Pai termostatul l-am schimbat acum o luna.Nou ..cumparat de la reprezentanta Dacia.E stricat de nou??Si daca e stricat cum ajunge apa in mers la 80-90 km/ora la 85 de grade???
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Daca e bun termostatul ar trebui sa fie rece furtunul gros cand tu ai pe display 4 linii , adica , cand se fac 4 linii pentru prima data pe display te duci si pui mana pe furtun , daca e rece inseamna ca termostatul e ok , daca e cald/fierbinte insemana ca a deschis mai repede termostatul si nu e bine ! Poti incerca sa vezi chestia asta si cand sunt 2 linii pe display, daca e cald deschide mai repede si temperatura motorului nu ajunge la temperatura optima iar cand mergi in afara cu viteza , datorita aerului care raceste radiatorul si a termostatului care nu inchide /dechide cand trebuie, scad liniile in bord.Last edited by Bad_Wolf; 10 January 2011, 16:04.sigpic
Comment
-
la mine daca inchid caldura urca relativ la 4 liniute. daca las caldura la 2...3 nu urca niciodata.am facut dese opriri dupa ce am mers foarte turat si aveam 4 liniute (cu caldura oprita) si nu am vazut niciodata ventilatorul pornit. o sa schimb termostatul desi la mine cred ca e senzorul.
Comment
-
dupa ce am cumparat un termostat de la dacia, am descoperit ca si ei il cumparasera din oras. termostatul de "firma", m-a tinut 1 saptamana. dupa care a inceput sa deschida la 75 grade celsius. am fost la un magazin din oras de unde mi-am cumparat un termostat de 35 lei (la dacia am dat 115 lei) si am aflat ca si ei cumpara termostate, placute de frana, etc, de acolo. surpriza totala !!! am reusit o medie de 9 litri la suta , cu termostatul defect. l-am inlocuit cu mana mea si acum e ok. pe loc, cu termostatul bun, motorul ajunge in 20 minute la 89 grade, adica 4 liniute la bord. in mers nu mai are voie sa scada (exceptie, 10 km coborare cu frana de motor la temperaturi sub -5 grade celsius).
Comment
-
am un logan 1.4 2005...i-am skimbat de curand termostatul si sonda de apa si tot in 2 liniute sta mai urca citeodata in 4 dar foarte rar..din vara imi facea probleme...caldura baga normal...
am dat cu wd 40 pe mufe, relee...am desfacut kiar si ceasul de la bord si tot degeaba....nu cred sa gaseasca careva raspunsul la aceasta mare enigma... de ce sta apa in 2 liniute, chiar cu termostatul si sonda skimbate........
Comment
-
Daca ai schimbat si termostatul si sonda de temperatura si tot 2 linii ai, ca totusi sa-ti dai seama de problema te sfatuiesc sa obturezi radiatorul, ori pe interior sa bagi un carton ca la vechile dacii(nu am incercat, nu stiu daca ai loc sa bagi dar ai putea sa incerci) ori cum fac taximetristii sa pui o folie subtire si s-o prinzi cu banda adeziva pe grile si sa mergi asa cu masina sa vezi daca totusi se ridica temperatura la 4 linii. Daca o sa ai 4 linii sonda e buna si inseamna ca tot termostatul face figuri... posibil sa fi nimerit unul prost si ar trebui sa incerci sa-l schimbi.
Comment
Comment