Corect Cristi! Are tolerante mari acest indicator....l-au gândit si pe asta cu piciorul stâng....ca multe altele....nu puneau ei un ceas normal.....tehnologie domne....
Măcar de puneau doar 2 linii ))) nimic, 1 sau 2 si stiai o treaba.....vb ta, 3 linii nu exista..doar 2 sau 4...
La ce temp iti apar 2 linii si la ce temp iti apar 4 linii?are habar cineva? Ca daca am 2 linii de la 45C la 79C...este clar.....si la80c ai 4 linii înseamnă ca daca in mers apa scade la 78C....iti apar 2 linii..si noi intram in panica ca nu avem temp optima sa ii dam 4500 de ture...
La Peugeot 207 aveam ceas normal si acul statea un pic sub 90C....acolo ingheta.....la Peugeot 308 acul statea inghetat la 90C fără sa porneasca gmvul....la hiunday accent tata nici nubare ceas.....doar când motorul este rece sta un bec aprins sa te atentioneze ca nu are temp optima, când se stinge (foarte repede ptr un diesel) ii dai blana....nubsti daca ai 49C sau 90....
Măcar de puneau doar 2 linii ))) nimic, 1 sau 2 si stiai o treaba.....vb ta, 3 linii nu exista..doar 2 sau 4...
La ce temp iti apar 2 linii si la ce temp iti apar 4 linii?are habar cineva? Ca daca am 2 linii de la 45C la 79C...este clar.....si la80c ai 4 linii înseamnă ca daca in mers apa scade la 78C....iti apar 2 linii..si noi intram in panica ca nu avem temp optima sa ii dam 4500 de ture...
La Peugeot 207 aveam ceas normal si acul statea un pic sub 90C....acolo ingheta.....la Peugeot 308 acul statea inghetat la 90C fără sa porneasca gmvul....la hiunday accent tata nici nubare ceas.....doar când motorul este rece sta un bec aprins sa te atentioneze ca nu are temp optima, când se stinge (foarte repede ptr un diesel) ii dai blana....nubsti daca ai 49C sau 90....
Comment