Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare tutror!!
    Azi, Bucuresti - Piatra Neamt, 360Km, rulat cu 130-140 in afara, shi in localitati, mai cuminte, nu mi-a crescut temperatura la apa, mai sus de 2 liniute

    Este cazul sa ma ingrijorez? Sau, din cauza temperaturii ff scazute, si a vitezei, nu a avut cum sa se incalzeasca atat de tare?

    Astept pareri....numai bine, si Sarbatori Fericite !!
    sigpic

    Comment


    • #17
      Am auzit si eu de chestia asta la un prieten,la mine si la -10 grade dupa 15 minute de stat pe loc se ridica la 4 linii,si in mers dupa 5km si se face o caldura de mori.
      LOGAN--> <--TOYOTA

      Comment


      • #18
        Originally posted by gionik
        Salutare tutror!!
        Azi, Bucuresti - Piatra Neamt, 360Km, rulat cu 130-140 in afara, shi in localitati, mai cuminte, nu mi-a crescut temperatura la apa, mai sus de 2 liniute

        Este cazul sa ma ingrijorez? Sau, din cauza temperaturii ff scazute, si a vitezei, nu a avut cum sa se incalzeasca atat de tare?

        Astept pareri....numai bine, si Sarbatori Fericite !!
        Da si la mine se ridica foarte greu la 4 linii ,mentionez am benzina si filtrul sport si din cauza asta la mine merg cu ea se ridica la 4 linii dupa un timp mai lung decat era inainte si cand ma pun in miscare scade imediat la 2 linii merg iar o perioada de timp si in sfarsit se ridica la 4 linii ,asta inseamna si consum mai mare ne benzina
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #19
          Cu cat temperetura este mai aproape de fierbere a apei,motorul functioneaza la parametri ideali deci si consum mai mic de carburant.
          LOGAN--> <--TOYOTA

          Comment


          • #20
            salutare
            la dieselul meu merg si 200 km in afara si merg tot cu 2 linii , in oras la fel
            asa este dieselul se incalzeste mai greeeeeeuu
            Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

            Comment


            • #21
              Mai a mea ajunge la temperatura normala dupa 4 min de stat la relanti. Toooot diesel e...
              numar secundele

              Comment


              • #22
                Astia spun la carticica sa pleci cum ai pornit motorul, sa nu il lasi sa se incalzeasca la relanti, da parca nu iti vine sa te urci in frigul ala.Eu nu plec cu motorul rece decat atunci cand sunt nevoit.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #23
                  Eu mereu plec cu el rece.. in masura in care am curatat parbrizul.
                  numar secundele

                  Comment


                  • #24
                    eu pornesc si dau drumu la ac pana se incalzeste cat de cat ca dardai si nu pot sa conduc)

                    Comment


                    • #25
                      Adevarat este ca atunci cand am ajuns la destinatie, dupa 1min de stat pe loc, cu motorul pornit, au aparut 4 linuite, dar imediat ce am plecat nitel, tot 2....de consumat, nu stiu daca a consumat mult....computerul mi-a dat consum mediu de 7L/100Km. Sper sa nu fie nici o problema

                      Cat, despre incalzitul motorului, tot timpul o pornesc, stau max 1 min la relanti, cat montez detecotrul...fata la casetofon, apoi am intins-o la drum....si la 2 liniute, ajunge fff repede, dar la 4...acum cu frigul asta, foarte rar...si este benzinar.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by gionik
                        rulat cu 130-140 in afara, shi in localitati, mai cuminte, nu mi-a crescut temperatura la apa, mai sus de 2 liniute
                        Nici o ingrijorare, datorita vitezei, frigului si faptului ca ai dat drumul la caldura nu ajnuge la 4 linii. Ca sa te convingi ca nu e nimic stricat, astupa grila de jos (de sub numarul de inmatriculare) cu niste scotch sau un carton si o sa vezi ca o sa ajunga si la 4 linii.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          Deci revenim la vechile obiceiuri , bun ne-am luat masina noua ca sa punem iar cartoane este clar tot dacie este .
                          "cromul este placerea mea"
                          "cui nu-i place , valea"

                          Comment


                          • #28
                            Am zis eu sa mearga mereu cu carotnul sau scotch-ul? Am zis doar sa mearga putin sa se convinga ca nu e termostatul stricat...
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              eu pe gpl din fabrica, in maxim 10minute,dimineata cat de rece o fi mi se ridica la 4 liniute.daca o pornesc si o las la relantiu pornita nu urma mai sus de 2 liniute.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Cu ocazia asta m-am linistit si eu ca sunt si altele care desi pe benzina urca greu liniutele ,credeam ca este a mea de vina din cauza filtrului sport dar inseamna ca asa sunt ele
                                "cromul este placerea mea"
                                "cui nu-i place , valea"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google