Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca masina nu mai este in garantie, schimbarea termostatului si antigelul te vor costa in jur de 150 RON.
    http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

    Comment


    • --

      Originally posted by andrei View Post
      Motorul nu se incalzeste stand pe loc, chiar si o ora daca il lasi tot nu se ridica la 4 liniute.
      nu stiu ce masini obosite aveti? dar la relantiu face 4 liniute,minutele difera de anotimp,vara mai repede,dar si iarna la 20 min,ori pardon.....,poate nu ati parcat niciodata pe "drumul fericirii"!

      Comment


      • ieri am mers 200 km. pana am iesit din bucuresti s-au facut 4 linii, dar extraurban a scazut la 2 liniute si asa a ramas 150 km. afara ploua torential si batea foarte tare vantul. azi cand m-am intors a stat aproximativ 30 km 4 linii si dupa nu a a mai urcat la 4. viteza de croaziera a fost de 130. se poate sa fie din cauza frigului sau s-a dus senzorul?

        Comment


        • asa am patit si eu doar 2 linii abia a ajuns la 3 asta vara pe canicula, de caldura nu ma plang este cacalau....atai linistit

          Comment


          • Si eu am de la o vreme aceasta problema, adica imi sta la 2 liniute temperatura, si nu mai ajunge la 4 decat cateva secunde, dupa care dispare din nou. Caldura baga, nu e problema, insa, nu mai urca la 4 liniute decat maxim 10-15 secunde, si pe urma scade iar la 2, chiar si dupa cateva ore de mers in oras.Am mai patit acelasi lucru si acum 2 veri, insa si-a revenit de la sine. Mentionez ca motorul este de 1.6 benzina. P.S. La baterie, ochiul magic este negru, nu mai arata verde, asta inseamna ca bateria este pe moarte? Am aceeasi baterie din fabrica, Rombat....
            Last edited by blanarucristi; 5 December 2010, 18:37.
            Logan Ambition 1.6 8V

            Comment


            • Trebuie sa schimbi termostatul, vezi ca este tutorial pentru asta.
              Este foarte usor de schimbat insa trebuie sa recuperezi antigelul daca nu vrei sa te coste altul. Cu doua sticle de plastic taiate il recuperezi integral, curge cam 1,5 l.
              Operatiunea sa o faci cu motorul aproape rece sa nu te arzi dar sa nici nu-ti inghete mana pe el.
              Bateria te va lasa la primul inghet peste minus 10 grade, asa ca pregateste banii pentru una noua.

              Comment


              • Azi am fost si eu la service la AMG sa schimb termostatul ca m-am saturat sa imi tot indice numai 2 linii la temperatura, toata afacerea m-a costat 100 lei din care 40 lei termostatul care este de origine
                Attached Files

                Comment


                • Numai eu nu imi fac griji ca am mai mereu 2 liniute pe ceas?
                  Mai urca si la 4,dar trebuie sa trag de masina ca sa ajung acolo.
                  Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                  My ride

                  Comment


                  • Nu prea e indicat sa mergi asa cu el pentru ca motorul nu mai ajunge la temperatura lui optima de functionare si problema e ca , consuma mai mult combustibil datorita ca nu isi mai face amestecul cum trebuie

                    Comment


                    • problema cu 2 linii la bord am tot patit-o si eu. cei de la "Dacia" mi-au schimbat termostatul de 2 ori. pe loc, asa cum scrie manualul, motorul turat la 2500 pentru aerisire, 4 linii. a 2-a zi, dupa 200 m aveam 2 linii, dupa 1 km 4 linii. doar ca dupa alti 200m , surpriza: 2 linii si asa a ramas toata ziua. din nou faza cu termostatul, etc. la fel. m-am suparat si mi-am luat un aparat de masura. la bord-2 linii, motorul sta constant la 85 grade celsius. am intrebat un inginer de la "Renault" si mi-a zis ca e "captorul de temperatura motor" sau asa ceva (adica senzorul de temperatura a lichidului de racire motor). de la dacia service il pot lua cu 212 lei, de la furnizorul de piese pentru service cu 61 lei. deci?

                      sa nu uit, consumul a crescut binisor de cand circul cu 2 linii (benzinar de 1.4).

                      am impresia ca sunt "duse" amandoua. termostatul trebuie sa deschida la 89 grade iar la bord indica 4 linii de la 80 de grade la 105, nu?
                      Last edited by cody; 7 December 2010, 14:01. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • problema celor 2 liniute la temperatura are 2 cauze posibile, ambele destul de serioase:

                        1. caz in care sonda de temperatura lucreaza corect : termostatul blocat pe deschis, moment in care lichidul de racire este plimbat prin radiator unde este racit, si bagat in motor

                        2. sonda de temperatura este stricata. sonda care are mai multe functii, printre care corectii la timpii de injectie, si afisarea temperaturii pe displayul de cb, moment in care trebuie urgent schimbata
                        sigpicMy ride

                        Comment


                        • Ce-i drept la mine nu a ramas blocat termostatul pe deschis defectul lui era ca deschidea mai repede decat trebuie, din cate am inteles eu si asta a spus-o si mecanicu' de la Dacia ca asta e defectul lor

                          Comment


                          • sunt de acord cu mircea c, a o pornesc cu 10 minute inainte sa plec si in 10-15 minute pana beau cafeaua linistit ajunge la 4 liniute si pot sta si in tricou in ea, chiar si pe vremea asta, mentionez ca am un benzinar de 1.4
                            sigpic

                            Comment


                            • Probabil ca la tine nu e nici-o defectiune daca e asa cum spui

                              Comment


                              • Deci sa inteleg ca daca in 20 min(pe vremea asta rece) de mers la relanti ajung la 4 liniute termostatul functioneaza normal?
                                Daca da,sunt in parametrii
                                Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
                                My ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google