Dragilor,
Astăzi au fost aprox 13c in Bucuresti si dupa câteva minute de la pornire (1-2 min) a ajuns la 2 linii si acolo a rămas....am prins aglomeratie, am mers de pe Stefan cel Mare pana la Granitul (ptr cei din Bucuresti) si tot 2 linii au rămas......culmea este ca am ajuns la destinatie, am lăsat motorul pornit, am iesit din masina sa fumez o tigare si pornea periodic gmv-ul....cateva secunde (teoretic nomal ca si cum motorul avea temp optima) dar eu aveam tot 2 linii pe bord si înainte de pornirea gmv ului si dupa....
Ma gândesc ca este senzorul nu? Sa încerc sa ii curat mufa? I am dat o resetare a computerului.....(butonul de la ceasuri apăsat....) si acum am ba 4 linii, plec de pe loc...am 2 linii si tot asa...(
Senzorul de temperatura comanda si AC-ul? Ca in mod normal statea mi turat motorul cu ACul pornit.....acum statea normal...
Ca am testat si ACul......si gmvul merge permanent...
Astăzi au fost aprox 13c in Bucuresti si dupa câteva minute de la pornire (1-2 min) a ajuns la 2 linii si acolo a rămas....am prins aglomeratie, am mers de pe Stefan cel Mare pana la Granitul (ptr cei din Bucuresti) si tot 2 linii au rămas......culmea este ca am ajuns la destinatie, am lăsat motorul pornit, am iesit din masina sa fumez o tigare si pornea periodic gmv-ul....cateva secunde (teoretic nomal ca si cum motorul avea temp optima) dar eu aveam tot 2 linii pe bord si înainte de pornirea gmv ului si dupa....
Ma gândesc ca este senzorul nu? Sa încerc sa ii curat mufa? I am dat o resetare a computerului.....(butonul de la ceasuri apăsat....) si acum am ba 4 linii, plec de pe loc...am 2 linii si tot asa...(
Senzorul de temperatura comanda si AC-ul? Ca in mod normal statea mi turat motorul cu ACul pornit.....acum statea normal...
Ca am testat si ACul......si gmvul merge permanent...
Comment