Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Iti multumesc mult de tot!!!

    Comment


    • Am si eu problema asta,se face 2-4 liniute scade iar la 2 apoi se face 4 si asa ramane nu mai scade,e vreo problema?

      1.6 MPI 8Vsigpic

      Comment


      • Da, termostatul s-a decalibrat si deschide mai repede decat trebuie .
        sigpic

        Comment


        • si trebuie schimbat nu?

          1.6 MPI 8Vsigpic

          Comment


          • Am patit si eu acelasi lucru si dupa ce l-am schimbat totul functioneaza normal si caldura s-a mai intensificat un pic
            sigpic

            Comment


            • Salut,azi am intrat si eu in clubul "select" al schimbatorilor de termostate,se ridica greu la 4 linii si oscila 2-4,asa ca astazi am purces la cumpararea si inlocuirea lui astfel:
              -termostat SCT germany cica,cu capatul ala metalic nu plastic sau cauciuc ca la cel original (au si site pe net) 16 lei(de origine 50)
              -garnitura origine renault-17 lei
              -antigel glaceol D parca(verde)-21 lei/litru
              -apa distilata
              am chinuit-o vreo 5 plecari de GMV,apoi un drum prin oras si gata sta la 4 linii,dimineata pana sa-l schimb m-am plimbat prin oras de m-a luat naiba si el tot la 2 linii state.
              Toate cele bune.
              KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

              Comment


              • eu de cind l-am schimbat acum o luna si ceva cind ajunge la 4 linii acolo moare, si in treapta 2 la ventilator mor de cald

                Comment


                • Am avut si eu problema cu doua liniute pana ieri...am schimbat termostatul si am revenit la 4 liniute...nu le mai vazusem de prin septembrie...
                  Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.

                  Comment


                  • m-am apucat sa fac ceva teste. cand afara sunt sub -10 grade, in 3-4 km imi ajunge la 4 linii si acolo ramane. seara - mai cald - dupa 2-3 ture de oras, tot la 2 linii sta. caldura in masina am prea multa, tin ventilatorul pe treapta 1. iar azi am observat ceva interesant: am lasat masina cu motorul pornit cam 20 min. la bord: 2 linii aud deodata ventilatorul de pe radiator. s-a oprit dupa vreo 30 secunde si a pornit din nou dupa vreo 2 minute. faza s-a repetat de vreo 3 ori pana am bagat masina in garaj. sigur e dus captorul ala de temperatura a lichidului de racire.

                    Comment


                    • salutare am si eu un 14.mpi dar la mine e porblema generala adica mai niciodata nu mi se ridica apa la 4 linii exceptand doar vara si atunci mai rar spuneti-mi si mie ce sa fac k din cauza asta am si un consum mai ridicat el ruland la parametrii normali la 4 linii multam sarbatorii fericite

                      am uitat sa mentionez k am schimbat deja o data termostatul si tot degeaba nu urca
                      Last edited by geoionut; 20 December 2010, 16:18. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Trebuie sa schimbi sonda ce citeste temperatura la apa.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Originally posted by burtosu View Post
                          Salut,azi am intrat si eu in clubul "select" al schimbatorilor de termostate,........................
                          -termostat SCT germany cica,..........................16 lei(de origine 50)
                          -garnitura origine renault-17 lei
                          .................... m-am plimbat prin oras de m-a luat naiba si el tot la 2 linii state.
                          Toate cele bune.
                          Nu stiu daca e vreo diferenta intre cel de Germania cu 17 lei si ala original cu 50 lei...
                          Daca nu e de acolo, atunci probabil sonda de temperatura face figuri (dar eu cred ca termostatu ala face cat costa...).

                          Comment


                          • Am facut si eu azi un drum de circa 60 km si la intoarcere nu s-a mai ridicat temperatura la 4 linii eu zic ca poate sa fie de la frig maine o sa urmaresc sper sa nu fie probleme la termostat!

                            Comment


                            • La drum lung nici mie nu mi-a scazut vreodata la 2 liniute cu termostatul vechi.
                              Dimineata prin oras facea figuri, scadea la 2 , urca la 4.
                              Dar am observat (ca restu colegilor) ca baga caldura mare in masina numai cand o forjam tare, chit ca erau 4 liniute.
                              Dupa ce am schimbat termostatu, caldura buna indiferent de stilul de mers.

                              Si am mai observat o chestie: uzura motorului. Cand era noua imediat era la 4 liniute, lagarii clar erau nerodati, era frictiune mare.

                              Comment


                              • Azi am din nou 4 linii la temperatura era de vina frugul de afara de ieri aveam numai 2 linii la temperatura!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google