Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oricum am vb cu cineva si a zis ca im-i aduce sonda cu 40 lei daca tot asa face schimb si termostatu

    Comment


    • [QUOTE=gl_mmm;461870]@emyemanuel: daca la 2 liniute porneste GMV-ul, atunci problema este mai complexa si in cazul asta doar o diagnoza la reprezentanta (pe tester) te-ar putea ajuta.


      Eu mă gândeam că ar fi putut fi senzorul ce-mi indică temperatura pe bord! în nici un caz ''problemă mai complexă''.
      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

      Comment


      • Ma schimbat sonda de apa si acum e ok nu mai am problemele pe care la aveam adica de la 2 linii la 4 iar la 2 iar la 4 ma facut proba l;a masina si merge sta la 4linii dar problema e ca nu facea mereu chestia asta azi poate facea iar dupa amiazanu habar nu am mai va spun peste 2 3 zile pa pa si sarbatori fericite la toti

        Comment


        • salut! Am si eu aceeasi problema cu 2 - 4 linii. Vreau sa spun ca am 1.4 mpi si pana in primavara aveam 2 linii primele 10 min de mers si apoi statea la 4 linii si n u mai scadea. Acum scade la 2 si creste la 4 si ramane "tzeapan" numai daca merg la 2500 ture.. Pana sa am problema am mers undeva la 2000 - 2200 ture.. Am intrebat un "nen" din service daca e normal sa scada asa si spunea ca asa e la astea pe benzina si sa nu imi fac griji daca motorul merge bine..

          sa fiu sincer parca mi-a crescut consumul.. in ultima vreme comparativ cu anul trecut pe vremea asta cand avem in mod normal 4 linii..

          spunea cineva de un senzor de temperatura apa.. unde este ? se poate o poza ceva?
          mersi

          Comment


          • Schimba termostatul.
            Motorul nu ajunge la temperatura optima si de aceea ti-a crescut consumul.
            Sonda este bine daca o poti lua de la cineva si testa daca este de vina.
            Oricum chiar daca le cumperi si nu sunt de vina pana la urma tot or sa cada si vei avea nevoie de una sau alta.
            Eu am rezolvat problema cu masa suplimentara la caroserie si la motor.
            Cel putin dupa ce am facut asta nu a mai facut nici indicatorul de la bord variatiile respective.

            Comment


            • mersi de mesaj Revulsin .. stii care e fazacea mai tare ca in seara asta am iesit cu masina si am turat-o la 2500 - 3000 si la un moment dat a sarit la 4 linii si asa a ramas desi am mers pana acasa la 2200 ture.. ciudat dar o sa cumpar un termostat si o sa il incerc mai intai.. si apoi oi mai vedea..

              Comment


              • nu te grabi ca sa verifici termostatul daca e blocat pe deschis, mergi cu masina pana apar 2 lini la apa si apoi ridica capota si pune mana pe radiator sau pe furtunurile groase care duc la radiator si vezi daca sunt calde inseamna ca termostatul e blocat pe deschis iar daca sunt reci termostatul e ok si problema e de la senzorul de temperatura.

                Comment


                • Acu vreo 2 zile am fot plecat pana la Poiana Sarata ca a fost un concurs de off road si atunci am observat ca indicatorul de la termperatura motor face figuri...adica 2 liniute apoi 4, iar 2 iar 4 si tot asa...am intrat pe forum am citit despre aceasta problema si am urmat sfatul lui @Flipper...cand am 2 liniute la temperatura furtunele mele sunt reci apoi cand am vazut ca am pe bord 4 liniute am oprit si erau calde...deci ma gandesc ca e senzorul de temperatura nu?

                  Voi ce credeti?

                  Comment


                  • Flipper imi place ceea ce ne spui, mi se pare logic si corect sa stii ca am sa fac testul asta cat de curand si am sa imi postez concluzia.. oricum ceea ce am citit in ultimele mesaje sunt foarte aproape de ceea ce am eu..
                    stie cineva cam cat ar costa un temostat si cam cum se schimba ceva poze....?

