Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aha..am crezut ca te referi la surubul de pe caroserie, de sub admisia filtrului de aer, chiar langa baterie, ptr. ca la mine asa pleaca cablul de masa de la baterie, pus din fabrica.

    Unde spui tu de suportul ala care e ca o ureche, cel putin la masina mea, nu exista si n-a existat prins niciun cablu.

    De urechea aia se prinde un ansamblu de 2 coliere din plastic care sustin conductele de la lichidul de racire, atat.

    Comment


    • Salut. Azi am desfacut toate firele de masa pe care le-am gasit in compartimentul motorului. Le-am slefuit, am dat cu spray de contacte si le-am uns cu vaselina. Am cumparat de la dedeman 3 metri de cablu cu cupru litat de 10 mm, si am tras asa:
      1. cablu suplimentar de la borna, pana la caroserie.
      2. borna > motor
      3. motor> caroserie

      Comment


      • Originally posted by hunior View Post
        1. cablu suplimentar de la borna, pana la caroserie.
        2. borna > motor
        3. motor> caroserie
        1. detalii prindere caroserie (de unde?)
        2. detalii prindere motor (de unde?)
        3. detalii prindere motor - caroserie (de unde, ca pozitii?)

        Comment


        • La ph1 2005 acolo e un cablu de masă, idem la un ph2 din 2010. Poze când pot.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • O sa fac si eu poze. ph1 2006.

            Comment


            • 1. cablu suplimentar de la borna pana la caroserie, am adaugat un fir in plus la firul cel scurt de la baterie, ce vine langa far, in fata bateriei. practic s-a dublat.
              2. borna > motor: la motor am adaugat langa senzorul de turatie, inspre cabina,este un suport din metal ce tine cablajul acela gros.am folosit surubul de acolo.
              3. motor caroserie> suportul de ridicare a motorului, si langa distibutie pe oala telescopului sub conductele AC, este un surub, l-am folosit pe acela.

              La altenartor nu am gasit nici un surub ca lumea, pe care l-as putea folosi.

              Comment


              • Mersi.

                Totusi, nu era suficient doar un singur cablu suplimentar?

                Eu speculez sa pun doar 2, dar in final cred ca ma rezum la pct. 3 si cel mult pct. 1.

                Ai observat vreo diferenta la pornire? Teoretic ar trebui sa o ia putin mai repede la cheie.
                Last edited by Kojak; 5 February 2015, 02:26.

                Comment


                • Ai vazut multe cabluri litate patrate? Da stiu, conteaza suprafata sectiunii, care la un cablu rotund e direct proportionala cu patratul diametrlui.
                  Puteai sa cauti si tu mai in google ca 1 AWG are 42 mm patrati sectiune. Insa pentru cine nu a lucrat cu cabluri des (deci si eu), e mai usor de imaginat cum arata daca vorbesti de sectiune. Cablul ala de 1.5 mm patrati de priza are vreo 1.5 mm diametru.
                  Nea kojak, vezi sa nu frece cablul de tabla, daca e cazul inveleste-l cu izolir band din ala cu panza.
                  Gata cu offtopicul ca iar iau warn.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Pai stai putin, izolatia existenta a cablului am vazut ca e chiar f. buna si groasa, adica mult mai buna decat orice izolir. Are ceve in cazu' asta, daca atinge de tabla?
                    Deci cate cabluri trebuie sa pun, e suficient unu'?

                    Comment


                    • Cu riscul,ca unii vor zice ca ma bag in seama,voi explica in ce fel procedez eu in situatii de acest gen(masa neconforma)... Leg un fir de 1,5mm2(dar nu conteaza prea mult sectiunea),lung de 4 sau 5 metri,de masa motorului(chiar de alternator,daca e posibil)care imi permite sa masor cu aparatul de masura(voltmetru),caderea de tensiune,generata de contace imperfecte,in orice punct de masa de pe masina,corectind prin curatare si stingere,doar punctele care sunt afectate.Indicat a se face masuratorile,e,cu toti consumatorii maxim posibil conectati,deoarece caderile de tensiune pe punctele de masa afectate,vor fi maxime ca valoare.Dublarea instalatiei de masa,e necesara doar acolo unde din proiectare sau din economie,instalatia este subdimensionata,altfel eu o consider lipsa de profesionalism... Firul care ma ajuta in cadrul masuratorilor,il leg pe alternator sau motor,deoarece in timpul functionarii motorului,alternatorul este sursa de enegie...,acumulatorul,fiind un consumator.

                      Comment


                      • de 2 zile nu mai urca apa la 4 linii...ce s-a intamplat: acum 2 zile, in timp ce mergeam, am apasat pe un buton la casetofon sa schimb melodia moment in care apa a scazut de la 4 la 2 linii. am zis ca nu e bai, isi revine ea, insa se pare ca nu si-a mai revenit. azi am mers cu ea mai mult, am mers si vreo 30 de km la 3500-3750rpm in tr 5 si nimic, tot la 2 linii ramane. caldura da, adica am pus-o la caldura la blana la picioare si am oprit-o ca devenise prea cald. am deschis si capota, am pus mana pe furtunu gros, care merge in radiator, era cald dar am putut tine mana pe el, cand am pus mana pe carcasa termostatului era fierbinte. termostatul l-am schimbat acu 1 an de zile, la fel si antigelul. intrebarea mea este: trebuie sa schimb iar dracia asta de termostat? consumul a ramas la fel, 6.5%, insa e oarecum irelevant, fiind pe o distanta apreciabila, de vreo 6 mii de km, e greu sa modifici un consum mediu pe 6 mii de km in 2 zile, la acelasi stil de mers

                        am monitorizat si cantitatea de benzina consumata, are o functie in cb, cantitatea de benzina consumata de la ultima resetare si nu mi s-a parut sa fie o anomalie in consumul de carburant, sa pape prea mult
                        multumesc!
                        Last edited by cristi....; 7 February 2015, 17:26.

                        Comment


                        • Furtunul de la radiator daca se incalzeste in primele minute, la fel ca cel dinaintea termostatului,termostat blocat pe deschis.


                          Sent from my Nokia 3310 using Morse.
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • asa ma enerveaza termostatul ala, o tiganie ) in fiecare an trebuie sa schimbi termostatu lu peste prajit. de incalzit, se incalzeste foarte rpeede la 2 linii numai ca nu mai urca la 4. posibil sa fie si o problema de natura electrica pt ca asa cum am zis, cum am apasat pe un buton a scazut imediat si temp....

                            Comment


                            • O fi fost coincidenta.
                              Verifica cu motorul rece ce am scris mai sus.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • o sa verific, ms

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google