Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • azi noapte venit de la ramnic sarat la ora 4 dimineata , era frig cand am plecat de acolo si am dat drumul la caldura dupa circa 2-3 minute dupa ce am pornit motoru dupa un interval scurt cam 30sec a venit si caldura pe aeratoare caldura calumea , asta inseamna ca termostatul dechide cand trebuie sau chiar daca deschide mai deveme asta este , motoventilatoru pleaca dupa ce apar cele 2 liniute in maxim 5 minute de mers in oras se simte ( aude) cum functioneaza dar pe bord nu trec de 2 liniute . sa fie racirea asa de buna de la motoventilator nu cred ca pusa pe tester masina turata la 4500 ture cam 5 minute nu urcat mai mult de 2 liniute totul sa fie din cauza sondei de apa , bordul functioneaza pentru ca baiatu a facut un test si toate ce in bord se miscau se aprindeau toate beculetele deci bordul cred ca functioneaza in parametri normali.antigelu in borcan nu mai are culoarea verde ca la una noua ci are o culoare mai maronie ca la vechile dacii sa fie din cauza lui sau a sondei de apa . ce sa schimb mai intai antigelu sau sonda .

    Comment


    • Schimba sonda de temperatura.
      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

      Comment


      • ok o sa schimb sonda de temperatura care costa 60 ron in buzau , cica este de fabrica -uzina iar una de srl costa cam 30-35 lei odata cu asta sa incerc sa schimb si termostatu asa ca sa fie treaba incheiata (asta nu stiu cat costa pentru ca nu am intrebat de el la magazin ). daca umblu acolo banuiesc ca se pierde si ceva lichid de racire , ala se schimba tot sau se completeaza cu solutie glicerol sau cum se numeste antigelu ala .

        Comment


        • Glaceol rx tip D.
          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

          Comment


          • terminati cu prostiile si schimbat sonde,ce nu trece de 4 liniute nu va mai faceti griji,ce trece de acele 4 liniute trebuie sa apara grijile,eu am un diesel de 1,5,65 hp,2006 af,ambiance si pe caldurile astea nu imi urca la mai mult de 2 liniute,furtunele care vin la radiatorul pt caldura in masina (habitaclu) vin din blocul motor si e normal sa bage caldura repede ca ele sunt inainte de termostat,de acea se incalzeste si mai repede,primul lucru la motor se incalzeste blocul motor (portiunea dintre baie si axa cu came culbutori chiuloasa)deoarece acolo e si cea mai mare frecare,asta va zice un mecani auto,scolit
            apropo culoarea antigelului se schimba si datorita ruginei formate logic in blocul motor,incearca sa al speli,desfa toate furtunele si scoate termostatul baga un furtun cu apa si tinel acolo pina nu iti mai iese rugina,tine pe deschis si radiatorul pt caldura ca sa isi faca circuit apa si acolo,la fel si cu radiatorul,la repunere la loc a tutror pieselor ai grija sa nu iti ramina nimic in plus,aerisesteo cu caldura data drumul dar fa concentratia mai mare de antigel adica 3l antigel si 2l apa,antigelul are si putina protectie antirugina nu foarte mare dar are ceva,mie mi-a aparut apa maronie dupa 2 ai cateva luni in borcanul supraplin de apa,am procedat la fel si nici in momentul de fata nu am probleme cu racirea sau supraincalzirea si apa in borcan e la fel de verde cum am puso in urma cu ceva vreme spor la mesteruit
            Last edited by AGENTUL NYT; 19 June 2009, 06:03.
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • La tine e firesc sa arate doar 2 liniute.
              La benzinare, atunci cand motorul functioneaza in parametrii normali trebuie sa artate 4 liniute. In caz contrar este o problema. De regula pica sonda de temperatura, care se schimba si gata, va arata iar 4 liniute.
              Computer, did we bring batteries?... Computer?...