                    Comment


                    • de schimbat se schimbă ușor...desfaci cele 3 șuruburi încercuite cu roșu.Termostatul este băgat înauntru unde este încercuit cu negru.Să tai o sticlă și s-o pui sub furtunul gros că o să-ți curgă antigelul pe acolo. curge cel din bol + 200 gr. așa că să-ți iei și 1L antigel. Dar vezi sigur dacă e termostatul de vină, că eu l-am schimbat degeba ,că era de vină sonda. Cum poți să vezi dacă e blocat termostatul? Cu motorul rece(după ce-l pornești) pui mâna pe furtunul gros. Mai sunt 2 furtunașe mai subțiri ca intră în mașină. Dacă cele 2 sunt calde(după 5 minute) iar cel gros este rece-rece-rece și dintr-o dată se încălzește, înseamnă că ține bine termostatul,adică nu e blocat pe deschis și este de vină sonda.Dacă se încălzrsc în același timp și furtunul gros și cele 2 mici,înseamnă că e blocat pe deschis și trebuie să cumperi termostatul.Așa a fost la mine! Am dat degeaba 110ron pe termostat.Sonda am dat pe ea80ron.asta e! Deci verifică mai întâi!!!
                      Attached Files
                      Last edited by emyemanuel; 3 December 2009, 17:46.
                      sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                      Comment


                      • da-mi si mie o ideie mergand cu masina cand motorul e rece creste ama la 2 linii apoi la patru scade iar la doua creste la 4 si ramane asa ce poate sa aiba sonda am schimbato am luato de la silviu 79 tot asa face ce poate sa fie ??????da si mie un bip la nr meu si te sun eu sa vb prin telefon mai bine cum sa manifesta masina ta si ce i-ai facut.Ai luat termostatu din reprezentanta??????0720118036asta e nr meu
                        Last edited by manujupanu; 3 December 2009, 18:48.

                        Comment


                        • mersi mult emyemanuel atat pentru sfaturile practice cat si pentru poze .. super tare!
                          Niste sfaturi practice si ceva poze si despre senzor (sonda) temperatura apa s-ar putea sa posteze cineva?! as vrea sa am o ideea vaga sau mai mult si despre asta..

                          Comment


                          • Eu nu mai inteleg nimic...
                            Astazi am plecat la Iasi si pana la Roman a intepenit la 4 liniute...la Roman am stat in jur de o ora si ceva...la punerea contactului am observat ca deja aveam 2 linute pe diplay...a urcat la 4 apoi iar a coborat la 2 si tot asa pana am ajuns la Iasi...
                            Cum am mai zis,am pus mana pe fustunul ala care intra in radiator si la 2 liniute este rece...deci tind sa cred ca e sonda de temperatura defecta...daca ma poate ajuta cineva cu o poza sa mi spune unde este localizata ca maine as vrea sa ma duc sa o cumpar si sa o schimb eu, presupun ca nu e mare lucru.
                            Va multumesc

                            Comment


                            • exact la fel e si la mine.. aceasi poveste cu liniutele .. inca nu am verificat cu mana pe furtun dar o fac samabata..si o sa postez concluzia..

                              Comment


                              • uite sonda care am pus-o eu. Cea veche avea pe ''moțul sondei'' o depunere...parcă era mâzgă ceva.Cu asta nouă merge ok. după 10min.(aprox.5-6min.) a urcat la 4 și acolo a murit....Atenție cănd schimbați sonda sau termostatul că se prelinge antigel prin gaura senzorului de relantiu pe discul de ambreiaj și dă o senzație nașpa.După 50-60 plecări de pe loc își revine.Sonda este așezată deasupra senzorului de relantiu.Se desface cu o cheie de 21.Curge puțin antigel când o scoți(50ml), față de termostat unde curge tot din bol+200-300ml.(total 1,5 litri).citește mai sus.
                                Attached Files
                                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google