Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare.. asa cum am promis ieri am testat masina si am pornit motorul si l-am lasat la relanti.. in momentul cand a ajuns la 2 linii am ridicat capota si furtunul gros, si ala subtire din partea de jos a vasului erau caldute adik undeva la 10- 15 C apoi am plecat la drum si dupa vreo 8 sute de m s au facut 4 linii dupa care a scazut la 2 am mai mers cam 1,5 km asa si am ridicat capota din nou acum furtunurile erau mai caldute.. si am tot mers asa .. la un moment dat s0au facut 4 linii si a ramas asa pana am ajuns acasa .. adik vreo 4 km .. am ridcat cpota si erau ferbinti furtunurile..

    la mine credd ca e senzorul de temperatura..de vina..

    acum nu mai stiu la ce pagina am citit ca cineva si a curatat piciorusele de la senzor si de la mufa cu spray de contacte si ca ii merge foarte bine..

    Am incercat si eu sa scot aseara mufa de la senzor dar nu am reusit ... poate ca eram prea obosit..

    intrebarea mea este se poate da cu WD40 si la contactele astea ? si dau sa fie o pelicula superficiala.. ?

    Comment


    • asa facea si la mine si am schimbat sonda degeaba am schimbat termostatul si acun e ok faci cum crezi tu pa pa

      Comment


      • @Bogdan...nu cel subtire care se duce la bol trebuie sa fie caldut,ci cele 2 care se duc in interiorul masinii la calorifer! eu cred 99%că e termostatul,ce altfel nu mai arata 4 apoi2 si tot asa.La mine statea numai la 2 linii si era de vina sonda. nu urca deloc la 4,cu toate ca frigeau furtunele si pleca si GMV-ul! Cred ca e cum zice si @manujupanu...adica termostatul!

        Originally posted by regele View Post
        Vad ca nu prea ne intelegem....eu cand am vazut ca am 2 liniute pe bord am oprit masina si furtunul gros era rece si cele 2 mai subtiri erau calde...apoi cand am vazut ca s a facut 4 liniute am oprit iar si am pus mana pe ala gros si era fierbinte...
        Azi am observat ca dupa ce imi apar 4 liniute sta asa pentru 5 secunde maxim si apoi iar scade la 2 liniute si mai creste la 4 dupa cativa km buni de mers...
        Am gasit azi sonda originala la un magazin de piese auto cu 90 de lei...
        trebuia sa pui mana pe ala gros cand scazuse la 2 liniute! atunci vedeai daca era fierbinte clar era sonda,daca era rece inseamna ca se blocase termostatul pe deschis...parerea mea!
        Last edited by emyemanuel; 6 December 2009, 20:44. Reason: Automerged Doublepost
        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

        Comment


        • Originally posted by Bogdan20cj View Post
          Salutare.. asa cum am promis ieri am testat masina si am pornit motorul si l-am lasat la relanti.. in momentul cand a ajuns la 2 linii am ridicat capota si furtunul gros, si ala subtire din partea de jos a vasului erau caldute adik undeva la 10- 15 C apoi am plecat la drum si dupa vreo 8 sute de m s au facut 4 linii dupa care a scazut la 2 am mai mers cam 1,5 km asa si am ridicat capota din nou acum furtunurile erau mai caldute.. si am tot mers asa .. la un moment dat s0au facut 4 linii si a ramas asa pana am ajuns acasa .. adik vreo 4 km .. am ridcat cpota si erau ferbinti furtunurile..

          la mine credd ca e senzorul de temperatura..de vina..

          acum nu mai stiu la ce pagina am citit ca cineva si a curatat piciorusele de la senzor si de la mufa cu spray de contacte si ca ii merge foarte bine..

          Am incercat si eu sa scot aseara mufa de la senzor dar nu am reusit ... poate ca eram prea obosit..

          intrebarea mea este se poate da cu WD40 si la contactele astea ? si dau sa fie o pelicula superficiala.. ?
          furtunul care intra in radiator si iasa din termostat trebuie verificat .
          Si cu 4 linii in bord ar trebui sa fie tot rece,pana cand alea 4 linii ajung la 89 grade.
          Pana cand ajunge apa la 4 linii cel putin tre sa il ai rece furtunul acela,daca nu e rece e clar termostatul defect.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • corect! asa e! 4 liniute ai la 70-80*C,iar termostatul deschide la 89*C. deci mai intai trebuie sa urce la 4 linii si apoi sa se incalzeasca si furtunul gros!
            sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

            Comment


            • Pai am pus mana si pe ala gros cand a scazut la 2 liniute si era cald...eu la 2 liniute am calde doar cele 2 furtunase care sunt sub ala gros...
              Oricum maine ma duc la service si cred ca o pun pe tester sa mi spuna exact ce are ca sa stiu ce sa cumpar...

              @Bogdan20cj la tine parerea mea sigur e termostatul...

              Comment


              • Salutare tuturor!! ma bucur ca sunt mai multe pareri la unison.. atunci am sa imi iau un termostat+garnitura.. si am sa il schimb pe cel in cauza..

                mersi de sfaturi.. tuturor

                Comment


                • Alaltaieri dupa reglajul culbutorilor am pornit motorul la ralanti si am urmarit evolutia temperaturii furtunelor in stationare. Exact cum a spus emyemanuel la bord aveam 4 liniute si furtunul gros care merge spre radiator era inca rece. Dupa inca vreo 2-3 minute a inceput sa se incalzeasca furtunul gros. Multumesc lui Doamne - Doamne se pare ca inca termostatul meu nu vrea sa iasa la pensie.

                  Comment


                  • tu ti-ai reglat culbutorii?ce cote trebuie să aibe?admisia, evacuarea? ce motor ai? diesel 1,6mpi sau 16V?
                    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                    Comment


                    • Aici http://www.loganclub.ro/forum/reglaj..._4-t18273.html sunt discutiile referitoare la reglaj.

                      Comment


                      • Revin cu intrebarea ca n am primt inca un raspuns de la voi...Ce se intampla daca mai merg asa cu masina? ca oricum pana nu ajung acasa nu pot sa schimb sonda...

                        Va multumesc!

                        Comment


                        • pai...am impresia ca uch-ul ia date de la sonda. daca simte ca apa e rece,uch-ul imbogateste carburantul din amestec,deci rezulta un consum mai mare...+alte chestii... foarte grav nu are ce sa fie...
                          sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                          Comment


                          • Merci frumos pentru raspuns...oricum sper ca acuma in weekend sa rezolv problema...

                            Numai bine!

                            Comment


                            • salutare ! are dreptate Emy .. eu merg asa de ceva timp si sincer sa fiu parca am simtit cum se "topesc" liniile de la benzina sambata sper sa gasesc un termostat la vreun magazin si sa il schimb ..

                              eu am mai vazut ca daca merg constant la 2500 imi creste la 4 linii si acolo ramane ca si cum ar fi ok.. asa ca fiecare cum crede..

                              Comment


                              • Azi am fost la service si am pus o pe tester...concluzia termostat blocat asa ca maine dimineata sunt program sa l schimb...
                                Revin maine seara cu impresii...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google