Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by immortality View Post
    Daca piesa a fost scimbata in reprezntanta nu beneficez de garantie ? banuiesc ca daca este tot termostatul ar trebui sa remedieze problema pe gratis.
    Daca nu au trecut 12 luni de la interventie si problema se dovedeste a fi tot termostatul, da se schimba pe garantie.
    Atentie, garantie la piesa 12 luni, la manopera 3 luni, cu alte cuvinte, daca (si am inteles ca da) au trecut mai mult de 3 luni, manopera o vei plati, nu si piesa.
    Daca problema e din alta parte, de ex. sonda de temperatura, platesti integral.
    Oscileaza 2-4-2-4...sau nu mai vezi deloc 4 linii?
    daca oscileaza e posibil sa se rezolve cu o simpla suplimentare a masei pe caroserie. (fir tras de la baterie - vezi posturile din urma, s-a discutat in detaliu). treaba asta nu te costa mai nimic, o poti face tu lejer in parcare.

    Comment


    • de vreo doua zile nu am mai vazut deloc 4 linii.
      Nu mi se apre ok sa platesc tot eu manopera, antigel etc. .... adica pana mea, nu este problema mea ca masina are un bug de fabricatie ..... la honda la reprezentanta de exemplu nu plateam nimic in plus daca piesle puse de ei se defectau ... in fine.


      In anumite momente se aprinde in bord ceata cand apas frana sau dau semnal. Am obs. ca fizic becul nu se aprinde decat martorul din bord.
      Last edited by immortality; 6 March 2015, 12:04.

      Comment


      • e o problema tipica la logan. ai 2 variante: ori o lasi asa si se va remedia de la sine problema odata cu cresterea temperaturii si va reveni la loc in toamna, ori alegi sa schimbi termostatul dar in cateva luni, pana la iarna problema va reapare.

        si mie in iarna asta a ramas blocat la 2 linii cand a fost geru de -30 de grade, dar si-a revenit dupa 1 saptamana, cu fluctuatii. exista o mica diferenta de temperatura, deschide un pic mai repede (am testat metoda expusa de colegi aici, 2 linii pe bord deschis capota pus mana pe furtunu gros era caldut, deci deschide mai repede putin). si la consum exista o diferenta dar e destul de mica si nu stiu pe seama cui s-o pun: celor 2 linii sau mersului la viteza de autostrada..) diferenta e de aprox 0.3% in plus. o pun pe seama mersului mai sustinut. la mers economic ia 5%- 5 si un pic, pana in 5.5%

        nu ai ce sa ii faci, nu exista o solutie care sa iti garanteze rezultatul dorit 100%. si eu am schimbat 3 termostate in fiecare an pana m-am saturat si nu-i mai schimb nimic acu, o las asa. altii au schimbat si termostate si sonde si tot asa face. daca nu-ti consuma mult, adica sa-ti sara consumu la 10-12-15% las-o asa

        poti incerca totusi sa apelezi la garantie, iti schimbi ei termostatu si tu platesti 2l de antigel. asta mai mult sa te convingi ca asta nu-ti va garanta succesul, in oct-noiembrie iti garantez ca oscilatia va fi la loc pana in primavara

        problema e la termostate. nu neaparat ca e o problema, dar deschid un pic mai repede se pare decat scrie pe ele. cred ca asa au fost proiectate. poti incerca cu alt tip de termostat, in cazul asta nu mai poti apela la garantie, trebuie sa dai tu banii pe altu, pe care il vrei tu. eu zic ca nu merita risipa asta

        ma refer la termostatele de origine

        s-ar putea sa ai si o masa insuficienta pe undeva, nu e musai ca daca ai joc de pavele sa fie termostatu dus, cauzele pot fi multiple. daca o duci la tester s-ar putea sa iasa ca termotstau functioneaza ok, explicatia fiind ca masina nefiind in miscare si fiind eventual si turata racirea e deficitara si e normal ca temperatura apei sa creasca, sa-ti apara cele 4 linii, sa porneasca gmvu etc. un test profi ar fi sa iei pe cineva cu testeru din reprezentanta la o proba de drum, sa vada care e graficu temperaturii lichidului de racire in mers
        Last edited by cristi....; 6 March 2015, 14:13. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Originally posted by immortality View Post

