la mine porneste GMVul si acum daca stau in trafic. Si e si normal.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Astazi am reusit sa schimb antigelosul si termostatul. Abia dupa vreo 20 km au aparut pe bord 4 liniute. Am oprit motorul vreo 3-4 minute timp in care n-a pornit EV si cand am pornit din nou erau doua liniute. Dupa 2-3 km au aparut iar 4 linii si dupa alti 3-4 km au disparut doua. Eu zic ca e normal (asa face toate). Ar fi mai normal, dupa ce ajunge la 4 linii sa ramana acolo pana se raceste motorul? Nu-mi amintesc daca facea asa cand era noua.
Dupa cum se vede, termostatul era varza, dar avea momente cand urca la 4 linii.
Comment
-
Eu la -7 grade am facut in weekend (2 ianuarie) un drum de 13 km in Bucuresti si abia aproape de final a ajuns la 4 linii constant, a oscilat putin 2-4-2 pe traseu (schimb vitezele devreme si daca vad de la distanta un semafor rosu o scot din viteza)Last edited by abc; 13 January 2016, 20:46.
Comment
-
e o problema arhicunoscuta la logan 1, la logan 2 inginerii au fost baieti destepti si au scos afisajul
eu dupa 3 schimbari complete de antigel+termostat in decurs de 2 ani, cumparate toate din reprezentanta, m-am declarat ”invins” si i-am dat pace. merg cu 2 linii in 95% din timp de peste 1 an bine merci. caldura baga, consumul e ok (6.3-6.5% mers normal, nu incet), in afara ca afiseaza doar 2 linii alte probleme nu-s
interesant ca toata vara a stat la 2 linii (macar nu s-a prajit motorul, din pct asta de vedere zic ca e un +) iar acu iarna mai are momente când urca la 4 dar pentru putin timp. dupa ce ma pun in miscare arata 2. m-am obisnuit asa si acu mi se pare ciudat sa vad 4 linii )
la taximetristi, al naibii afisaj, la toti arata 4 linii, inclusiv la disel
ma indoiesc ca au schimbat antigelul/termostatul asa des, cine stie de când le au pe masini
primii 3 ani a fost ok, a aratat 4 linii fara nici o inflexiune, si la -20 de grade in cateva minute arata 4 linii, pana am schimbat prima data antigelul. dupa aia a inceput jocul
posibil sa nu se respecte proportia antigel pur-apa distilata? zic si eu
am vazut ca mecanicii toarna antigel si apa distilata dupa ochi, nu masoara sa vad cat antigel si cata apa pun, 1l de antigel cu 1l de apa distilata. nu, ei toarna mai intai 2-3 bidoane de antigel concentrat si dupa aia diferenta de apa pana se umple vasuLast edited by cristi....; 13 January 2016, 21:07.
Comment
-
Eu am termostatul original si sta la 4 linii constant.
Este vorba de un Sandero din decembrie 2011.
Acum , pe frig, trece mai greu un pic la 2 , apoi 4 linii, dar in traficul din Bucuresti ramane la 4 linii.
Vara la fel...4 linii indiferent de trafic, ceea ce denota un termostat bun.
Comment
-
Am citit si am raspuns conform...un vecin avea doua liniute mereu, a schimbat termostatul si s-a imbunatatit caldura si implicit consumul de benzina.
Motorul functioneaza in parametrii optimila o anumita temperatura...indiferent de trafic, la Logan, trebuie sa ai 4 liniute ...fie ca circuli pe 30 °, fie ca circuli pe -20°.
Asta in conditii de buna functionare a masinii.
Comment
-
Daca nu vezi 4 linii la diesel iarna, nu inseamna ca este si optim......intelegi diferenta de sens?
Motive pot n....mers pe distante scurte, termostat sau ce vrei tu, dar temp optima de lucru a motorului este aia "cu patru linii"
Nu este vina nimanui ca dieselul (tau) se incalzeste mai greu ca benzina, insa nu inseamna ca asta e optim -
Comment
-
Eu va zis asa diesel euro 4 in speta cel de 85cp nici vara nu urca la 4 linii daca nu dai drumul la ac. Am asa ceva nu existau probleme de nici un fel, am un amic acelas model la fel 2 linii. Citeam pe net ca cele euro 4 au altfel de termostat care deschide la 83 iar cele euro 3 la 89, nu venea a crede. Am fost la magazin luat termostat specific de euro 3 m.a intrebat vanzatorul de care si scria pe el 89grade, dat jos al meu scria pe el 83, automat nu o sa.ti apara 4 linii atata timp cat calculatorul iti va arata 4 linii doar cand trece peste 86grade. L.am pus pe cel de euro 3 acum am 4lini , masina merge la fel. Eu aveam probleme cu caldura, am crezut ca e termostatul, nu era el de vina, ci caloriferul. Deci prin urma asa sunt din fabrica dci.uri noastre termostatul deschide la 83, 4 linii apara la 86, deci e normal sa nu vezi niciodata 4linii la dci e4, poate doar vara la 50de grade afara
Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk
Comment
Comment