Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lenush64
    replied
    Originally posted by mariusstf View Post
    Dar nu stiu de ce aveti atatea probleme, 1.4 al tatalui meu are aproape 11ani si nu a avut niciodata probleme cu termostatul , si nici gmv nu-i porneste, fie iarna fie vara. Rar dar foartr rar vara il mai auzi odata intr.o luna poate... dar nici macar atata.
    Posibil, daca pornesti motorul vara,odata pe luna si circuli 3 Km...Sa ne spuna cei ce folosesc intens Loganul (1,4) vara,si cum functioneaza GMV-ul in conditii de 35 gradeC si chiar mai mult...

    Leave a comment:


  • chitziman
    replied
    m-am intors de la service..in prezenta mecanicului a facut la fel urcat la 6 linii..totul cald..a scos mufa de la sonda de temperatura a pus-o la loc..apoi a vent inginerul pe tester totul a decurs normal a pornit GMV ..m-a trimis acasa.
    faza e cred ca e totusi ceva la mufa aia..a fost dat cu spray de contact acu 2 saptamani totusi

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Eu m-am referit strict la benzina. Pentru ca am si una si alta. Am si specificat 1.4.

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Atentie,despre ce sistem de racire e vorba...! Motoarele sunt diferite(benzina si diesel),iar dieselul se incalzeste mai greu,chiar de e vara,iarna nu mai vorbim...

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Oricum legat de gmv , sonda e cea care da comanda. Dar daca gasesti pe cineva cu un tester, in mers vezi cand iti apar 6lini cte temperatura are apa. Si imediat descoperi unde problema. Dar nu stiu de ce aveti atatea probleme, 1.4 al tatalui meu are aproape 11ani si nu a avut niciodata probleme cu termostatul , si nici gmv nu-i porneste, fie iarna fie vara. Rar dar foartr rar vara il mai auzi odata intr.o luna poate... dar nici macar atata.

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
    Last edited by mariusstf; 27 October 2015, 23:54.

    Leave a comment:


  • chitziman
    replied
    ar fi prea tare, pentru ca pe 13 inainte sa-mi schimbe termostatul , a schimbat sonda..si facea la fel 4-2-4 a pus-o la loc pe cea veche si a schimbat doar termostatul pana la urma

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Sa nu fie de la sonda de temperatura, sa numai citeasca bine valorile astfel nemaidand valorea corecta numai comanda gmv sa porneasca.

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • chitziman
    replied
    cablurile la baterie au fost curatate pus niste ulei acolo in service si parca a curatat si masa de la baterie unde vine prins cand a schimbat termostatul..
    pe mine ma enerveaza ca nu a pornit GMV in 5-6 minute, sper sa nu fie varza termostatul asta ca e chiar aiurea ca e si original..

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Salut. Stiu doua cazuri care le.am rezolvat eu din ce am citit pe net. A oxidat cablu de la masa "-" atat la baterie cat si unde se prinde pe caroserie. Le.am smilgheruit bine, atat borna cat si capetele cablului si merge perfect . Are masa inperfecta si da eroare in calculator si deaia apar 6 lunii daca era sa fiarba urca imediat la maxim.

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • chitziman
    replied
    Revin pe 13 octombrie cum va spuneam am schimbat termostatul.
    Astazi am facut un drum pana la targoviste..dus totul ok.
    Cand m-am intors in seara asta pe la podul constanta, vad temperatura la 6 linii, m-au luat toate caldurile, trag pe dreapta si pornesc AC sa porneasca gmv scade la 4, pana acasa s-a mentinut la 4.

    In parcare o pornesc dupa aproximativ 5-6 minute dupa ce am avut 4 linii, si cu caldura pornita a urcat iar la 6 linii.repet faza cu pornitul AC scade iar la 4.
    Am facut testul asta inca de 2 ori.
    L-am sunat pe injiner..maine ma duc peste ei, ca ma enerveaza sper sa nu fie termostatul..
    Sper sa nu fie ceva de gmv..ca am emotii mai mari de cat atunci cand erau 2 linii

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    in cazul asta e prea mare deranjul
    Multumesc de informare.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Tine in medie 2 ani, apoi se decalibreaza, deschide pe la 80 de grade.
    Oricum si cele mai scumpe vad ca tot de joi pana vineri rezista.
    Garnitura e bine sa o pui pe aia originala, nu cea cu care vine Calorstat, care e o idee mai mica. Etansarea e perfecta, fara silicon etc.

    Daca se decalibreaza primavara, nu-l schimba decat toamna, vara oricum se incinge motorul.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    La tine am citit prima data de calorstat. Da-mi niste detalii, te rog.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    A ajuns un Calorstat 18 lei. Nu tine o vesnicie, dar la banii astia, il schimbi in fiecare toamna.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Fara dotare(tester) si un meserias bun are dificultati in a rezolva acest fel de problema...,nu mai vorbim de cei ce sunt oarecum neinitiati in depanarea auto. Apropo de, UNDE...,cred ca la service,e rezolvarea!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google