Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bun, am observat ca la mine de cand a venit frigul, adica oarecum frig (3-4 grade) nu sare asa usor de 2 liniute. Ieri am parcurs 60 de km cu viteze de 110-120 constant si caldura pe treapta 2, tot 2 liniute aveam, si asa a ramas tot drumul, banuiesc ca veneau curentii de aer rece de afara + ca o parte din aerul cald de la motor era folosit de aeroterma, nu?

    In Bucuresti am observat ca urca oarecum normal (in comparatie cu alte loganuri) la 4 liniute, probabil pt. ca sunt drumuri scurte, multe semafoare, etc....

    Intrebarea mea este: Dupa ce a ajuns la 4 liniute temperatura apei la cat timp incepe ventilatorul din fata radiatorului sa functioneze? Azi am mai lasat masina la relanti 5 min. dupa ce am ajuns acasa, avea 4 liniute, dar tot nu a pornit elicea, de ce?
    Just Hold Onnnnnn....

    Comment


    • GMV porneste la 98 de grade si se opreste la 94 grade. Iar celelalte simptome, cu 2 linii in extraurban sunt normale.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Aha, deci dupa ce ajunge la 4 liniute, mai dureaza putin, mersi!
        Just Hold Onnnnnn....

        Comment


        • in jumatate din posturile de aici se prezinta situatia normala de functionare a motorului si se intreaba daca e ok, ceea ce denota faptul ca nu ati pus mana macar 5 minute pe manualul ala al utilizatorului...e carticica aia mai groasa care s-a livrat odata cu masina...
          RTFM
          daca as avea putere sa fac legile, as baga obligatoriu un test de IQ si unul de cultura generala cand se da de permis si cand se cumpara o masina.
          unii "oameni" nu au dreptul nici in tramvai sa se urce, dar sa mai si conduca pe drumurile publice...

          Comment


          • Nici eu nu am ce comenta... Daca nu ar exista atatea posturi puse doar pentru a fi bagati in seama ar fi mai curat forumul. Multe probleme postate pe forum isi gasesc rezolvarea fie direct in service, fie in manualul de utilizare.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • skd_ozenel poate unii nu au mai avut logan pana acum ca sa stie de ce variaza temperatura la apa, poate unii si-au cumparat loganul la SH si nu au acel manual, iar legatura intre mecanica si a sofa, nu prea o vad...si aici nu era vorba de un lucru esential la care trebuia sa stie toata lumea raspuns, ma rog...sa zicem ca postul tau a fost un mic flame la adresa unora..

              Nu mai da cu bata in balta, ca te stropesti!
              Just Hold Onnnnnn....

              Comment


              • off topic

                nu fac flame-uri...uita-te cate posturi am de cand sunt pe forumul asta...
                am spus eu undeva ceva de mecanica si condus? am spus ''cultura generala''.
                temperatura motorului variaza la orice masina, ba mai mult pot sa iti spun ca si o cratita cu apa daca o pui pe aragaz va fierbe/da in clocot. ii stingi focul se va raci.il aprinzi iar, va fierbe iar...si tot asa...e logica de bun simt.
                si daca o sa te uiti cu atentie la posturile de care ma plang, ai sa vezi ca masjoritatea sunt proaspat posesori, ori eu nu am auzit nicaieri ca ti se da manualul utilizatorului doar cand cumperi a doua masina...
                e ultimul post in threadul asta pt ca vad ca s-a raspuns la orice problema care poate sa apara.

                Comment


                • Ma refeream ca si-au luat loganul la SH (ca mine) si nu au acel manual, ok? Adica cel de la care s-a cumparat loganul nu il mai avea/sau nu l-a dat cu masina...

                  Iar logica "cu cratita" e valabila doar acolo, aici e vorba de masini efect=cauza, nu?

                  In mare parte ai dreptate cu unele posturi, dar raspunsul a fost flame...

                  Dupa 12 pagini parerea mea e ca acest topic se poate face sticky sau se poate inchide ca probabil au fost date toate raspunsurile posibile.

                  Daca nu mai apar pana de sarbatori pe aici va urez SARBATORI FERICITE! inclusiv tie ozenel ;) !
                  Just Hold Onnnnnn....

                  Comment


                  • cert este ca dupa ce s-a ajuns la 4 linii ,la o functionare normala a masinii ,nu am vazut niciodata sa scada din nou la 2.Daca s-a schimbat termostatul,puteti sa verificati senzorul de temperatura.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Am si eu o parere..Daca Dacia monta indicator analogic nu se rezolva problema mai bine...?Ce mai postati atunci? ,ca sta acul al 1 mm de temp de 90 de grade in stanga? sau cu 0.55mm mai in stanga decat la alt logan?

                      Indicatorul digital cu liniute poate sa fie setat(este setat) sa sara din 2 in 2 liniute ...la 4 liniute sunt 90 grade(nu cunosc exact temp optima)...iar la 88 grade e posibil sa cada la 2 liniute pt ca nu arae cum sa cada la 3 liniute pt ca asa este construit....Asta nu inseamna ca la 2 liniute temp functioneaza la jumatate din temp normala.......Asa ca nu va faceti probleme...

                      Din starategia logan-costuri reduse nu s-a montat un indicator analogic care sa arate temp proportional prin un ceas analogic de la minim la maxim

                      Ps Am avut in Ford Mondeo si acolo temp era indicata ca Low -Normal -High in conditiile in care "normal" ocupa 3/4 din cadranul ceasului......

                      Comment


                      • Cat mi-e de dor de ceasurile mele de pe vechea Dacie...
                        Ce avertizare bec pe ulei ?(stiam daca e uzata pompa din presiunea indicata)
                        Ce avertizare bec apa? stiam exact momentul cand era cald motorul,,,
                        Acum,,,parca informatia difuzata de Cb este trunchiata.
                        Mdea, eu vad foarte rar 4 linii merg turat (uneori schimb si pe la 3000-3500, in oras!) si toooot degeaba, 2 betze...
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • Eu tot timpul am 4 linii,si iarna si vara.Ceea ce e foarte normal
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • Originally posted by 77sky View Post
                            Cat mi-e de dor de ceasurile mele de pe vechea Dacie...
                            Ce avertizare bec pe ulei ?(stiam daca e uzata pompa din presiunea indicata)
                            Ce avertizare bec apa? stiam exact momentul cand era cald motorul,,,
                            Acum,,,parca informatia difuzata de Cb este trunchiata.
                            Mdea, eu vad foarte rar 4 linii merg turat (uneori schimb si pe la 3000-3500, in oras!) si toooot degeaba, 2 betze...
                            Exact asa ii si la mine. degeaba ma duc turat ca degeaba, nu vad decat 2 linii.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • Si eu aveam mereu 4 si vara si iarna, dar de cateva saptamani f greu imi urca la 4(daca o turez calumea)si apoi scade la 2.

                              Comment


                              • Pentru cei ingrijorati de indicatia de la bord a nivelului temp. lichid racire motor:
                                - mergeti totusi la service: exista un lot de Logan-uri pentru care cei de la Dacia au considerat ca trebuie inlocuita sonda de temp. apa pe acest motiv si au anuntat service-urile. E posibil ca nota tehnica respectiva sa fie inca in vigoare. Daca fiecare service si-a facut treaba sau nu........
                                OBS: sonda nu este defecta (circuit intrerupt) asa ca testerul nu o sesizeaza.
                                Îţi vine mai lesne să te arăţi înţelept pentru alţii decât pentru tine însuţi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google