              Comment


              • Originally posted by B 74 NYT View Post
                terminati cu prostiile si schimbat sonde,ce nu trece de 4 liniute nu va mai faceti griji,ce trece de acele 4 liniute trebuie sa apara grijile,eu am un diesel de 1,5,65 hp,2006 af,ambiance si pe caldurile astea nu imi urca la mai mult de 2 liniute,
                Eu am in dotare doua deceiii-uri.
                1. Cel de 65 fie iarna, fie vara, fie oras, fie drum lung ajunge mereu la 4 liniute (evident cu un parcurs minim, de ceva km). Posibil sa mergi pe distante scurte si cu o plaja de turatii joasa (eu schimb la 2500-3000rpm).
                2. Cel de 70, iarna ajunge foarte rar la 4 (nici pedalat biiine), vara ajunge la 4, fie oras, fie drum lung.
                Intr-adevar, ar trebui sa fim ingrijorati doar daca se sare de 4 gradatii.
                Cat despre curatarea circuitului de racire cu apa, de rugina...eu nu prea as face-o, nu vreau sa introduc apa care sa produca niste reactii chimice; antigelul si apa distilata isi au rostul lor...
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • Am decis sa va scriu ce am patit si eu, nu stiu daca e chiar o problema, dar vreau sa cer cateva pareri asa spre linistea mea. Anul trecut in octombrie am facut revizia la 40 mii, toate bune, meseriasul de la service m0a spus ca a mai completat si nivelul la antigel.
                  Pana la acea revizie nivelul temperaturii lichidului de racire imi staeta mereu la 4 liniute, deci chiar de cand porneam motorul eu aveam la indicator 4 liniute. Dupa revizie, cand pornesc motorul ceasul nu arata nicio liniuta, apoi in decurs de 10 - 15 minute de mers creste treptat la 4 liniute si acolo incremeneste. Eu am pus-o pe baza adaugarii de antigel in instalatie si se face o racire mai accentuata a motorului dar.... pot fi alte cauze, nereguli ?

                  Comment


                  • Nu are nimic antigelul: tresa de masa este cauza
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • Mersi de raspuns, am citit acolo si par aceleasi manifestari. Totusi asa dintr-o data sa nu mai aiba masa calumea si sa coincida cu revizia ? Ma uit si pe la firele de masa, mai trag / strang de ele poate isi da drumul. Nu sunt prea speriat de fenomen pentru ca stiu ca e totul in regula dar ma streseaza.

                      Comment


                      • 77sky ai perfecta dreptate nu parcurc foarte multi km intre casa si munca si de acea nu imi urca la mai mult de 2 liniute si sa stii ca merg si eu la 2300-2500 tur/min bine pina consider eu ca si-a tras ulei peste tot si s-a incalzit ceva ceva motorul altfel usurel ca e diesel si cloncane mai tare pompa de injectie cand e rece,cand e calda no problemo cu turatia si la drum lung urca la 4 liniute si acolo zace
                        referitor la spalat motorul nu faceti acasa asa ceva daca nu sunteti in masura si va pricepeti,eu l-am spalat cum am scris si mai sus dar la montarea tuturor pieselor combinatia antigel apa am folosit apa distilata nu simpla,am uitat sa specific
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • Salut,
                          La mine s-a rezolvat prin curăţarea contactelor de la sonda de temperatura apă şi tensionarea conectorilor din mufă, încercaţi asta mai întâi, sunt destul de proaste, la fel şi pentru cei care au probleme cu aprinderea becului de ceaţă din bord, curăţaţi cu încredere mufa şi conectorul de la triplele din spate. Am deja 1000km de la ultima intervenţie şi am 4 liniuţe ca înainte.

                          Comment


                          • Cineva a reusit sa faca astfel ca pavelele sa se aprinda treptat cate unu la temperatura?

                            Comment


                            • Aceeasi problema am avut-o si eu s-a rezolvat prin curatarea senzorului de temperatura...dupa care am dat cu niste spray pentru contacte....asta se intampla in primavara de atunci nu a mai facut
                              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                              sigpic

                              Comment


                              • impresii si iar impresii.
                                eu am patit-o la 6000km,mi-au shimbat termostatul,tot la fel a facut,au curatat contacte sonda,la fel,au pus-o pe tester mergea perfect(termostatul deschidea la 89*c,gmv pornea la 96*c,totul ok nimic defect).
                                la alt service au verificat masa,din nou tester ,totul ok,si e normal sa fie asa deoarece e frig afara,iar ceasul digital e de "cacao",mi s-a sugerat.
                                apoi liniste inca 6000km,pina zilele trecute si iar a inceput,2 linii 4mai greu,brusc 2linii,iar 4 linii,cauza reala as vrea sa o stiu si eu(pt. ca se pare ca sunt prea multe dar nimic concret,iar problema tot apare)

                                p.s.
                                s-a "autoreparat"in noiembrie pina zilele trcute,si iar a luat-o razna.
                                Last edited by COS.T; 13 July 2009, 19:36. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google