldura, nu mai scade. O singura data a scazut, cand am oprit la relanti, am oprit si caldura si a durat 5 minute sa urce inapoi la 4 linii, la relanti.
Trebuie schimbat termostatul?
Comment
-
Termostatul e bun.El lucreaza la pragul de temperatura stabilit(90 GradeC),problema consta in conditiile in care motorul ajunge sau nu,la acel prag.Totul consta in compromisul dorit,caldura mai repede in masina,sau motor in regim termic,mai rapid.
Comment
Comment