Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Xsander...trebuie sa te ajute...bafta si drum bun
    @dj_21_rac...nu,nu e vb de benzina...ori e termostatul,ori antigelu...una din ele...
    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

    Comment


    • @MS 41 NZN:
      va urca, cu siguranta, mai mult decat trebuie.
      in al doilea rand, n-are rost sa pui problema astfel, intrucat nu facem teste extreme, ci e vorba de conditiile de zi cu zi.
      toate cele bune!
      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

      Comment


      • Paote sa imi zica si mie cineva unde este localizat senzorul de temperatura lichid racire motor, ca as vrea sa ii curat si eu contactele ca am impresia ca de la o vreme motorul se incalzeste mai greu. Adica 2 linii apar la fel de repede ca inainte dar de la 2 la 4 linii mi se lungesc urechile asteptand.

        Comment


        • Cred ca e normal asa am patit si eu mai ales in afara localitatii unde scade temperatura cind merg mai cu viteza

          Comment


          • Originally posted by Flipper View Post
            Paote sa imi zica si mie cineva unde este localizat senzorul de temperatura lichid racire motor, ca as vrea sa ii curat si eu contactele ca am impresia ca de la o vreme motorul se incalzeste mai greu. Adica 2 linii apar la fel de repede ca inainte dar de la 2 la 4 linii mi se lungesc urechile asteptand.
            vezi ca la voi(dci-uri) e normal sa stea in 2 e alt regim de functionare.
            B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

            Comment


            • Foarte greu e sa cititi cateva pagini din urma.....o sa fiti uimiti, cate rezolvari o sa gasiti la problemele voastre....dar ca sa fac un mic sumar al liniutelor problema, ar fi 3 cauze mari. 1 Firul de MASA ( cel de la baterie ) / se inlocueste, sau se trage un alt fir mai sanatos, pe langa cel existent.
              2 Termostatul / se inlocueste
              3 apoi senzorul de temperatura / se inlocueste.
              Spor
              PS. Nu este normal, indiferent de situatie, ca liniutele sa urce respectiv sa scada....motorul intodeauna va trebui sa lucreze la o temperatura constanta, 98 grade.

              Comment


              • Originally posted by danic View Post
                Foarte greu e sa cititi cateva pagini din urma.....o sa fiti uimiti, cate rezolvari o sa gasiti la problemele voastre....dar ca sa fac un mic sumar al liniutelor problema, ar fi 3 cauze mari. 1 Firul de MASA ( cel de la baterie ) / se inlocueste, sau se trage un alt fir mai sanatos, pe langa cel existent.
                2 Termostatul / se inlocueste
                3 apoi senzorul de temperatura / se inlocueste.
                Spor
                PS. Nu este normal, indiferent de situatie, ca liniutele sa urce respectiv sa scada....motorul intodeauna va trebui sa lucreze la o temperatura constanta, 98 grade.
                Si pana ajunge la 98 de grade ce face?Nu functioneaza?Nu prea sunt de acord.In fine.E o parere...

                Comment


                • schimba termostatul eu am avut aceeasi problema

                  Comment


                  • am de un an de zile dci-ul de 85CP si pot numara pe degete de cate ori a urcat temperatura la 4 liniute ( cand am cumparat-o mi-a zis de la reprezentanta ca daca depaseste 4 linute sa vin la service). vara cand a fost foarte cald a mers si 300 km cu patru linute. am mers ieri suceava-zalau si nu a urcat mai mult de 2 liniute si am mers si cu 110-120 si nu am depasit 3500 turatii, caldur cat incape. alimentez numai de la mol, ultimele doua plinuri am bagat diesel evo. consum mai mare de 5,5 n-am avut niciodata

                    Comment


                    • Originally posted by MS 41 NZN View Post
                      topcat...ia scoate matele antigelu,baga-i apa goala.....si vezi daca iti vor mai urca liniile la temperatura...
                      cum sa bagi apa goala iarna in instalatie,atunci o sa ti se aprinda toate liniutele dupa ce crapa motorul

                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by Canto View Post
                        vezi ca la voi(dci-uri) e normal sa stea in 2 e alt regim de functionare.
                        la DCiruirle euro4 e normal sa stea i n2 linii, la astea mai vechi euro3 ca al meu motorul sta in 4 linii. Oricum se pare ca merge bine, era daor o impresie de a mea ca dura mai mult pana se incalzea. Deobicei fac drumuri scurte si nu apuca motorul sa se incalzeasca la 4 linii. Dar aseara mam foit vreo 15-20km prin oras si dupa vreo 10km s-au facut 4linii si asa a ramas pana am oprit motorul.

                        Comment


                        • care poate sa ma ajute si pe mine am un logan 14 mpi si cand merg cu el cu motoru rece merg pana in 2500 ture si creste apa la 2 liniute apoi la 4 liniute apoi scade la 2 iar la 4 linitue iar la 2 si apoi la 4 si ramane asa ce poate sa fie??????termostatu , sonda pt apa ???????? vara nu face asa numai cand e frig afara

                          unde se afla sonda de apa ????????

                          care poate sa ma ajute si pe mine am un logan 14 mpi si cand merg cu el cu motoru rece merg pana in 2500 ture si creste apa la 2 liniute apoi la 4 liniute apoi scade la 2 iar la 4 linitue iar la 2 si apoi la 4 si ramane asa ce poate sa fie??????termostatu sonda pt apa ???????? vara nu face asa numai cand e frig afara????????????????????????????????????????????? ????????????????????
                          Last edited by manujupanu; 17 November 2009, 19:54. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • la tine manujupanu e clar termostat blocat deschis schimba-l ,la dci doar doua linii e problema mare

                            Comment


                            • Salut!Am un logan 1.4MPI si cum se face frig afara am doar doua liniute si nu patru ca in perioada calda la indicatorul de temp. al apei.

                              Comment


                              • daca nu urca la patru linii e termostatul a ramas deschis, daca a mers pana acu e clar termostatul, pe calculatorul din reprezentanta am vazut de la 60pana la 88 se aprind primele doua de 88la98 se aprind urmatoarele doua adica temperatura normala si optima de functionare a unui motor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google