          In anumite momente se aprinde in bord ceata cand apas frana sau dau semnal. Am obs. ca fizic becul nu se aprinde decat martorul din bord.
          Curata contactele oxidate,in cuplele lampilor de spate,in special masa(fir negru).Daca te nemultumeste rezultatul,trage fir suplimentar de masa,by-pasind cuplele...
          Last edited by lenush64; 7 March 2015, 06:57. Reason: x

          Comment


          • imi puteti recomanda pe cineva care sa faca aceasta operatiune ? nu prea ma pricep si nu vreau sa ma bag. evident contra cost.

            Comment


            • Crezi ca s-a nascut cineva,priceput...?! Totul e sa doresti a rezolva ceva.Normal,te informezi despre operatiune,pe net sau alte surse si cu un pic de curaj,poti rezolva o problema relativ,simpla.Cind afirmi,ca nu te pricepi si nu te bagi,deja ai ridicat un zid intre tine si problema...

              Comment


              • azi, odata cu itpu, am zis sa-i schimb si termostatu, mi se facut mila de ea. cei din service au insistat mai intai sa o puna pe tester ca sa nu schimbam aiurea piese iar daca e termostatul, il schimba, pana la urma bine am facut ca nu am mers eu chitit pe termostat ca nu el pare sa fie de vina ci sonda. au curatat mai intai mufa de la sonda de temperatura si apoi au monitorizta temp apei. pe loc a urcat la 4 linii, a inchis si deschis perfect. apoi a venit proba de drum, o prima proba de drum cu laptopu in dreapta, fara mine, cand cica ar fi stat numai la 4 linii. s-a intors domnul cu testerul, mi-a zis haideti sa mai mergem o data sa vedeti si dvs, mie mi-a stat la 4 linii, apa sta la 86 de grade pe tester, deschide cand trebuie, inchide cand trebuie. bun. am mai mers 1 data proba de drum, cu mine in dreapta masinuta a avut 2-3 scapari scurte de 2-3 secunde la 2 linii dupa care a urcat la loc la 4.

                ei mi-au zis ca sonda ar fi uzata in proportie de 80% dar ca nu influenteaza negativ in nici un fel bunul mers al motorului/consumul, e numai o afisare eronata in bord si ca pot merge asa fara probleme

                intrebarea mea este: este corect ce au spus ei legat de sonda? ca indica numai o afisare eronata in bord si nimic mai mult? de schimbat , nu am schimbat sonda, daca au zis ca n-are nimic daca o las asa. afisajul acu sta la 4 linii in majoritatea timpului, bine, nici nu am mers prea mult cu ea sa vad, numai 10 km. la intoarcerea spre casa a avut 2 scapari la 2 linii de scurta durata, comparativ cu zilele trecute in care statea mai mult la 2 linii.

                ms
                Last edited by cristi....; 21 March 2015, 01:57.

                Comment


                • Pai da, e o afisare eronata a sondei daca e pe duca.
                  Termostatu nu e comandat de sonda, el merge mecanic fc de temp apei, deci nici o legatura intre sonda si termostat.

                  Poti sa mergi fara stres, daca pe tester ti-au arat clar ca ai 85 grC.

