Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta ziceam si eu de ceva ani incoace. Oricum, in cilindri e ok temperatura de lucru.

    Comment


    • In Decembrie 2014 am avut masina lovita de un bulgar. Am dus-o la reparat la inceputul lui Ianuarie, anul curent. Daca tot imi reparau masina, le-am zis sa schimbe si termostatul. Are 7 ani, cel original, si incepuse sa dea usoare semne de oboseala.
      Au pus unul nou, tot original, toate bune si frumoase, doar ca de vreo 2 zile am constatat ca pierde antigel. Nu mult, dar pierde.
      Am desfacut termostatul, am sters de depuneri partea din aluminiu, l-am pus la loc. Tot pierde, mai putin, dar tot se prelinge ceva-ceva antigel.
      Am cumparat niste silicon negru pentru etansat garnituri (se foloseste si la chiuloase), am dat din belsug, l-am pus la loc aseara si astept pana maine dimineata sa se intareasca, apoi ii dau cheie si ma plimb putin cu ea. Teoretic nu ar trebui sa mai piarda nici o picatura. Daca tot se intampla treaba asta, ma declar invins si o duc la unii mai priceputi ca mine.
      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

      Comment


      • poate problema e la colierul ala de prindere/fixare de pe carcasa termostatului.

        Comment


        • @Marvis, vezi daca te-ai legat la cap desi nu te durea...

          Vuieste forumu' de pareri negative in legatura cu termostate (noi) schimbate, ma refer inclusiv la cele de origine, cum ca ar fi de fapt mai proaste decat cele vechi montate in fabrica. Se pare ca sunt certitudini, nu doar pareri.
          Mai bine il lasai asa cu semnele lui de oboseala...nici preventia asta nu e buna tot timpu'.
          Nu cred ca e de la colierul de prindere sau de la furtun problema.

          Comment


          • Termostatul ce nou functioneaza perfect. Cel vechi incepuse sa stea mai mult pe 2 pavele in loc de 4. Problema este ca noua garnitura nu e asa buna, nu etanseizeaza perfect. Oricum, nu pierdea mult antigel si o facea doar la turatii mari, dar... de ce sa nu reparam, nu?
            Asa ca am curatat blocul de aluminiu si apoi am dat cu gasket silicon pe garnitura, pe blocul de aluminiu, pe buza corpului de plastic, lasat sa se zvante si asamblat la loc, apoi completat cu antigel.
            In seara asta o sa fac si o proba. Am zis sa stea macar 24 de ore fara sa fie masina folosita, sa aibe timp siliconul sa se formeze ca o garnitura.
            MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

            Comment


            • Sper ca n-ai dat cu silicon d-ala odinar, de genu' red gasket.
              Iti recomand silicon negru de la Victor Reinz (Reinzosil) cu rezistenta pana la +300grC sau Loctite (nu mai stiu indicativul, dar e cel indicat inclusiv ptr. etansat pompa de apa).
              V. Reinz e cca. 30-35lei / tubul, Loctite e ceva mai scump. Ambele sunt premium, sa zic asa, special concepute ptr. etansari la elemente cu variatii mari de temperatura.

              Red gasket (indiferent de marca - eu am folosit de la 2+2) e o porcarie, din proprie experientea iti spun ca nu o sa tina prea mult.
              Eu am folosit la capacul culbutorilor si din cauza supurarilor de ulei aparute ulterior, a trebuit sa curat tot si sa vin cu alt silicon, de calitate de data asta, V. Reinz.
              Last edited by Kojak; 2 February 2015, 18:04.

