Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • termostat
    sau antigelul la mai mult de -50 grade am avut si eu problema asta

    am diluat antigelul si am inlocuit termostatul
    http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

    Comment


    • Termostatul de la gates este un pic mai mic decat cel de origine si are scurgeri. Ma duc sa cumpar altul. Ideea este ca in momentul de fata imi baga caldura cum trebuie, consumul il am la fel ca si pana acum doar ca nu urca la 4 nivele. Miercuri il schimb din nou si am sa urmaresc daca mai curge. Colierele sunt stranse bine de tot, la montarea lui cand l-am montat am observat o mica distanta fata de cel de origine dar am zis ca este ok. Se pare ca nu ��.
      Merci pt tester. Inca mai astept daca sa cheltui banuti pe el sau nu.

      Comment


      • Multe termostate sunt un pic mai mici decat originalul.
        Daca termostatul te multumeste, ia niste silicon rosu (rezistent la temperatura mare) si confectioneaza-i o garnitura suplimentara, nu mai ai nicio bataie de cap cu scurgerile.

        Eu am pus din asta, dar sunt multe altele.
        Attached Files
        Last edited by mr.K; 21 February 2017, 10:41.

        Comment


        • E risc cu siliconul ala de care zici tu....

          Oricat de meserias ai fi, este foarte posibil sa iti arunce bucati din silicon prin sis de racire....si dupa aia se infunda radiatoru...apoi caloriferu....cu problemele stiute...

          La fel am patit si eu cu gates, insa am folosit o garnitura originala....pana acum nu curge...

          Comment


          • Inseamna ca-s meserias, ca de 3 ani nu are nimic sistemul de racire.
            Exista un risc, se pare ca e mic, pentru ca nici eu nu-s mare meserias, iar operatiunea am facut-o seara, la lumina unei lanterne. Important e sa nu treci peste timpii de asteptare, cat se intareste siliconul.
            Last edited by mr.K; 21 February 2017, 10:51.

            Comment


            • Eu am patit la fel. M-am dus la mecanicul meu cu noul termostat Gates pentru motoare pe benzina, cu deschidere la 89 grade. M-a sunat ca l-a montat de 3 ori si are scurgeri, fiindca este mai mic si mi-a montat unul pentru diesel, tot Gates, cu deschidere la 83grade, ca "si asta-i bun la 1.6 16V" si nu curge.

              Acasa am luat sublerul, si am masurat termostatul original si termostatul Gates pt. benzina. Nu este nici o diferenta. Diferenta este garnitura. Garnitura originala are diametrul exterior mai mare. Ori pui garnitura veche cu termostatul nou (depinde cum se prezinta garnitura veche) ori cumperi o garnitura separat. Am luat cu vreo 12 lei de la Unixauto garnitura mai mare separat. Ca sa aflu la final, ca cel de diesel a venit cu 2 garnituri cu 2 dimensiuni si a montat termostatul cu garnitura mai mare. Putea pur si simplu sa puna garnitura mare pe cel de 89 grade.

              Comment


              • Exact de garnitura am scris si eu....am luat originala dar cu termostat aftermarket....rezista si nu a dat nici pe langa...

                Gates de 83 este pt benzina la MCV/VAN

                @ mr k : chiar lasat sa se usuce, de la flux, tot se desprind bucati si se plimba.....
                Nu o sa patesti nimic de prima data- ai pus silicon cat a trebuit- insa in timp si dupa schimbari repetate ale termost se aduna si incet incet se infunda....
                Chestia aia rosie e relativ rudimentara.....macar un loctite anaerob daca era...

                Comment


                • Rudimentara, o fi, dar cat nu e facuta de un chinez in chiuveta de la baie, ci de o companie mare americana, e suficient pentru mine.
                  Daca se infunda ceva, nu mai schimbi termostatul, ca are destula temperatura motorul.

                  Comment


                  • Crezi ca daca are steagu americii pe ea e facuta in USA? Cat a costat?

                    Stii....intr-un fel ai si tu dreptate.....la mine s-a infundat caloriferu si nu a vazut crac de silicon nicaieri ( de la vas de expansiune)- puneti ce o fi, bucurati-va de ea .....

                    Comment


                    • Vreo 15-20 de lei, nu mai stiu.

                      Comment


                      • Aia numai americana nu e la 15 lei....cat sa fi costat in US daca aici e atata? )))

                        Comment


                        • Depinde unde o fi fabrica. Poate e in Turcia fabricata.
                          Oricum, in US toate costa mai putin decat in Europa lui peste prajit.
                          Cu 12.000 de euro iti cumperi MASINA, nu Logan.

                          Cand desfac termostatul, fac o poza sa vedem ce a disparut din garnitura.
                          Eu cred ca o gasesc intacta.

                          Comment


                          • Sa nu deviem

                            Din curiozitate.....ia spune, la TDI personal ai pune silicon din ala ? ))

                            Comment


                            • Da, intr-adevar, eu am MCV de 1.6 16V. Insa cel original, din fabrica, pe care l-am inlocuit acum, are scris 89 de grade pe el... Siteul Unixauto ofera ambele variante pentru acest motor, de aceea a si montat mecanicul cel de 83 de grade, daca cu cel de 89 (scrie de fapt 88 scrie pe Gates) a curs pe langa.

                              Dar subliniez din nou, cel din fabrica are scris 89 pe el. Oricum, situatia s-a imbunatatit considerabil si cu acest termostat nou de 83 de grade.

                              Comment


                              • In toamna am schimbat termostatul si am rezolvat cu jocul de liniute. Toata iarna a functionat perfect (4 liniute chiar si la -20 de grade). Duminica seara ploua, am pornit dezaburirea pentru ca nu vedeam in oglinzile laterale (nu folosesc dezaburirea pentru luneta pentru ca nu e cazul - sistemul de climatizare isi face treaba) si hop, 2 liniute in bord si asa a ramas. Luni nu a urcat mai sus de doua liniute, ieri dimineata la fel. Pe la 12:00 am pornit-o si am stat cu motorul pornit pana cand am vazut ca lichidul de racire isi face circuitul prin vasul de expansiune (bordul indica tot doua linii). Am asteptat sa porneasca GMV-ul, dar degeaba. Am scos mufa de la sonda de temperatura si GMV-ul a plecat instant.
                                Am fost si am cumparat un spray de contacte electrice, am dat pe la mufa sondei de temperatura, apoi am desfacut cablul de masa, care este situat in spatele farului din stanga, l-am curatat cu o bucata de smirghel si am dat cu spray-ul.
                                Am iesit la o tura si a intepenit la 4 linii. In drum spre casa a functionat normal (2 linii, urmate de 4 linii care au ramas asa). Azi dimineata, la fel, totul bine.

                                Sper sa ramana asa.
                                Last edited by vitriol; 22 February 2017, 10:24.
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google