                  Comment


                  • Si calculatorului cine i arata temperatura motorului
                    .??sonda de temperatura..asa ca trebuie sa o schimbi

                    Comment


                    • mai tin sub observatie zilele urmatoare cum se prezinta problema, mai ales ca acu vine si caldura. daca mai fluctueaza enervant o voi schimba. ei nu au zis ca e cu certitudine sonda, ci ca ea ar trebui sa fie vinovatul din moment ce restul cauzelor au fost eliminate, respectiv termostat si masa insuficienta

                      mi se pare cam repede sa se defecteze sonda, doar am tinut-o in puf, i-am schimbat antigelul de 4 ori in total in 70 de mii de km )

                      numai factorul timp sa fi contribuit la deteriorarea ei (6 ani), mai putin nr de km/antigel neschimbat sau alte cauze obscure care ar fi putut duce la defectarea ei
                      Last edited by cristi....; 21 March 2015, 22:02.

                      Comment


                      • Originally posted by VIORE_L View Post
                        Si calculatorului cine i arata temperatura motorului
                        .??sonda de temperatura..asa ca trebuie sa o schimbi
                        Da, dar nu e un defect care sa ceara remediere imediata, motorul merge in parametri, doar ca citirea la bord e eronata.
                        Cu totul altceva fata de termostat defect.

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post
                          mie mi-a stat la 4 linii, apa sta la 86 de grade pe tester, deschide cand trebuie, inchide cand trebuie. bun. am mai mers 1 data proba de drum, cu mine in dreapta masinuta a avut 2-3 scapari scurte de 2-3 secunde la 2 linii dupa care a urcat la loc la 4.

                          ei mi-au zis ca sonda ar fi uzata in proportie de 80% dar ca nu influenteaza negativ in nici un fel bunul mers al motorului/consumul, e numai o afisare eronata in bord si ca pot merge asa fara probleme

                          intrebarea mea este: este corect ce au spus ei legat de sonda? ca indica numai o afisare eronata in bord si nimic mai mult?
                          ,
                          ms
                          Daca ar fi afirmatiile unor amatori,le-as trata cu relativa indiferenta,dar in aceasta situatie,cu parere de rau...,nu e cazul! Pragul de lucru al unui termostat corect,este cit mai lipit de 90 gradeC(+_ 1 grad),iar trecerea de la 2 linii,la 4 linii,se face la 83 gradeC,acest lucru,trebuia urmarit pe tester.Faptul ca pragul de lucru al termostatului(86grade),este prea apropiat de pragul dintre 2 si 4 linii(83grede),creeaza conditii,ca aleatoriu in timp sa apara trecerea din 2 linii in 4 linii.Deci,eu consider termostatul,neconform cu cerintele de functionare al sistemului de management,proiectat si realizat de Renault.Nu conteaza ca specialistii au montat termostat nou,care tine pragul la 86 grade,trebuie sa monteze unul ce tine pragul la 90 grade.In sonda sunt doua termorezistente,tocmai pentru a se putea face o comparatie intre doua temperaturi(83 grade si schimbul de la 2 la 4 linii).As mai putea continua, dar cred ca e deja prea mult...

                          Comment


                          • am inteles punctul tau de vedere si mi se pare o explicatie mult mai logica si arunca o noua lumina asupra cuplului termostat-sonda si cum functioneaza acest tandem. ms frumos pt asta. eu am spus ce mi-au spus si ei si pentru ca nu am cunostiinte atat de avansate si ample am solicitat si parerea unor colegi mai in tema decat mine. eu am crezut ca 4 linii apar la 80 de grade, adica asa s-a tot vehiculat pe aici, iar 2 linii sub 80..

                            inteleg ca sugerezi ca de vina ar fi tot termostatul si nu sonda...ei mi-au spus ca testerul asta arata cam cu 40% mai mult/precis decat arata tabloul de bord. maine mai ies cu ea si mai vad cum evolueaza treaba, weekendu asta n-am apucat fiind prins cu alte treburi
                            Last edited by cristi....; 22 March 2015, 19:43.

                            Comment


                            • Pune wahler si o sa vezi 4 linii...

                              Comment


                              • Lasa, ca el inca mai testeaza pana ii mai zice careva ca nu e termostatul, si iar se linisteste 5 zile. ca de vreo 2 luni e activ la termostate aici

                                Nu am spus-o cu rautate, ci pur si simplu este o constatare ))
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google