Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai termostatul l-am schimbat acum o luna.Nou ..cumparat de la reprezentanta Dacia.E stricat de nou??Si daca e stricat cum ajunge apa in mers la 80-90 km/ora la 85 de grade???
    sigpic

    Comment


    • Daca e bun termostatul ar trebui sa fie rece furtunul gros cand tu ai pe display 4 linii , adica , cand se fac 4 linii pentru prima data pe display te duci si pui mana pe furtun , daca e rece inseamna ca termostatul e ok , daca e cald/fierbinte insemana ca a deschis mai repede termostatul si nu e bine ! Poti incerca sa vezi chestia asta si cand sunt 2 linii pe display, daca e cald deschide mai repede si temperatura motorului nu ajunge la temperatura optima iar cand mergi in afara cu viteza , datorita aerului care raceste radiatorul si a termostatului care nu inchide /dechide cand trebuie, scad liniile in bord.
      Last edited by Bad_Wolf; 10 January 2011, 16:04.
      sigpic

      Comment


      • la mine daca inchid caldura urca relativ la 4 liniute. daca las caldura la 2...3 nu urca niciodata.am facut dese opriri dupa ce am mers foarte turat si aveam 4 liniute (cu caldura oprita) si nu am vazut niciodata ventilatorul pornit. o sa schimb termostatul desi la mine cred ca e senzorul.

        Comment


        • Fa ce a zis Bad_Wolf, asa testezi si poti observa daca termostatul e mort la datorie.

          Comment


          • salut.aceasta pb am avut si eu si am rezolvat prin inlocuirea termostatului.cei de la dacia mi-au zis ca in 99% din cazuri e de vina termostatul.daca ar fi sonda de temp. defecta ar arata fie 0 liniute mereu fie toate odata.asa au zis ei.

            Comment


            • dupa ce am cumparat un termostat de la dacia, am descoperit ca si ei il cumparasera din oras. termostatul de "firma", m-a tinut 1 saptamana. dupa care a inceput sa deschida la 75 grade celsius. am fost la un magazin din oras de unde mi-am cumparat un termostat de 35 lei (la dacia am dat 115 lei) si am aflat ca si ei cumpara termostate, placute de frana, etc, de acolo. surpriza totala !!! am reusit o medie de 9 litri la suta , cu termostatul defect. l-am inlocuit cu mana mea si acum e ok. pe loc, cu termostatul bun, motorul ajunge in 20 minute la 89 grade, adica 4 liniute la bord. in mers nu mai are voie sa scada (exceptie, 10 km coborare cu frana de motor la temperaturi sub -5 grade celsius).

              Comment


              • Din cauza temperaturii ceva mai ridicate zilele astea imi urca si mie la 4 linii acum, sa ved cand va scadea sub 0 grade.
                sigpic

                Comment


                • am un logan 1.4 2005...i-am skimbat de curand termostatul si sonda de apa si tot in 2 liniute sta mai urca citeodata in 4 dar foarte rar..din vara imi facea probleme...caldura baga normal...

                  am dat cu wd 40 pe mufe, relee...am desfacut kiar si ceasul de la bord si tot degeaba....nu cred sa gaseasca careva raspunsul la aceasta mare enigma... de ce sta apa in 2 liniute, chiar cu termostatul si sonda skimbate........
                  Last edited by blackzilla79; 23 January 2011, 21:37. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Si eu sunt in aceeiasi situatie si nu mai stiu ce sa-i fac,m-a exasperat.
                    sigpic

                    Comment


                    • un "meserias" mi-a zis ca trebuie resoftat......)
                      deja cred ca ii depaseste cu mult pe meseriasii din ziua de azi

                      o sa incerc cu un alt termostat "mai scump" daca nici atunci nu da randament merg pe mana meseriasului cu resoftarea )..
                      Last edited by blackzilla79; 27 January 2011, 16:00. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Daca ai schimbat si termostatul si sonda de temperatura si tot 2 linii ai, ca totusi sa-ti dai seama de problema te sfatuiesc sa obturezi radiatorul, ori pe interior sa bagi un carton ca la vechile dacii(nu am incercat, nu stiu daca ai loc sa bagi dar ai putea sa incerci) ori cum fac taximetristii sa pui o folie subtire si s-o prinzi cu banda adeziva pe grile si sa mergi asa cu masina sa vezi daca totusi se ridica temperatura la 4 linii. Daca o sa ai 4 linii sonda e buna si inseamna ca tot termostatul face figuri... posibil sa fi nimerit unul prost si ar trebui sa incerci sa-l schimbi.

                        Comment


                        • de 2 zile merg cu cartonul si nimic cade si faza asta....

                          de 2 zile am cartonul si nimic cade si faza asta....maine skimb termostatul sa vedem cum se prezinta golanul...

                          cunoaste cineva o marca de termostat mai bun?
                          Last edited by blackzilla79; 27 January 2011, 16:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Ce termostat ai pus pe masina? Ia-l pe cel de origine Renault si vezi ca dupa operatiune trebuie aerisita instalatia de racire.

                            Comment


                            • marci bune de termostat sunt "wahler" si "calorstat" (asta din urma am impresia ca e si piesa de prima echipare pe logan)
                              feriti-va de marca "facet"

                              Comment


                              • din cate imi aduc aminte am aerisit instalatia ..... oricum isi face si masina aerisirea....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google