Bun, am observat ca la mine de cand a venit frigul, adica oarecum frig (3-4 grade) nu sare asa usor de 2 liniute. Ieri am parcurs 60 de km cu viteze de 110-120 constant si caldura pe treapta 2, tot 2 liniute aveam, si asa a ramas tot drumul, banuiesc ca veneau curentii de aer rece de afara + ca o parte din aerul cald de la motor era folosit de aeroterma, nu?
In Bucuresti am observat ca urca oarecum normal (in comparatie cu alte loganuri) la 4 liniute, probabil pt. ca sunt drumuri scurte, multe semafoare, etc....
Intrebarea mea este: Dupa ce a ajuns la 4 liniute temperatura apei la cat timp incepe ventilatorul din fata radiatorului sa functioneze? Azi am mai lasat masina la relanti 5 min. dupa ce am ajuns acasa, avea 4 liniute, dar tot nu a pornit elicea, de ce?
In Bucuresti am observat ca urca oarecum normal (in comparatie cu alte loganuri) la 4 liniute, probabil pt. ca sunt drumuri scurte, multe semafoare, etc....
Intrebarea mea este: Dupa ce a ajuns la 4 liniute temperatura apei la cat timp incepe ventilatorul din fata radiatorului sa functioneze? Azi am mai lasat masina la relanti 5 min. dupa ce am ajuns acasa, avea 4 liniute, dar tot nu a pornit elicea, de ce?
Comment