Salutare.. asa cum am promis ieri am testat masina si am pornit motorul si l-am lasat la relanti.. in momentul cand a ajuns la 2 linii am ridicat capota si furtunul gros, si ala subtire din partea de jos a vasului erau caldute adik undeva la 10- 15 C apoi am plecat la drum si dupa vreo 8 sute de m s au facut 4 linii dupa care a scazut la 2 am mai mers cam 1,5 km asa si am ridicat capota din nou acum furtunurile erau mai caldute.. si am tot mers asa .. la un moment dat s0au facut 4 linii si a ramas asa pana am ajuns acasa .. adik vreo 4 km .. am ridcat cpota si erau ferbinti furtunurile..
la mine credd ca e senzorul de temperatura..de vina..
acum nu mai stiu la ce pagina am citit ca cineva si a curatat piciorusele de la senzor si de la mufa cu spray de contacte si ca ii merge foarte bine..
Am incercat si eu sa scot aseara mufa de la senzor dar nu am reusit ... poate ca eram prea obosit..
intrebarea mea este se poate da cu WD40 si la contactele astea ? si dau sa fie o pelicula superficiala.. ?
la mine credd ca e senzorul de temperatura..de vina..
acum nu mai stiu la ce pagina am citit ca cineva si a curatat piciorusele de la senzor si de la mufa cu spray de contacte si ca ii merge foarte bine..
Am incercat si eu sa scot aseara mufa de la senzor dar nu am reusit ... poate ca eram prea obosit..
intrebarea mea este se poate da cu WD40 si la contactele astea ? si dau sa fie o pelicula superficiala.. ?
Comment