are cineva vreun nr de telefon de al lui silviu 79 sau pe ce pagina a mai vb ca am inteles ca are sonda de apa pentru logan 14
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
este diferenta ... 2 linii inseamna o temperatura sub 80 grade a masinii,motorul nu functioneaza in parametrii normali,de aia si consuma o idee mai mult .La diesel iarna cred ca o sa treaca de la 2 la 4 linii ajunge un pic mai greu..Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi_XP la 1.5DCi dupa un drum de ~60km masina a pornit cu 0 liniute la caldura, la 2 linii a ajuns cam in 7km de mers ... iar pana la 4 linii nu a urcat ... drumul a fost facut mers continu si cu viteze intre 80-100 (90km/h in cae mai mare parte a drumului) ... si oprit 3 minute masina a stat pornita la relanti pentru ca am asteptat pe cineva ... deci DCi`ul se incalzeste mult mai greu decat benzina ... ;)) , unde la benzina dupa cativa KM ti se incalzeste motorul
Comment
-
salut la baeti,nu este nici o problema ca ai decit2 linii la indicarorul de racire problema este ca maninca benzina mai multa normal este 4 linii asta inseamna ca TERMOSTATUL a rama blocat pe deschis (schimba termostatul) normal trebuie sa deschide la 86 de grade.
Comment
-
dacă arată ----to, ce pote fi defect? îmi arată așa cu motorul pornit. pun și un filmuleț. ideea e că am mers până la Ploiești și înapoi, s-a ridicat doar 2 liniuțe.mai mult nu a vrut. GMV-ul pornea...deci? să fie sonda de vină?sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
ma baieti , am niste povesti mai sus, multi au zis ca sunt nebun , acu dau din coate, mecanici de la reprezentanta, nu pantofari, dar un motor daca nu lucra intre 90-95grade e problema mare de tot(nu de consum vorbesc), v-am pus mai jos doua poze, prima e cu termostatul care l-am gasit pe masina de 83grade (mergea bine vara) si a doua poza e codul de la cel care l-am luat de 89grade (acu merge beton si iarna) l-am pus sus pe masina am uitat sa va fac poza, o sa va trimit si codul de la cel de 83 daca va intereseaza
cand am zis ca este termostat de iarna si de vara era doar o expesie, dar ce cauta asta de 83 pe masina ????????????? ce-i asta ??????? eu n-am vazut pana acu de 83 in viata mea, si cine se apuca sa schimbe termostate iarna vara.
km buni
Comment
-
Comment
-
Originally posted by emyemanuel View Postdacă arată ----to, ce pote fi defect? îmi arată așa cu motorul pornit. pun și un filmuleț. ideea e că am mers până la Ploiești și înapoi, s-a ridicat doar 2 liniuțe.mai mult nu a vrut. GMV-ul pornea...deci? să fie sonda de vină?sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
@emyemanuel: daca la 2 liniute porneste GMV-ul, atunci problema este mai complexa si in cazul asta doar o diagnoza la reprezentanta (pe tester) te-ar putea ajuta.
Originally posted by manujupanu View Postnu mai ziceti ca daca creste de la 2 linii la 4 linii si apoi scade la 2 si apoi iar la 4 e de vina termostatu >>adica a ramas blocat<<< pentru ca nu mai baga caldura la treaba asta e de vina sonda de temperatura
Termostatul original era de 89*C, la fel si asta nou.Last edited by gl_mmm; 28 November 2009, 09:29.
Comment
Comment