Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanez
    replied
    Originally posted by lenush64 View Post
    Posibil in acest caz,sa fie problema la functionarea incorecta a afisajului temperaturii din bord.Cu testerul,e simplu de verificat daca 4 liniute apar la 82-83 gradeC,iar la deschiderea termostatului,temperatura motorului(vazuta in valori reale) face un "salt" inapoi,confirmind pragul de lucru al termostatului...
    Originally posted by lenush64 View Post
    Eu sunt de parere ca nu trebuie sa schimbi nici un surub,la masina,daca nu esti convins ca trebuie.Tu,probabil o sa inlocuiesti termostatul,iar daca nu se rezolva,vei inlocui senzorul de temperatura,in final gasind un contact oxidat pe circuitul afisajului din bord.Poate gresesc,dar vom vedea...
    Originally posted by mike26ro View Post
    Totul ok...afisaj eronat in bord.



    Ce este de facut in cazul asta concret? Pe unde trebuie sa umblu? (va rog sa specificati si UNDE, nu numai LA CE ).

    Astazi am avut 4 liniute vreo 3 km dupa care a scazut la 2 si a ramas asa inca 2 km pana am ajuns la destinatie.
    Last edited by Fanez; 20 October 2015, 19:51. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mike26ro
    replied
    Totul ok...afisaj eronat in bord.


    Trimis de pe al meu LG-D620 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Astazi am mers putin mai in forja, am stat si ca cateva stopuri dar n-a urcat la 4 liniute. Cand am ajuns aveam tot 2 liniute. Am oprit in parcare si am constatat ca merge gmv. A mers ceva timp. Inainte daca pornea cand ajungeam in parcare si opream motorul se oprea si gmv. Acum si-a facut treaba dar pe bord au ramas 2 liniute.

    Leave a comment:


  • mallibu
    replied
    Originally posted by TopCat View Post
    cristi.... , poate avea vreun defect de fabricatie.
    totusi, mallibu, cum ti-ai dat seama ca trebuie schimbat cel nou?
    am citit tot pe aici pe forum ca cele de origine ar putea fi decalibrate(nu toate).
    si ca sa rezolv problema la timpul respectiv trebuia sa-l schimb iarasi, sau sa schimb sonda, care era 150 RON si asa m-am decis sa mai schimd inca odata termostatul, evident cu un calorstrat de la un magazin de piese( nu am mai mers pe origine') la 47 RON. avea si un compostament ciudat, pentru ca deschidea bine( cand aveam 4 linii la apa se incalzea furtunul de la radiator), problema venea dupa mers mai mult, incepea sa joace 4-2-4-2, dar am avut noroc si a fost sa fie el. pentru ca m-am zgarcit si nu m-am dus sa il schimb la reprezentanta din prima, cu tester cu tot ce faceau ei pe acolo.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Eu aveam de origine..2linii ,am pus tot de origine ..nimic tot 2 linii...apoi an pus wahler si de aproape un an de zile nu scade sub 4 linii..si apropo vara nu pornea niciodata gmv-ul cu termostatul de origine..vara aceasta cand opream motorul pornea imediat gmv-ul..deci sta acolo unde trebuie temperatura.
    Astia de la dacia vor sa fie siguri ca nu se blocheaza termostatul si il calibreaza pe la 80-83 si merge bine nu da cu " apa" afara.
    Eu am gpl si se cunoaste cand sta la 4 linii..

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    ... Furtunul ala gros se incalzeste si cand sunt 2 linii. Dupa vreo 7-8 km s-a ridicat la 4 liniute, iar dupa ce a pornit gmv-ul a scazut la doua... Daca zici ca furtunul ala trebuie sa ramana rece pana la 4 liniute inseamna ca e problema la termostat...
    Probabil ca deschide prea devreme.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Eu sunt de parere ca nu trebuie sa schimbi nici un surub,la masina,daca nu esti convins ca trebuie.Tu,probabil o sa inlocuiesti termostatul,iar daca nu se rezolva,vei inlocui senzorul de temperatura,in final gasind un contact oxidat pe circuitul afisajului din bord.Poate gresesc,dar vom vedea...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    A urcat la 4 la plecare, pana sa ies din oras, a scazut la 2 intre timp si a ramas la 2 pana am ajuns inapoi acasa. Plecat din Pantelimon plimbat pana la Alexandria revenit in Pantelimon. Am zis ca schimb termostatul si vad daca se comporta la fel. Daca nu se schimba nimic umblu si la altceva.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Am verificat chiar acum o ora. Furtunul ala gros se incalzeste si cand sunt 2 linii. Dupa vreo 7-8 km s-a ridicat la 4 liniute, iar dupa ce a pornit gmv-ul a scazut la doua.
    Posibil in acest caz,sa fie problema la functionarea incorecta a afisajului temperaturii din bord.Cu testerul,e simplu de verificat daca 4 liniute apar la 82-83 gradeC,iar la deschiderea termostatului,temperatura motorului(vazuta in valori reale) face un "salt" inapoi,confirmind pragul de lucru al termostatului...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Despre asta vorbesc:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    alea sunt codurile motoarelor

    pt benzina trebuie temperatura de deschidere 89 de grade iar la disel vreo 83 parca... nu m-ar mira sa-mi fi dat termostate de disel de tot stau la 2 linii.. si la filtru de ulei la fel au facut de fiecare data, mi-au dat de disel, dar eu nestiind codurile am crezut ca sunt ok

    oricum, sunt de disel mai vechi de 70 de cai, nu de 90, cred ca merg si la benzina si la disel

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Multumesc. Am vazut ca in catalog erau la fel dar m-am gandit ca ar putea fi o eroare. La 1,4 era specifiat k7j, iar la 1,6 k4m.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    La motorizarile pe benzina, nu exista termostate cu temperatura de deschidere diferita.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by mallibu View Post
    am schimbat si eu termoststul cu unul de origine si am avut surpriza sa fie decalibrat de nou. mi-am dat seama dupa ce l-am schimbat cu altul
    Mi-am cumparat un termostat Facet. Abia acasa mi-am dat seama ca pe cutie scrie ca e pentru motoare 1.6 16v. Este acelasi termostat si pentru motoare 1.4 si pentru 1.6 16v, sau exista diferente intre ele?
    Poate ca d-aia zici ca era decalibrat de nou.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Inseamna ca este cum am banuit si am intrebat mai sus, iar einstein1984 a confirmat. Am dat comanda pentru un Facet, maine il iau, nu stiu cand il schimb, al meu e cel din fabrica (aproape 117kkm). Stie cineva cum se comporta Facet asta? N-am auzit nici laude nici injuraturi la adresa acestei marci. Bine ca n-am luat Behr Multumesc pentru raspuns.
    Last edited by Fanez; 15 October 2015, 17:23.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google