              Comment


              • Cu garnitura de la termostat am avut si eu probleme. Eu am pus un rahat de claxcar si am folosit garnitura ce a venit in cutie. Am ajuns sa completez saptamanal cu antigel, Am incercat inclusiv cu silicon, n-a functionat. Apoi am pus la loc garnitura originala si brusc am scapat de problema.
                Dupa cateva luni iar am inceput sa am doua liniute in bord ( schimbasem si sonda dupa termostat), am pus la loc termostatul vechi. Am ramas in continuare cu 2 liniute.
                Vb aia: buy cheap, buy twice.
                Caldura baga bine de tot deci probabil problema e de la sonda. Nici nu ma mai stresez.
                Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                Comment


                • Nu am pus silicon rosu, ci unul negru cu ceva nume nemtesc. Am dat 15 Lei pe un tub micut. Sper sa fie bun. De curiozitate, am dat ieri cateva puncte si pe o tabla de langa gardul unde parchez masina. De dimineata se intarise ca un cauciuc moale, ca o garnitura. Se intindea destul de mult pana sa se rupa, dar incercand sa-l strapung cu unghia, nu se putea, doar se afunda. Doar daca intindeam de el destul de mult se subtia pana se rupea.
                  MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                  Comment


                  • Daca-i nemtesc si negru, posibil sa fie V. Reinz. E f. bun, daca l-ai aplicat corect o sa-si faca treaba.

                    Comment


                    • Revin cu update: nu mai curge
                      Am fost la masina, am tinut-o pornita vreo 25 de minute, am turat-o cate 5 secunde la 4000 de ture, m-am uitat atent la imbinari si nu mai curge.
                      Cand a ajuns la 4 pavele, a pornit ventilatorul pe treapta 1 si dupa 2-3 minute si pe treapta 2. A stat asa vreo 5 minute, a coborat la treapta 1 vreo 2 minute si apoi s-a oprit. Apa a stat tot timpul la 4 pavele. Antigelul, pe care-l completasem pana aproape de gradatia maxim, a urcat 2 degete cat se invartosa ventilatorul, apoi a scazut 2 degete sub maxim si pe acolo a stat pana m-am plictisit si oprit masina.
                      Ma bucur ca nu mai curge si sper sa tina siliconul asta ani buni!
                      Pe ambalaj scrie Breckner. Am de la ei radiatorul de AC. L-am schimbat acum mai bine de un an si functioneaza impecabil. E o idee mai zgomotos decat cel original, dar functioneaza perfect. Sper ca si acest silicon pentru garnitura de la Breckner sa fie ok.

                      PS. Nu am dat cateva ture cu masina deoarece atunci cand am venit acasa, femeia m-a servit cu o bere si... am uitat si am baut-o ;))
                      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                      Comment


                      • Sa fie noroc. Si nu regreta ca ai inlocuit termostatul, ca ai facut bine.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Salutare, la varsta de 10 ani mi s-a intamplat nenorocirea cu fluctuatile liniilor. Am masurat cu elm 327 temp apei, cu termostatul original greu urca pana la 86 maxim in mers, dupa care cadea brusc pe la 75 si apoi incetisor iar urca pe la 84..
                          Astazi am schimbat termostatul cu unul Wahler, cel mai scump. In mers imi urca la 89 dupa care iar cade pana in 80 si dansul incepe din nou.
                          Parerea mea e ca termostatul original era pe dusa. Am facut un lucru bun ca l-am schimbat.
                          Tin sa precizez ca am curatat cu spray mufa de la sonda de apa.
                          Oare sa incerc cu tragerea masei suplimentare, pentru ca de multe ori stand la relanti a coborit la 2 linii, am pornit ventilatia, farurile, si dezaburirea dupa care a sarit inapoi la 4 linii pentru cateva minute.
                          Astept parerile voastre.
                          Multumesc. Bogdan.

                          Comment


                          • Sa nu fie si termostatul nou defect, eu am patit-o
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • cine a pus masa suplimentara, de unde a cumparat cablu, si de ce dimensiune trebuie?

                              Comment


                              • Salut,eu am folosit cablu de transfer curent .. cel mai ieftin 20 lei si l.am flosit pe cel negru intre.. bat-motor....mat-caroserie...motor-caroserie....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google